Welk meisje?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Marco001 het volgende:
Ben ik weer.
Hadden even visite van een tante die net wel naar de begrafenis van dat meisje laatst was geweest.
300 bezoekers waren er.En politiebegeleiding voor de rouwstoet, zijwegen waren allemaal volledig afgezet door de politie.
![]()
Goed geregeld dus.
Meisje van een jaar of 7, hier uit de straat. Schijnbaar was zelfs zo'n beetje de helft van de bewoners van deze straat aanwezig daar. Hoezo samenhorigheidsgevoel?quote:
Awwwquote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Meisje van een jaar of 7, hier uit de straat. Schijnbaar was zelfs zo'n beetje de helft van de bewoners van deze straat aanwezig daar. Hoezo samenhorigheidsgevoel?
Tof, dankeeeequote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij is gratis:
http://www43.zippyshare.com/v/9075788/file.html
Oh wow, wat was er met haar gebeurd?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Meisje van een jaar of 7, hier uit de straat. Schijnbaar was zelfs zo'n beetje de helft van de bewoners van deze straat aanwezig daar. Hoezo samenhorigheidsgevoel?
Rip je ze toch nog gauw even?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Die moet ik morgen al inleveren
Oh jeej.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Die moet ik morgen al inleveren
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest rennenen had dan gezegd
Mooie leeftijdquote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als je het graag wilt, zal ik het overwegen.quote:
Morgenochtend moet ik in arnhem zijn. Dus ik ga vandaag al ipv de trein van 6 uur sochtendsquote:
Had een of andere ziekte. Weet het zelf niet precies, ben een typische fokker wat dat betreft.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow, wat was er met haar gebeurd?
Jammer hoor.quote:
Maar waar ga je dan slapen?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgenochtend moet ik in arnhem zijn. Dus ik ga vandaag al ipv de trein van 6 uur sochtends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |