Geen ideequote:
Ik ben serieus down nu. Ik wist niet dat Fok-it dusdanig gemeen kon zijn en niemand die het ook maar voor mij opneemt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef Tjacka het volgende:
En dan reageer jij ook niet op mijn depressiviteit LR.
halloquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, Dromenvangertje hallo? Er word hier over je gepraat, hallo?! We willen niet backstabben natuurlijk
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee. Was op tinychat, daar kun je youtube filmpjes laten zien
. Heb jou ook gezien, schattig
.
waarom zou ik het voor je opnemen als jij niet reageert??!!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben serieus down nu. Ik wist niet dat Fok-it dusdanig gemeen kon zijn en niemand die het ook maar voor mij opneemt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee. Was op tinychat, daar kun je youtube filmpjes laten zien
. Heb jou ook gezien, schattig
.
doeiquote:
Niemand zei iets negatiefs toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo. Nou, lees maar eventjes door.
Soms kom je nogal grappig over. Maar hij denkt dat jij nu altijd trollt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben serieus down nu. Ik wist niet dat Fok-it dusdanig gemeen kon zijn en niemand die het ook maar voor mij opneemt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg dan ook wie het was.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand zei iets negatiefs toch?
Of VA alleen dan
quote:
Jij was het gewoon hè?quote:
hardop lachenquote:
neger alsjeblieftquote:
Ligt er aan hoe ze het opvat. Maarja, straks krijgen we ruzie omdat we achter der rug om lullen en dat vind ik ook weer lulligquote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand zei iets negatiefs toch?
Of VA alleen dan
DVquote:
Dat had ik toch gedaan?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef Miniem het volgende:
Ess, wrm reageer je niet op dms van gister?
Nopequote:
Donequote:Op woensdag 20 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo. Nou, lees maar eventjes door.
Problemen weglachen is vaak het devies maar wat er werkelijk in mijn omgaat vanachter mijn computer... Soms vraag ik mij weleens af wat het leven nog voor een zin heeft als mensen mij zelf online niet meer serieus willen nemen, gewoon om te pesten.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Soms kom je nogal grappig over. Maar hij denkt dat jij nu altijd trollt.
Zei alleen dat ze qua uiterlijk mijn smaak niet wasquote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ze het opvat. Maarja, straks krijgen we ruzie omdat we achter der rug om lullen en dat vind ik ook weer lullig.
Omdat het nogal triest is. Het is duidelijk, je mag haar niet.. iedereen weet het. Fijn, hou het lekker voor je en laat het ons gewoon gezellig hebben met elkaar voordat je hier weer een of andere ruzie maakt waar wij allemaal last van hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom
noh, noem het beestje bij zijn/haar naam.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HAHAHAHAH na al die tijd huil je nog steeds
Waarom praten jullie over mij op tinychatquote:
Die gifjes vind ik zo geniaal hequote:
Gatverdamme VA, doe eens normaalquote:
u madquote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
noh, noem het beestje bij zijn/haar naam.
Ik zie het nu ook niet tussen mijn DM's staan neequote:
jij bent leukquote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom praten jullie over mij op tinychat
vertel maar, wat heb je die arme jongen aangedaan?quote:
Sup?quote:
Het is kinderachtig ja. Ik lach ook een groot deel van mijn gevoelens weg.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Problemen weglachen is vaak het devies maar wat er werkelijk in mijn omgaat vanachter mijn computer... Soms vraag ik mij weleens af wat het leven nog voor een zin heeft als mensen mij zelf online niet meer serieus willen nemen, gewoon om te pesten.
Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel maar, wat heb je die arme jongen aangedaan?
nee ga maar weg.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie moeten het vaker over mij hebben, of zal ik gewoon vaker langskomen hier?
een geheimpje verteldquote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel maar, wat heb je die arme jongen aangedaan?
doe datquote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie moeten het vaker over mij hebben, of zal ik gewoon vaker langskomen hier?
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk niet dat je VA daar een plezier mee doetquote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Okéquote:
Vond je het vooral positief of vooral negatief? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zelf weten.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ach... zolang hij maar weet wat hij mensen aandoet. Directe verandering in zijn gedrag mag je niet verwachten maar hij gaat er nu wel heel nonchalant mee op. Alsof hij vanuit zijn ivorentoren ongestraft met onze gevoelens kan spelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is kinderachtig ja. Ik lach ook een groot deel van mijn gevoelens weg.
Typisch dat fok-it nu geen aanstalten maakt om te reageren.
Gast, hou eens op. Zoiets uitlokken is toch net zo goed triestquote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik denk van wel. Aangezien hij zijn tijd er niet aan wil besteden zegt hij net.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat je VA daar een plezier mee doet
Je kan ook gewoon vaker langs komen jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gangetje. Leven gaat zoals het moet gaan, ik geniet.
En daar?
Och het was de waarheid, zit er niet echt mee. Heb wel gelachen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond je het vooral positief of vooral negatief? Nu ben ik wel benieuwd.
ik wil alles weten jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, hou eens op. Zoiets uitlokken is toch net zo goed triest. Ze mogen elkaar niet voor niks, ga dat dan niet weer boven halen zeg
. En een geheim is ook niet voor niks geheim, dat moet je niet willen weten
..
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
God, als er beetje ruzie is of er is iemand in de sc dan worden mensen hier ineens wel heel kinderachtig zeg!
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Omdatappel het volgende:
Oh essje, ik stem ook op jou, hoor.
En terecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga fok-it nu uitschelden op whatsapp
sof pls zet een foto van jezelf in je fobo. kunnen mensen lachenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
dv pls zet die post van VA in je fobo. kunnen mensen lachen.
Mooi.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och het was de waarheid, zit er niet echt mee. Heb wel gelachen.
koel ik doe meequote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
veel plezierquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga Insoss geheimen nju verspreiden via dmquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer.quote:
Ik weet alles alquote:
waarop moet ik wachten?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sof pls zet een foto van jezelf in je fobo. kunnen mensen lachen
o wacht
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... zolang hij maar weet wat hij mensen aandoet. Directe verandering in zijn gedrag mag je niet verwachten maar hij gaat er nu wel heel nonchalant mee op. Alsof hij vanuit zijn ivorentoren ongestraft met onze gevoelens kan spelen.
Jij durftquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Doe dat. Hij lijkt mij te negeren namelijk. Ik denk dat ik maar even theatraal het topic ga uitstormen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
wutwut, ik mis iets?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi
Ook primaGezellig hier in Rdam
ja, soms is dat best kutquote:
omgquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Insoss geheimen nju verspreiden via dm
Ik negeer niemandquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dat. Hij lijkt mij te negeren namelijk. Ik denk dat ik maar even theatraal het topic ga uitstormen.
Slaapt die in een my little pony pyjama?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Insoss geheimen nju verspreiden via dm
Ik had net weer een kopje theequote:
R ELKAAR DAN GEWOON MANquote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
NEGEE[quote]Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik negeer niemand
OK IK ZEG NIKS MEER TEGEN JEquote:
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens voor jullie om moet gaan..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom doe je ons allebei dan zo'n pijn?
doe dat danquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wou dat ik hier langer kon blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, ik woon in Rotterdamquote:
Ik doe gewoon normaal hoor hallo, ik scheld niet met kanker.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noteblok in de aanslag. Hou DV in de gaten.
Ja, en hij heeft een fetisj voor versgebakken wit brood waar hij zijn piemel maar al te graag in stoptquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Slaapt die in een my little pony pyjama?
Ja lap, niet mij negerenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OK IK ZEG NIKS MEER TEGEN JE
Boehoehoe. Heiligboontje jij he.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe gewoon normaal hoor hallo, ik scheld niet met kanker.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boehoehoe. Heiligboontje jij he.
Een korte toelichting op je gedrag en mijn gestelde moedeloosheid erover zou wel fijn zijn. Op deze wijze blijft het haat en nijdquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens voor jullie om moet gaan..
quote:
Negeer dan. Godver, jullie zijn echt wijven zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kan toch excuses maken? Ik en LR zijn users die ons best doen om andere op te vrolijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Negeer dan. Godver, jullie zijn echt wijven zo.
Ik woon bij m'n zusquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Minder FOK!ken, word je minder gefrustreerd vanquote:
toevallig wel jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Negeer dan. Godver, jullie zijn echt wijven zo.
Typisch hoe der eigenlijk altijd vrouwen bij betrokken zij, he.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef gianni61 het volgende:
ik voel iets jng achtigs opkomen.
even koffie pakken
Het was een impulsieve negatieve uitlating van mij. Ik zal in het vervolg mijn medicatie weer strikt op tijd innemen en jullie zullen geen hinder van mijn uitspattingen meer ondervinden.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een korte toelichting op je gedrag en mijn gestelde moedeloosheid erover zou wel fijn zijn. Op deze wijze blijft het haat en nijd
Oh valt wel mee de laatste tijd hoor. Maak je niet druk.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Minder FOK!ken, word je minder gefrustreerd van
EFFYquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik heb nooit rwina hier hahahahquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch hoe der eigenlijk altijd vrouwen bij betrokken zij, he.
Ik ga denk ik thee pakken, of fruit.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef gianni61 het volgende:
ik voel iets jng achtigs opkomen.
even koffie pakken
Ik ben heeeel gefrustreerd ja. Leuke naaktpics trouwens.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Minder FOK!ken, word je minder gefrustreerd van
jongens meestal ookquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch hoe der eigenlijk altijd vrouwen bij betrokken zij, he.
Thee is viesquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga denk ik thee pakken, of fruit.
Of allebei
Mooi hequote:
Oeps verkeerde emoticonquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n zusIn Alexander
Watquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik heb nooit rwina hier hahahah
ik heb nog mandarijntjesquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga denk ik thee pakken, of fruit.
Of allebei
Je bent al geminderd ja, goedzoquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh valt wel mee de laatste tijd hoor. Maak je niet druk.
Laten we de hand dan schudden en met een schone lei beginnenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was een impulsieve negatieve uitlating van mij. Ik zal in het vervolg mijn medicatie weer strikt op tijd innemen en jullie zullen geen hinder van mijn uitspattingen meer ondervinden.
Welnee,zoveel verschillende theesmaken enzoquote:
Ik snapte je welquote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oeps verkeerde emoticonah tof man! Bevalt t?
Ja komt door school enzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent al geminderd ja, goedzo
Ik ookquote:
Thanksquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben heeeel gefrustreerd ja. Leuke naaktpics trouwens.
Oeh, lekker!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net weer een kopje thee
wat maak je vanavond?quote:
Firequote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Wat een lekker kind blijft het ook
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we de hand dan schudden en met een schone lei beginnen
Oke, jullie kunnen allemaal weer aardig doen, de lucht is weer opgeklaard tussen jullie favoriete users
Ik hoop dat ik als tussenpersoon prima mijn werk heb gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we de hand dan schudden en met een schone lei beginnen
Oke, jullie kunnen allemaal weer aardig doen, de lucht is weer opgeklaard tussen jullie favoriete users
Nice!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snapte je wel
Jazekerzoveel beter dan thuis
Ja, echt zo jammer dat het nu afgelopen isquote:
Zeker. Ik moet maar eens een festival uitzoeken waar ze optreden. Een los concert is geen doen qua uitverkoopsnelheid/geld.quote:
quote:
Vervelendquote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh, lekker!Ik vanochtend ook. Nu eerst 2,5 uur treinen.
Gaat goed hoor. Met jou?quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, echt zo jammer dat het nu afgelopen isGa ze binnenkort maar weer eens kijken denk ik
Je hebt wat gemistquote:
aardig voetballertje hoor daar niet vanquote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haten op ZIdane is toch ook wel weer jammer hoor
aardig?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aardig voetballertje hoor daar niet van
Thanksquote:
Doe nu vwo. Jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja goed. Wat deed je ook alweer?
rellenquote:
Oh. Ja ik ben helemaal geen Rammstein fan ofzo. Vind hun muziek wel tof maar ik amper wat bij naam noemen, weet je wel.. op die manierquote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet maar eens een festival uitzoeken waar ze optreden. Een los concert is geen doen qua uitverkoopsnelheid/geld.
Al zal ik het mij nooit vergeven dat ik hun optreden samen met Heino heb gemist in Wacken
[ afbeelding ]
Bedankt. En ik zou dan ook een glorieuze moderator zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Je manier van problemen oplossen bevalt me wel LRJij zou goed in het plaatje passen hier om als mediator aan de slag te gaan.
kan er zo 5 opnoemen die beter waren en zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardig?
Die man was een tovenaar man met de bal
moet weer lachen gvdquote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
rellen
Nee valt wel meeVA noemde DV alleen een kankerbitch
Neequote:
Doe maar.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan er zo 5 opnoemen die beter waren en zijn
jawel ik moest wel lachenquote:
quote:
en toenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
rellen
Nee valt wel meeVA noemde DV alleen een kankerbitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |