neger alsjeblieftquote:
Ligt er aan hoe ze het opvat. Maarja, straks krijgen we ruzie omdat we achter der rug om lullen en dat vind ik ook weer lulligquote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand zei iets negatiefs toch?
Of VA alleen dan
DVquote:
Dat had ik toch gedaan?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef Miniem het volgende:
Ess, wrm reageer je niet op dms van gister?
Nopequote:
Donequote:Op woensdag 20 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo. Nou, lees maar eventjes door.
Problemen weglachen is vaak het devies maar wat er werkelijk in mijn omgaat vanachter mijn computer... Soms vraag ik mij weleens af wat het leven nog voor een zin heeft als mensen mij zelf online niet meer serieus willen nemen, gewoon om te pesten.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Soms kom je nogal grappig over. Maar hij denkt dat jij nu altijd trollt.
Zei alleen dat ze qua uiterlijk mijn smaak niet wasquote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ze het opvat. Maarja, straks krijgen we ruzie omdat we achter der rug om lullen en dat vind ik ook weer lullig.
Omdat het nogal triest is. Het is duidelijk, je mag haar niet.. iedereen weet het. Fijn, hou het lekker voor je en laat het ons gewoon gezellig hebben met elkaar voordat je hier weer een of andere ruzie maakt waar wij allemaal last van hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom
noh, noem het beestje bij zijn/haar naam.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HAHAHAHAH na al die tijd huil je nog steeds
Waarom praten jullie over mij op tinychatquote:
Die gifjes vind ik zo geniaal hequote:
Gatverdamme VA, doe eens normaalquote:
u madquote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
noh, noem het beestje bij zijn/haar naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |