You know it`s truequote:
Je moest je inhouden hè?quote:
HALLO ESSquote:Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef essnhills het volgende:
Ik voel me niet geliefd vandaagLB en Appel zijn liever, LB negeerde mijn begroetingen
wtf is bickyquote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond vandaag deze chips in de supermarkt, en gekocht he
[ afbeelding ]
8 stemmen had ikquote:Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You know it`s trueHeel JNG stemde op jou
Ik heb ergens anders ff moeten postenquote:
Echt?quote:
Ja zodat je het hier nog kon hè?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ergens anders ff moeten posten
Das belgisch volgens mij. En aan het plaatje te zien een hamburger.. Op der achterkant staat "aardappelchips met milde zoetzure-ui en kruisensmaak".quote:
quote:
En dat op het grootste forum van Nederlandquote:
He wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zodat je het hier nog kon hè?
appel is gewoon ontzettend liefquote:Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef essnhills het volgende:
Ik voel me niet geliefd vandaagLB en Appel zijn liever, LB negeerde mijn begroetingen
quote:
Ik ga dan ook maar campagne voeren voor een award denk ikquote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat op het grootste forum van NederlandBen je met 8 stemmen de liefste user van heel het forum
Enkel moderators konden stemmen toch? Ik hoop niet dat ik weer genomineerd word en in die emotionele achtbaan terecht kom.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You know it`s trueHeel JNG stemde op jou
ik zal wel op jou stemmen voor FOK!babequote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die verkiezingen maar raar. Als je als meisje op 't juiste moment op fok komt (maandje van te voren) een je ziet er leuk uit dan win je sowieso iets.
Mijn zin klopte nietquote:
Truequote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die verkiezingen maar raar. Als je als meisje op 't juiste moment op fok komt (maandje van te voren) een je ziet er leuk uit dan win je sowieso iets.
Iedereen kon stemmenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel moderators konden stemmen toch? Ik hoop niet dat ik weer genomineerd word en in die emotionele achtbaan terecht kom.
Nee was Yvonne-awardsquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel moderators konden stemmen toch? Ik hoop niet dat ik weer genomineerd word en in die emotionele achtbaan terecht kom.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TrueDie Yvonne awards zijn dan wel weer stuk realistischer. Behalve dat Tong 80 procent van alles krijgt
Appel is wel lief jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appel is gewoon ontzettend lief
maar over het algemeen scoor jij toch hoger
Hey essquote:
quote:
En Tjacka dit jaarquote:
De VBL awards zijn de enige die er toe doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TrueDie Yvonne awards zijn dan wel weer stuk realistischer. Behalve dat Tong 80 procent van alles krijgt
Hoi LBquote:
jaquote:
Modjeuhquote:
ik kan niet stemmen op foksters waarvan ik niet weet hoe ze uitzienquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Is er ook iets van knapste fokster oid? Dan ga ik op Ezell stemmen. Omdat ze gewoon knap is zonder allemaal poespas of gekke foto's, maar gewoon.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De VBL awards zijn de enige die er toe doen.
Ja, en dat is nogal onterecht vaakquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik liefquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal wel op jou stemmen voor FOK!babe
Nouja, vorig jaar is het gewonnen door DVquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Is er ook iets van knapste fokster oid? Dan ga ik op Ezell stemmen. Omdat ze gewoon knap is zonder allemaal poespas of gekke foto's, maar gewoon.
Ik verwacht ze ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik was genomineerd door 1 iemand
Oh, nouja Ezell is knapquote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet stemmen op foksters waarvan ik niet weet hoe ze uitzien
Wat is dit.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka vind dit een goed nummer.
Dit jij maakt dikke kans, omdatappel ook zekerquote:
Jij weet hoe ik er uit ziequote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet stemmen op foksters waarvan ik niet weet hoe ze uitzien
Beetje patatje jopie in een andere verpakkingquote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Das belgisch volgens mij. En aan het plaatje te zien een hamburger.. Op der achterkant staat "aardappelchips met milde zoetzure-ui en kruisensmaak".
DV is niet lelijk hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, vorig jaar is het gewonnen door DV___
lever bewijsquote:
kloptquote:
Sowieso niet het knapstquote:
Ja, jammer dat ik op de achterkant keek. Vanaf de voorkant verwacht ik er meer vanquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Beetje patatje jopie in een andere verpakking
Ik vind DV wel knap.. maar tot haar nek. Daarna vind ik het wat minder wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, vorig jaar is het gewonnen door DV___
Voor baggeruser?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik verwacht geen stemmen maar dat hoeft ook niet
Haters gonna hate
Pervquote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik op de achterkant keek. Vanaf de voorkant verwacht ik er meer van. Nouja moet nog proeven dus zal 't laten weten
[..]
Ik vind DV wel knap.. maar tot haar nek. Daarna vind ik het wat minder worden.
Dankje.quote:
Ik ga ook op jou stemmen.. fok!hunk, whehehe.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik verwacht geen stemmen maar dat hoeft ook niet
Haters gonna hate
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga ook op jou stemmen.. fok!hunk, whehehe.
Nee maar die emogif is wel onterecht van VA.quote:
Hm..lastig. Ga ik nog even over nadenkenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee maar die emogif is wel onterecht van VA.
Wie zou jij stemmen?
dezelfde als waar ik vorige keer op stemdequote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee maar die emogif is wel onterecht van VA.
Wie zou jij stemmen?
kloptquote:
Sowieso crack.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zou een award moeten komen voor FOK!ker met meeste street credit op de block
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof nog altijd niet in het bestaan van vrouwen op het internet
Dit was hem ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit je favoriete nummer dan?
haha jawel joh. denk jij dat IK NEP BEN>?????quote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof nog altijd niet in het bestaan van vrouwen op het internet
Wiequote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dezelfde als waar ik vorige keer op stemde
pics verdomme !quote:
Of dat ik nep benquote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jawel joh. denk jij dat IK NEP BEN>?????
Ik ben even aan het denken welke fokster ik knap vind, Ezell en LB zijn knapquote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stem mee op Ezell!Misschien wint ze wel
.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie is datquote:
is krul niet jou smaak?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben even aan het denken welke fokster ik knap vind, Ezell en LB zijn knap
DV is niet mijn smaak, Krullenbolletje is niet mijn smaak
Die Vera ook totaal niet
Gaat ook niet om IRL hequote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IRL stuk erger dan op FOK!
Stuk erger, nou nouquote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IRL stuk erger dan op FOK!
ik moet grappigste meisje award krijgen he lbquote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik op de achterkant keek. Vanaf de voorkant verwacht ik er meer van. Nouja moet nog proeven dus zal 't laten weten
[..]
Ik vind DV wel knap.. maar tot haar nek. Daarna vind ik het wat minder worden.
CRACK!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Vera ook totaal niet
Ga ik hier niet uit de doeken doenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is krul niet jou smaak?hoe kan dat?
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Vera ook totaal niet
Ohjaquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dit trouwens een vreemde discussie.
niet met die oorbellen van gisterenquote:
DM danquote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik hier niet uit de doeken doenGenoeg kuttigheid mee gehad
Zover was ik ook jaquote:
wat zijn dit voor een sherlock-veilige postsquote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stuk erger, nou nou. Maarja, er zit wel een verschil irl en fok.. Niet perse qua hoofd maar de rest verwacht je gewoon niet zo snel. Niks mis mee verder ofzo
.
Goede schijnmodquote:
Ja, heb ze alweer ingepakt. Past ook niet bij me. Maarja, soms wil je gewoon iemand ander zijn he!quote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet met die oorbellen van gisteren
inso ik moest gisternacht echt hard lachen om je post.quote:
Dit weet ze gewoon hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat zijn dit voor een sherlock-veilige posts
Ik ga Yvonne maar een dm sturen.quote:
Ach. Het is woensdagmiddag, het weer is depressief en mensen hebben wat erkenning nodig. Het is enkel mooi dat mensen elkaar een hart onder de riem stekenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dit trouwens een vreemde discussie.
Dat had ik er ook uit opgemaakt jaquote:
Of een mes in hun rugquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach. Het is woensdagmiddag, het weer is depressief en mensen hebben wat erkenning nodig. Het is enkel mooi dat mensen elkaar een hart onder de riem steken
wat wil je nog weten dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had ik er ook uit opgemaakt ja
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
waar is die bazenuser lijst gvd. ik stond boven LB zelfs !!
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
waar is die bazenuser lijst gvd. ik stond boven LB zelfs !!
Aan het adres van Fok!kers buiten deze chat zodat iedereen gezamenlijk kan afgeven en zichzelf beter voelen.quote:
Als ik die tag zou krijgen zou ik hem vol trots dragenquote:
Wie het isquote:
Sisterlovequote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik die tag zou krijgen zou ik hem vol trots dragen
Nee ik prik liever je ogen van voren er uitquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, Dromenvangertje hallo? Er word hier over je gepraat, hallo?! We willen niet backstabben natuurlijk
Ik had er 2 geloof ikquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had 1 stem(van jou wel)
Je moet je bek houden over krullenbolletje.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Vera ook totaal niet
vroegah kwam ze hier ook nog wel eens langsquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, Dromenvangertje hallo? Er word hier over je gepraat, hallo?! We willen niet backstabben natuurlijk
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik prik liever je ogen van voren er uit
KLB SC natuurlijkquote:
Dit is geen goed mod-optreden Tjacka.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet je bek houden over krullenbolletje.
Zo dit was mijn mening wat betreft deze discussie.
LR is het met mij eens.
BBQ heeft geen server meerquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik prik liever je ogen van voren er uit
Maar natuurlijkquote:
ohquote:Op woensdag 20 november 2013 15:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BBQ heeft geen server meer
Joa, ze sherlockt vast welquote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kwam ze hier ook nog wel eens langs
Klopt het is zijn eigen mening.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geen goed mod-optreden Tjacka.
zou kunnen:quote:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geen goed mod-optreden Tjacka.
Ik had net een tostiquote:
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:37 schreef Crack_ het volgende:
Tevens heeft Dv een betere kledingsstijl dan ik maar ik doe mn best.
Ik stem voor jou als fokhunk deal?quote:
Heyyquote:
naaktquote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lb. Moest lachen
.
Wat voor kledingstijl heb jij eigenlijk?
Doe normaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stem voor jou als fokhunk deal?
LB draagt bandshirtjes, een kogelriem en spikes aan de armen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lb. Moest lachen
.
jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok. Sorry.quote:
Wat sof zegtquote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lb. Moest lachen
.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Tjacka het volgende:
Deze zolderkamerautist was net buiten.
En ik moet het jullie wat zeggen. Het is best koud,
quote:
wat emogif je mij aldoquote:
Kom maarquote:
quote:
jij maakt ook wel kans op de winst andersquote:
Appelquote:
Casual-sportief-trendy-zakelijkquote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe moet je een kledingstyle beschrijven?
op bevolkingsgroepquote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Zelfs als mod kom je er niet tussen met dit soort posts. Je moet tenminste de sentimenten aanspreken.quote:
Ik ben heul geen hunkquote:
Ja, gewoon.. Maak een foto?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Beschrijf het eens voor mij plsquote:
LB is hipsterquote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon.. Maak een foto?
Ben je van de simpele vestjes met een spijkerbroek en wat voor schoenen draag je of ben je wat hipper of ja.
Ik ben denk ik wel simpel jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je van de simpele vestjes met een spijkerbroek en wat voor schoenen draag je of ben je wat hipper of ja.
Je bent een hipster maar je kleed je niet zo, gewoon wel casualquote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beschrijf het eens voor mij pls
Ah mijn depressiviteit is te laag voor dit topic wou je zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs als mod kom je er niet tussen met dit soort posts. Je moet tenminste de sentimenten aanspreken.
"Het is koud buiten. Dit deed mij tevens de leegte in mijn leven inzien"
Bijvoorbeeld.
Somsquote:
qua kleding niet maar voor de rest welquote:
mijn standaard outiftquote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niksquote:
die hipstersquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
[..]
mijn standaard outift
roze vans, skinny jeans, een lekker wijd zittende kanariegele trui, mijn snapback.
Oh, ja die ken ik wel meerquote:Op woensdag 20 november 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
qua kleding niet maar voor de rest wel
joggingbroek alleen doe ik ana voor den foksquote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik draag altijd joggingsbroeken door de weeks.
Vestjes, jeans,Vansquote:
Ik fok ook wel eens in mijn apenpak.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
joggingbroek alleen doe ik ana voor den foks
Wat een negativiteit, vannacht was er ook al zo iemandquote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Toen ik mij vanochtend aankleedde koos ik voor zwart aangezien mijn gemoedstand toch allang dood en begraven is.
#Tjacka
Je neemt het weer te serieusquote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een negativiteit, vannacht was er ook al zo iemand
Hahah wat een ingehouden sarcasmequote:
Oh okéquote:
neequote:
Misschien had ik mijn PI moeten aanpassenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een negativiteit, vannacht was er ook al zo iemand
Zie je, het werkt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nu zwart en wit aan, niemand accepteert mij toch in dit leven.
oh, goedquote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee
Ik bedoel dat ze LR te serieus neemt
Neequote:
Zei ik vannacht ook al niet iets met vooroordelen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee
Ik bedoel dat ze LR te serieus neemt
Ja, maar ik snap nog steeds niet hoe je zoiets een vooroordeel kunt vindenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zei ik vannacht ook al niet iets met vooroordelen?
quote:
toffe truiquote:
Ga je daarmee ook naar schoolquote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn AH-werkkleding is toch het toppunt van m'n swag.
Wellicht meer gewoon een oordeel..quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap nog steeds niet hoe je zoiets een vooroordeel kunt vinden
Het enigste lichtpunten van mijn leven was mod op CRE worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zie je, het werkt.
Ach... als het zo doorgaat kleed in mij in mijn geheel niet meer aan. De kans op een baan of uberhaupt een toekomst is toch tot een nulpunt gedaald.
zou jou ook serieus nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij denken jullie wel vaker dat ik dingen serieus neem wanneer ik dat niet doe.
Neequote:
Die ziet er lekker warm uitquote:
Enige*quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het enigste lichtpunten van mijn leven was mod op CRE worden.
Maar dit is ook allemaal fake.
Inso weet wel een goed antwoord op hieropquote:
quote:
Maar dat doet iedereen tochquote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht meer gewoon een oordeel..maar je oordeelt nogal snel over hoe ik over iets zou denken
Doei doeii xoxoquote:
ja maarquote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent veel te preuts om naakt rond te lopen
ik ben inso nietquote:Op woensdag 20 november 2013 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inso weet wel een goed antwoord op hierop
Het kan erger. Ik streef al jaren naar een modpositie en ik word in zijn geheel genegeerd... Dit soort grapjes doen meer pijn dan Yvonne zich mogelijk kan indenken.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het enigste lichtpunten van mijn leven was mod op CRE worden.
Maar dit is ook allemaal fake.
Gedraag jequote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat doet iedereen tochDat is het nadeel van een forum
Zit verder niks negatiefs aan of zo
Maaar die van vannacht was wel denigrerendquote:Op woensdag 20 november 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat doet iedereen tochDat is het nadeel van een forum
Zit verder niks negatiefs aan of zo
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef nodig het volgende:
[..]
zou wel swag zijn![]()
dikke vechtpartijen AH vs Jumbo op het schoolplein :s
Totaal nietquote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Maaar die van vannacht was wel denigrerend
Oh,quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die het met een k schrijven kan ik ook niet helemaal serieus nemen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan ook met een neger, jij zou mij niet eens serieus kunnen nemen
quote:
Ze mag best meer rekening houden met de users die slachtoffer worden van deze situatie ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan erger. Ik streef al jaren naar een modpositie en ik word in zijn geheel genegeerd... Dit soort grapjes doen meer pijn dan Yvonne zich mogelijk kan indenken.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn AH-werkkleding is toch het toppunt van m'n swag.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet![]()
Maar ik zal er wel op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ruim je plaktoets eens opquote:Op woensdag 20 november 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh,
nou in dat geval iets verhelderend dat nog onder mijn plaktoets stond:
[..]
[..]
[..]
Erop letten ja. En je publiekelijke verkondiging dat mensen mij maar niet serieus moeten nemen is wel lekker wil je zeggen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet![]()
Maar ik zal er wel op letten
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik dat ga proberen te vermijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Stiekem is hij een half negerquote:Op woensdag 20 november 2013 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik had echt verwacht dat jij een donkere neger zou hebben Ess, maar viel tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erop letten ja. En je publiekelijke verkondiging dat mensen mij maar niet serieus moeten nemen is wel lekker wil je zeggen?
Als je me dan toch al de grond in wil stampen scheld mij dan in het gezicht uit en doe het niet zo achterbaks.
Misschien moet ik dat eens doen jaquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem is hij een half negerZijn moeder is blank en blond enzo
OhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja iemand liet filmpjes zien van hoe jullie boxen uitpakken
Baby darling doll face honey
Ik hoop hetquote:Op woensdag 20 november 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik dat ga proberen te vermijden
Voor jou wel hoor.quote:
Wiequote:Op woensdag 20 november 2013 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh.
ja iemand liet filmpjes zien van hoe jullie boxen uitpakken
hallooquote:
Miniquote:
LR?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef Tjacka het volgende:
En dan reageer jij ook niet op mijn depressiviteit LR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |