Ja, wel leuk om weer even die kant uit te gaan. Sinds augustus niet meer geweestquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja. Achja, ik ben er ook niet tegen in gegaan maar heb der ook absoluut geen gelijk gegeven. Gewoon omheen geluld hele tijd...
En nouja, ik denk dat wanneer zij tegen mn baas gaat zeggen van 'ja hee dat was echt een kanker wijf blabla' dat mijn werk wel weet dat het eerder aan die vrouw ligt aan mij.. aangezien ze me al belde om me te waarschuwen. Echt nog nooit gehad
[..]
Ohh joh! Nou gezellig
Wtfquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ma werkt bij de Thuiszorg en die krijgt elke week gedichten en kaarten thuisgestuurd van een clientEn toen ze hem zei dat ze niks meer van hem wilde omdat hij anders rare dingen ging denken was hij helemaal boos
Hij vroeg haar zelfs een keer uit naar een concert
Ja die mensen raken echt snel aan je gehecht, maar moet je wel proberen beetje afzijdig te houden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf
Hahahha
Zulke dingen heb ik nog nooit meegemaakt. Alleen maar lieve dingetjes
. Nouja, ik werk tegenwoordig ook 2x in de week bij een vrouw en heb bij haar helemaal meegemaakt hoe ze kanker bij der ontdekte en dat er niks meer tegen gedaan kon worden enzo. En die vrouw vindt mij zo fijn, laatst zei ze dat ze mij misschien mee zou nemen op vakantie
![]()
....
Wie is Socios?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / Een ode aan: Socios
check mijn topique mensen
Ja indd..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die mensen raken echt snel aan je gehecht, maar moet je wel proberen beetje afzijdig te houden.
[..]
Wie is Socios?
socios niet kennenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die mensen raken echt snel aan je gehecht, maar moet je wel proberen beetje afzijdig te houden.
[..]
Wie is Socios?
Nee!? Tsjongequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja indd..
En weet je serieus niet wie Socios is?! Sjonge.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]volgende week deze maken
Dat zijn harde woorden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
Socios weet meer over treinen dan einstein over wiskunde wist
Wanneer mag ik langs komen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Einstein wist dan ook meer over natuurkundequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
Socios weet meer over treinen dan einstein over wiskunde wist
Lekker, wat zijn het?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil wel helpen testenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik moet ze eerst testen natuurlijk!
Zandkoekjes met chocola en karamel van gecondenseerde melk.quote:
En dan allemaal oppeuzelen voor wij er zijn zekerquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik moet ze eerst testen natuurlijk!
Volgens mij loopt mijn mond een beetje vol water, not kiddingquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zandkoekjes met chocola en karamel van gecondenseerde melk.
Heb je dat wel eens op, die karamel van gecondenseerde melk?! God, dat is echt zó lekker he. Kan zo'n heel potje wel leeg eten
.
Je hoeft hem niet de hele avond onder de kraan te houden toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij loopt mijn mond een beetje vol water, not kidding
Nee inderdaad dat kan niet. Ik ga ze wel samen met haar oppeuzelen vooradt jullie er zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef richolio het volgende:
[..]
En dan allemaal oppeuzelen voor wij er zijn zekerNee daar trap ik niet in
Jaaa!quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zandkoekjes met chocola en karamel van gecondenseerde melk.
Heb je dat wel eens op, die karamel van gecondenseerde melk?! God, dat is echt zó lekker he. Kan zo'n heel potje wel leeg eten
.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet de hele avond onder de kraan te houden toch?
Appeltjes kunnen ook in karamel trouwensquote:
Dit jaquote:
Hier nog wat meer foto'squote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij loopt mijn mond een beetje vol water, not kidding
Dat kan best lekker zijn....quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Appeltjes kunnen ook in karamel trouwens
ik krijg er honger vanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier nog wat meer foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar for real, ik maak never nooit zoete dingen en dat vind ik best jammer dus daar ga ik nu maar mee beginnen.
yes, van friesche vlagquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
Waar kan je eigenlijk gecondenseerde melk kopen?gewoon in de supermarkt?
Ja, nou dat is die tweede laag die je zietquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Jaaa!Zo'n blikje 3 uur ofzo in kokend water doen en je hebt een blik voor karamel. Dat was een geweldige ontdekking. Gecondenseerde melk uberhaupt, kan ik wel drinken/eten met een lepeltje
Maar klinkt super lekker!
Is het niet melk waar een deel van het vocht uit is verdampt? en dan met suiker ofzo?quote:
Jij bent ook een meisje hequote:Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb niet zoveel met caramelHaten jullie me nu?
Nee hoor, ik eet jouw karamel wel op danquote:Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb niet zoveel met caramelHaten jullie me nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Als je het goed doet zekersquote:Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan best lekker zijn....
en hoi
Gecondenseerde melk is koemelk waarbij, meestal onder toevoeging van suiker, een deel van het water aan de melk is onttrokken.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het niet melk waar een deel van het vocht uit is verdampt? en dan met suiker ofzo?
quote:
Stuwiequote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Meisjes houden juist van caramel sukkol
Het is met een Kquote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Meisjes houden juist van caramel sukkol
Ja, ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
Wat? Fok it is vrouwelijk geworden?
Goed hoorquote:
In iedere man schuilt een vrouw en andersomquote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
Wat? Fok it is vrouwelijk geworden?
Caramelk?quote:
Ohja? Oh, misschien moet ik eens op zoek naar mijn innerlijke manquote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In iedere man schuilt een vrouw en andersom
quote:
Lust je bier? Laat je wel eens openlijk een boer/scheet??quote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja? Oh, misschien moet ik eens op zoek naar mijn innerlijke man
Dat is niet man-eigen, kom opquote:Op woensdag 20 november 2013 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lust je bier? Laat je wel eens openlijk een boer/scheet??
Jij bent een vent manquote:
Nee, ja/jaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lust je bier? Laat je wel eens openlijk een boer/scheet??
Laten we samen als bro's opzoek gaan naar onze innerlijke manquote:Op woensdag 20 november 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohjeej, ik ben ook een beetje man?! Nou, ben benieuwd.
ja, zie mijn sikkie danquote:
gay like jacksonquote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of gay want je hebt glitterschoenen
Echt hequote:
Jaquote:
Oke! Hoe gaan we dit aanpakken?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laten we samen als bro's opzoek gaan naar onze innerlijke man
Uh, oke.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie caramel niet lekker vind is niet goed wijs.
Laten we iedere man hier voortaan begroeten met 'scheetje'quote:
Okayquote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In iedere man schuilt een vrouw en andersom
Het is met een K!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie caramel niet lekker vind is niet goed wijs.
quote:
Mensen die het met een k schrijven kan ik ook niet helemaal serieus nemen.quote:
Weet jij ook iets lekkers met ehh, hazelnoten of chocola of koffie oid?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Laatste die ik gemaakt zijn 2 appeltaarten voor mijn opa's verjaardag![]()
Ik vind het ook wel grappig somsquote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Genoeg van die ordinaire wijven die lopen te ruften bij het leven![]()
Hebbie ook kiddies zomaar?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, zie mijn sikkie dan
[..]
gay like jackson
Ik denk dat we als we een taart hebben gebakken, we die niet met bestek moeten eten, maar gewoon met onze vingers handen tegelijkertijd in onze mond proberen te proppen ofzoquote:
Nog een paar dagen en dan is de drukte voorbij toch?quote:
Dagquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
mijn ogen vallen dicht
later opaatjes en omaatjes
Welterustenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
mijn ogen vallen dicht
Koentjequote:
quote:
Wel goed, jammer van voetbal vandaagquote:
Dat lijkt me serieus lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat we als we een taart hebben gebakken, we die niet met bestek moeten eten, maar gewoon met onze vingers handen tegelijkertijd in onze mond proberen te proppen ofzo
Na deze week inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan is de drukte voorbij toch?
had je staanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed, jammer van voetbal vandaag
Ik ga dan ook met een neger, jij zou mij niet eens serieus kunnen nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die het met een k schrijven kan ik ook niet helemaal serieus nemen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
mijn ogen vallen dicht
Wilde eerst over 2 goals doen bij Portugal en Frankrijk, maar laatste moment dubbele kans Zweden gedaanquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan ook met een neger, jij zou mij niet eens serieus kunnen nemen
Poeh, zo uit m'n hoofd nietquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
We
[..]
Weet jij ook iets lekkers met ehh, hazelnoten of chocola of koffie oid?En moet beetje makkelijk zijn
. Heb 0 ervaring met taarten
!
[..]
Ik vind het ook wel grappig soms![]()
.
[..]
Hebbie ook kiddies zomaar?
Minstens 3 extra wedstrijdjes genieten van CR7, niets mis mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde eerst over 2 goals doen bij Portugal en Frankrijk, maar laatste moment dubbele kans Zweden gedaanMaar bedoelde meer dat Zweden door had moeten gaan
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus lekker. Maar dat komt ook omdat taart met bestekje eten altijd zó'n gedoe is
.
OOOOOOH BRAAA BRAAA POW POW POWquote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan ook met een neger, jij zou mij niet eens serieus kunnen nemen
Ik ookquote:
Ohnee, ik hou niet zo van walnoten en chocolaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Poeh, zo uit m'n hoofd nietmaar ik heb wel een eens brownies gemaakt met gehakte walnoten erdoor enzo
![]()
Heerlijk
Ik ben heel wat gewend zegmaarquote:
Inderdaad. Verder is Zweden om te huilen hoor, wat dat betreft terechtquote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Minstens 3 extra wedstrijdjes genieten van CR7, niets mis mee.
Al moet Ibrahimogod er ook gewoon bij
Was een leuke grap 8.5/10quote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heel wat gewend zegmaar
Haha, helemaal onderquote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar dan moet het wel een zachte taart zijn, een slagroomtaart ofzo![]()
hadden guidetti moeten oproepen waren ze door gegaanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Verder is Zweden om te huilen hoor, wat dat betreft terecht
Watquote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ohnee, ik hou niet zo van walnoten en chocola. Wel gewoon walnoten
. Weet niet wat dit
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hadden guidetti moeten oproepen waren ze door gegaan
[..]
quote:
Wat een GMTA. en dat met een jood.quote:
Bewijs ik hier nou zomaar dat vrouwen ook zo af en toe grappig kunnen zijn?quote:
[..]
Ja, ik vind veel niet lekker met chocola eigenlijk. Nouja niet lekker is een groot woord maar heb chocola vaak liever puur ofzo. Met fruit vidn ik ook minder lekker dan gewoonquote:Op woensdag 20 november 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
WatIk vind het wel een heerlijke combi
en allebei los ook heerlijk trouwens
Fruit en chocola combineren is ook niet mijn favoriet, behalve dan met kersenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind veel niet lekker met chocola eigenlijk. Nouja niet lekker is een groot woord maar heb chocola vaak liever puur ofzo. Met fruit vidn ik ook minder lekker dan gewoon![]()
Oh echt?!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fruit en chocola combineren is ook niet mijn favoriet, behalve dan met kersenDat vind ik wel weer heerlijk
Aardbei en chocola vind je niet lekker?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fruit en chocola combineren is ook niet mijn favoriet, behalve dan met kersenDat vind ik wel weer heerlijk
Ja is lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?!Dat heb ik geloof ik gewoon nog ooit op joh
.. Niet met verse kersen iig.. wel die met die kersen taart ding
Ik ben de enige persoon op aarde die niet van aardbeien houdtquote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aardbei en chocola vind je niet lekker?
Mi gadoquote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben de enige persoon op aarde die niet van aardbeien houdt
Nee, geen zin in momenteelquote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah je zit niet bij de buren zie ik
rode wodka met energie gekke tijden mee gehad als puber.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
hmmm energiedrank met rum is toch minder dan ik hoopte
De enige keren dat ik energiedrank enigszins drinkbaar vind is met wodka erdoorquote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
hmmm energiedrank met rum is toch minder dan ik hoopte
damn, daar kan ik bakken van opquote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben de enige persoon op aarde die niet van aardbeien houdt
Echt hequote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor een gare foto. Het ziet er niet lekker uit en het slaat nergens op om de helft uit 't potje op je tafel te doen. Lijkt meer diarree
. Zonde!
ik had geen wodka meerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rode wodka met energie gekke tijden mee gehad als puber.
#dranknostalgie
Gatverdammequote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor een gare foto. Het ziet er niet lekker uit en het slaat nergens op om de helft uit 't potje op je tafel te doen. Lijkt meer diarree
. Zonde!
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 19-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 162 Tjacka
02. 162 essnhills
03. 143 Crack_
04. 103 Insomnia_
05. 103 Fok-it
06. 100 Ezell
07. 089 VoornaamAchternaam
08. 076 Omdatappel
09. 069 LittleBrownie
10. 065 Toto69
11. 047 gianni61
12. 045 d4v1d
13. 043 Ceviche
14. 042 wietparkiet
15. 041 AldoTheApache
16. 036 DonnieDarkno
17. 031 Spatieloos
18. 031 Tchock
19. 031 xcachet
20. 028 yvonne
Reeks-statistieken!
Gefeliciteerd jongenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan had je gezien dat ik idd jarig ben
Ik hou er gewoon echt niet vanquote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 november 2013 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan had je gezien dat ik idd jarig ben
Ohja, das tofquote:Op woensdag 20 november 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gatverdamme
Weet je wat ik wel wil doen een keer? Met behulp van ballonnen van die chocoladeschoteltjes maken, van die cupjes, en daar dan ijs in serveren ofzo
Ik kan wel bakken met kersen opquote:
trustenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:18 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om weer proberen te slapen. Mezelf kennende zal ik morgen weer de grootste moeite hebben om op te staan (ik hoef er ook niet echt uit)
Sweet dreamsquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
Nouja hoe leuk ik het ook vind.. ik ga slapen. Goodnight
.
quote:
Ik sta vandaag op 4 jaquote:
kersen zijn vrij zeldzaam nuquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan wel bakken met kersen open op het moment ook hele zakken met mandarijnen enzo
Vreemde vogelquote:Op woensdag 20 november 2013 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon echt niet vanIk hou enorm van fruit en ik eet echt enorm veel fruit, maar aardbeien heb ik nooit lekker gevonden
Je bent er uit gehouden door yvonnequote:
Slaap lekker Bosjequote:Op woensdag 20 november 2013 00:18 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om weer proberen te slapen. Mezelf kennende zal ik morgen weer de grootste moeite hebben om op te staan (ik hoef er ook niet echt uit)
I couldn't care less reallyquote:Op woensdag 20 november 2013 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er uit gehouden door yvonne
Slap lekker Crackiequote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
.
Zou moeten lukkenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, das tof. En niet zo moeilijk.. denk ik
Doei Crackzquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
.
Gefeliciteerd Koentjequote:
Ehm, in no particular order: appels, banaan, peer, kersen, ananas, mango, meloen, mandarijn, pruimen, perzikken/nectarines, frambozen, druiven (liefst witte), ehmm.. noem nog es wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemde vogelWat voor fruit hou je wel van?
We zijn verbonden met elkaarquote:
Okéquote:
quote:
Doerianquote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ehm, in no particular order: appels, banaan, peer, kersen, ananas, mango, meloen, mandarijn, pruimen, perzikken/nectarines, frambozen, druiven (liefst witte), ehmm.. noem nog es wat?
Neequote:
.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een mandarijn op z'n rotterdams xd
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeDat heb ik geroken en ik heb het iemand zien eten en het met moeite binnen houden
Toen ahd ik geen zin meer
Mijn grap net was beter inso, valt me een beetje tegen ditquote:
I knowquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Het is zelfs verboden om mee te nemen naar openbare plekken
Ongeschild mag het wel. Maar als je het open maaktquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
I knower hingen ook bordjes in het hotel enzo
Wij hadden eerst zoiets van 'WTF is dat dan?
een stekelig iets dat je niet mee mag nemen, het zal wel
'
Wij zaten eigenlijk vlak naast een markt. En wij snapten er al niks van, want het was overal zo schoon maar het stonk er zo..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongeschild mag het wel. Maar als je het open maaktRuikt naar de hel volgens locals
Zou ze best willen proberen overigens nog een keerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zaten eigenlijk vlak naast een markt. En wij snapten er al niks van, want het was overal zo schoon maar het stonk er zo..Bleek dus die durians van die markt te zijn
Teauteau.quote:
De structuur van eten is vaak belangrijker dan de smaak.quote:
Nu alweer?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:28 schreef Koen66 het volgende:
hmmm nooit van gehoord, doerians
*kruipt weer onder steen
nee, ik zeg (nog) niet dat ik gaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu alweer?
Slaap lekker Koentje![]()
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De structuur van eten is vaak belangrijker dan de smaak.
Wat ik er van begreep is het of je vind het ongelooflijk smerig, of je vind het superlekker..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ze best willen proberen overigens nog een keerSchijnt niet vies te zijn hoor
Alleen de structuur is smerig. en de geur dan
[..]
Teauteau.
Structuur is erg belangrijk inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De structuur van eten is vaak belangrijker dan de smaak.
Ohquote:
Elke dag om 10 uur je bedje in, dat is structuur.quote:
Of iets bijvoorbeeld knapperig is, of juist zacht. Of meligquote:
ga je je leven omgooien Insje?quote:
Ah zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of iets bijvoorbeeld knapperig is, of juist zacht. Of meligof whatever
Slaap lekkerquote:
quote:
Doperwten hebben een erg slechte structuur.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of iets bijvoorbeeld knapperig is, of juist zacht. Of meligof whatever
Ja godver, nu heb ik dat liedje in m'n hoofdquote:
hoezo slechtquote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doperwten hebben een erg slechte structuur.
Verstandigquote:
hou opquote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja godver, nu heb ik dat liedje in m'n hoofd
Ja preciesquote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doperwten hebben een erg slechte structuur.
Gewoon zo'n structuur dat als je erop op kauwt je van dat splsh gevoel je meteen moet kokhalzenquote:
ja inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zo'n structuur dat als je erop op kauwt je van dat splsh gevoel je meteen moet kokhalzen
Kijk jij snapt mequote:
quote:
Voor wat?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zo'n structuur dat als je erop op kauwt je van dat splsh gevoel je meteen moet kokhalzen
ga je doorverwijzing vragen?quote:
Zijn sterilisatie. Het gesprek zetten Inso laatst aan het denken. Al is een castratie ook nog mogelijk.quote:
Ess heeft de behandeling al enigszins beschreven voor zijn ballen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moest hardop lachen 9/10quote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn sterilisatie. Het gesprek zetten Inso laatst aan het denken. Al is een castratie ook nog mogelijk.
Bekkenstoten ook. Dan kan hij bij JR in training.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn sterilisatie. Het gesprek zetten Inso laatst aan het denken. Al is een castratie ook nog mogelijk.
[..]
Ess heeft de behandeling al enigszins beschreven voor zijn ballen.
1/10 Ik ga richting bed.
Nee echt niet te etenquote:
Mijn gedicht over bekkenstoten krijgt mij nog altijd aan het huilen zo mooi. Gek genoeg is het topic in SEX gesloten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bekkenstoten ook. Dan kan hij bij JR in training.
Die laatste grap is inderdaad vrij treurigquote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ess heeft de behandeling al enigszins beschreven voor zijn ballen.
1/10 Ik ga richting bed.
Het animo ligt op fok niet zo hoog voor alles wat buiten de kringen van normaal ligt.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn gedicht over bekkenstoten krijgt mij nog altijd aan het huilen zo mooi. Gek genoeg is het topic in SEX gesloten.
Ligtquote:
Nee als ik moe ben worden de formulering van mijn zinnen om te huilen.quote:
Ja, is het ook, maar de zin is gewoon raarquote:
Dat is het belangrijkstquote:
Okayquote:Op woensdag 20 november 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, is het ook, maar de zin is gewoon raar
En het is nachtquote:
Het is een nacht.. die je normaal alleen in fillums ziet.quote:
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef SaulGoodman het volgende:
Gaat ook alle kanten op hier. Iedereen vrij vandaag ofzo?
Ik werk gewoon!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef SaulGoodman het volgende:
Gaat ook alle kanten op hier. Iedereen vrij vandaag ofzo?
Het is een nachtquote:Op woensdag 20 november 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een nacht.. die je normaal alleen in fillums ziet.
Nee werken is vrij ongebruikelijk hier op het forum ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:54 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Hoor je ook niet vaak meer vandaag de dag.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee werken is vrij ongebruikelijk hier op het forum ja.
Alles goed Totootje?quote:
quote:
Ja slomoquote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]I know
![]()
Dat laatste shot van dat vechten was vet gefilmd he?
Helaas niet neequote:Op woensdag 20 november 2013 00:54 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Hoor je ook niet vaak meer vandaag de dag.
Disconnect, je had hem al gedownloadquote:
Ik hou er niet vanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef SaulGoodman het volgende:
't Wordt weer koud zeg. Heerlijk.
Disconnectedquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 20 november 2013 01:00 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Buiten is weer een ander verhaal. Maar in je bed is het heerlijk.
Heb je Babel ook al eens gezien? Zelfde soort film, met 3 verhaallijnen die bij elkaar komen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Babel ook al eens gezien? Zelfde soort film, met 3 verhaallijnen die bij elkaar komen.
Zijn echt geniale films
Ook mooie. Met Brad Pittquote:
Okéquote:
Welterustenquote:
Ik dacht dat je Edward Scissorhands ging kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |