Ja, wel leuk om weer even die kant uit te gaan. Sinds augustus niet meer geweestquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja. Achja, ik ben er ook niet tegen in gegaan maar heb der ook absoluut geen gelijk gegeven. Gewoon omheen geluld hele tijd...
En nouja, ik denk dat wanneer zij tegen mn baas gaat zeggen van 'ja hee dat was echt een kanker wijf blabla' dat mijn werk wel weet dat het eerder aan die vrouw ligt aan mij.. aangezien ze me al belde om me te waarschuwen. Echt nog nooit gehad
[..]
Ohh joh! Nou gezellig
Wtfquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ma werkt bij de Thuiszorg en die krijgt elke week gedichten en kaarten thuisgestuurd van een clientEn toen ze hem zei dat ze niks meer van hem wilde omdat hij anders rare dingen ging denken was hij helemaal boos
Hij vroeg haar zelfs een keer uit naar een concert
Ja die mensen raken echt snel aan je gehecht, maar moet je wel proberen beetje afzijdig te houden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf
Hahahha
Zulke dingen heb ik nog nooit meegemaakt. Alleen maar lieve dingetjes
. Nouja, ik werk tegenwoordig ook 2x in de week bij een vrouw en heb bij haar helemaal meegemaakt hoe ze kanker bij der ontdekte en dat er niks meer tegen gedaan kon worden enzo. En die vrouw vindt mij zo fijn, laatst zei ze dat ze mij misschien mee zou nemen op vakantie
![]()
....
Wie is Socios?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / Een ode aan: Socios
check mijn topique mensen
Ja indd..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die mensen raken echt snel aan je gehecht, maar moet je wel proberen beetje afzijdig te houden.
[..]
Wie is Socios?
socios niet kennenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die mensen raken echt snel aan je gehecht, maar moet je wel proberen beetje afzijdig te houden.
[..]
Wie is Socios?
Nee!? Tsjongequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja indd..
En weet je serieus niet wie Socios is?! Sjonge.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]volgende week deze maken
Dat zijn harde woorden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
Socios weet meer over treinen dan einstein over wiskunde wist
Wanneer mag ik langs komen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Einstein wist dan ook meer over natuurkundequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
Socios weet meer over treinen dan einstein over wiskunde wist
Lekker, wat zijn het?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |