Dat zijn initialen jaquote:
Dus jij wil met droge ogen beweren dat je hem zelf hebt gemaakt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zijn initialen jamaar heb er wel meer gelukkig
gaat erom dat-ie niet van internet gekaapt is
Dat heb ik zelf gemaakt jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus jij wil met droge ogen beweren dat je hem zelf hebt gemaakt?
In dat geval: netjes hoor!
Socis is wel een baas, Die man weet alles van treinen maar werd daar eigenlijk een beetje om uitgelachen omdat zijn notitieblokje was gejat, Maar toen poste hij een foto van zijn gezicht en hij zag er goed uit, Sinds die dag worden alle vrouwelijke fokkers nat van hem en ziet iedereen hem als een baas.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dit een beetje een ongeloofwaardige illustratie.
Ten eerste heb ik nog nooit een wagon uit één stuk gezien die zo lang is. Ten tweede ontbreken de deuren tussen de twee blauwe raamdelen. Ten derde heeft een trein een gedeelte wat tegen de stroombekabeling zit. Deze ontbreekt in je illustratie, terwijl er wel de suggestie wordt gewekt dat de trein beweegt. Dit kan dus helemaal niet. Ten slotte heb ik nog nooit een trein gezien die op 3 sporen rijdt.
Ik heb ook niks tegen Socios. Ik heb iets tegen de volstrekt ongeloofwaardige illustratie van TS.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Socis is wel een baas, Die man weet alles van treinen maar werd daar eigenlijk een beetje om uitgelachen omdat zijn notitieblokje was gejat, Maar toen poste hij een foto van zijn gezicht en hij zag er goed uit, Sinds die dag worden alle vrouwelijke fokkers nat van hem en ziet iedereen hem als een baas.
Ik vind het ongezien een baasquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Socis is wel een baas, Die man weet alles van treinen maar werd daar eigenlijk een beetje om uitgelachen omdat zijn notitieblokje was gejat, Maar toen poste hij een foto van zijn gezicht en hij zag er goed uit, Sinds die dag worden alle vrouwelijke fokkers nat van hem en ziet iedereen hem als een baas.
Ik vind het goedkoop scoren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:06 schreef JochemP het volgende:
Zo te zien heb je onwijs veel tijd en liefde gestopt in de voorkant van de trein en had je toen geen zin meer
Autist.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Socios. Ik heb iets tegen de volstrekt ongeloofwaardige illustratie van TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |