Is het niet melk waar een deel van het vocht uit is verdampt? en dan met suiker ofzo?quote:
Jij bent ook een meisje hequote:Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb niet zoveel met caramelHaten jullie me nu?
Nee hoor, ik eet jouw karamel wel op danquote:Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb niet zoveel met caramelHaten jullie me nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Als je het goed doet zekersquote:Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan best lekker zijn....
en hoi
Gecondenseerde melk is koemelk waarbij, meestal onder toevoeging van suiker, een deel van het water aan de melk is onttrokken.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het niet melk waar een deel van het vocht uit is verdampt? en dan met suiker ofzo?
quote:
Stuwiequote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Meisjes houden juist van caramel sukkol
Het is met een Kquote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Meisjes houden juist van caramel sukkol
Ja, ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
Wat? Fok it is vrouwelijk geworden?
Goed hoorquote:
In iedere man schuilt een vrouw en andersomquote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
Wat? Fok it is vrouwelijk geworden?
Caramelk?quote:
Ohja? Oh, misschien moet ik eens op zoek naar mijn innerlijke manquote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In iedere man schuilt een vrouw en andersom
quote:
Lust je bier? Laat je wel eens openlijk een boer/scheet??quote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja? Oh, misschien moet ik eens op zoek naar mijn innerlijke man
Dat is niet man-eigen, kom opquote:Op woensdag 20 november 2013 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lust je bier? Laat je wel eens openlijk een boer/scheet??
Jij bent een vent manquote:
Nee, ja/jaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lust je bier? Laat je wel eens openlijk een boer/scheet??
Laten we samen als bro's opzoek gaan naar onze innerlijke manquote:Op woensdag 20 november 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohjeej, ik ben ook een beetje man?! Nou, ben benieuwd.
ja, zie mijn sikkie danquote:
gay like jacksonquote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of gay want je hebt glitterschoenen
Echt hequote:
Jaquote:
Oke! Hoe gaan we dit aanpakken?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laten we samen als bro's opzoek gaan naar onze innerlijke man
Uh, oke.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie caramel niet lekker vind is niet goed wijs.
Laten we iedere man hier voortaan begroeten met 'scheetje'quote:
Okayquote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In iedere man schuilt een vrouw en andersom
Het is met een K!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie caramel niet lekker vind is niet goed wijs.
quote:
Mensen die het met een k schrijven kan ik ook niet helemaal serieus nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |