Ik wil wel helpen testenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik moet ze eerst testen natuurlijk!
Zandkoekjes met chocola en karamel van gecondenseerde melk.quote:
En dan allemaal oppeuzelen voor wij er zijn zekerquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik moet ze eerst testen natuurlijk!
Volgens mij loopt mijn mond een beetje vol water, not kiddingquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zandkoekjes met chocola en karamel van gecondenseerde melk.
Heb je dat wel eens op, die karamel van gecondenseerde melk?! God, dat is echt zó lekker he. Kan zo'n heel potje wel leeg eten
.
Je hoeft hem niet de hele avond onder de kraan te houden toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij loopt mijn mond een beetje vol water, not kidding
Nee inderdaad dat kan niet. Ik ga ze wel samen met haar oppeuzelen vooradt jullie er zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef richolio het volgende:
[..]
En dan allemaal oppeuzelen voor wij er zijn zekerNee daar trap ik niet in
Jaaa!quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zandkoekjes met chocola en karamel van gecondenseerde melk.
Heb je dat wel eens op, die karamel van gecondenseerde melk?! God, dat is echt zó lekker he. Kan zo'n heel potje wel leeg eten
.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet de hele avond onder de kraan te houden toch?
Appeltjes kunnen ook in karamel trouwensquote:
Dit jaquote:
Hier nog wat meer foto'squote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij loopt mijn mond een beetje vol water, not kidding
Dat kan best lekker zijn....quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Appeltjes kunnen ook in karamel trouwens
ik krijg er honger vanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier nog wat meer foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar for real, ik maak never nooit zoete dingen en dat vind ik best jammer dus daar ga ik nu maar mee beginnen.
yes, van friesche vlagquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
Waar kan je eigenlijk gecondenseerde melk kopen?gewoon in de supermarkt?
Ja, nou dat is die tweede laag die je zietquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Jaaa!Zo'n blikje 3 uur ofzo in kokend water doen en je hebt een blik voor karamel. Dat was een geweldige ontdekking. Gecondenseerde melk uberhaupt, kan ik wel drinken/eten met een lepeltje
Maar klinkt super lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |