Weet jij ook iets lekkers met ehh, hazelnoten of chocola of koffie oid?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Laatste die ik gemaakt zijn 2 appeltaarten voor mijn opa's verjaardag![]()
Ik vind het ook wel grappig somsquote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Genoeg van die ordinaire wijven die lopen te ruften bij het leven![]()
Hebbie ook kiddies zomaar?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, zie mijn sikkie dan
[..]
gay like jackson
Ik denk dat we als we een taart hebben gebakken, we die niet met bestek moeten eten, maar gewoon met onze vingers handen tegelijkertijd in onze mond proberen te proppen ofzoquote:
Nog een paar dagen en dan is de drukte voorbij toch?quote:
Dagquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
mijn ogen vallen dicht
later opaatjes en omaatjes
Welterustenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
mijn ogen vallen dicht
Koentjequote:
quote:
Wel goed, jammer van voetbal vandaagquote:
Dat lijkt me serieus lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat we als we een taart hebben gebakken, we die niet met bestek moeten eten, maar gewoon met onze vingers handen tegelijkertijd in onze mond proberen te proppen ofzo
Na deze week inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan is de drukte voorbij toch?
had je staanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed, jammer van voetbal vandaag
Ik ga dan ook met een neger, jij zou mij niet eens serieus kunnen nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die het met een k schrijven kan ik ook niet helemaal serieus nemen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
mijn ogen vallen dicht
Wilde eerst over 2 goals doen bij Portugal en Frankrijk, maar laatste moment dubbele kans Zweden gedaanquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan ook met een neger, jij zou mij niet eens serieus kunnen nemen
Poeh, zo uit m'n hoofd nietquote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
We
[..]
Weet jij ook iets lekkers met ehh, hazelnoten of chocola of koffie oid?En moet beetje makkelijk zijn
. Heb 0 ervaring met taarten
!
[..]
Ik vind het ook wel grappig soms![]()
.
[..]
Hebbie ook kiddies zomaar?
Minstens 3 extra wedstrijdjes genieten van CR7, niets mis mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde eerst over 2 goals doen bij Portugal en Frankrijk, maar laatste moment dubbele kans Zweden gedaanMaar bedoelde meer dat Zweden door had moeten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |