Sweet dreamsquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
Nouja hoe leuk ik het ook vind.. ik ga slapen. Goodnight
.
quote:
Ik sta vandaag op 4 jaquote:
kersen zijn vrij zeldzaam nuquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan wel bakken met kersen open op het moment ook hele zakken met mandarijnen enzo
Vreemde vogelquote:Op woensdag 20 november 2013 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon echt niet vanIk hou enorm van fruit en ik eet echt enorm veel fruit, maar aardbeien heb ik nooit lekker gevonden
Je bent er uit gehouden door yvonnequote:
Slaap lekker Bosjequote:Op woensdag 20 november 2013 00:18 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om weer proberen te slapen. Mezelf kennende zal ik morgen weer de grootste moeite hebben om op te staan (ik hoef er ook niet echt uit)
I couldn't care less reallyquote:Op woensdag 20 november 2013 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er uit gehouden door yvonne
Slap lekker Crackiequote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
.
Zou moeten lukkenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, das tof. En niet zo moeilijk.. denk ik
Doei Crackzquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
.
Gefeliciteerd Koentjequote:
Ehm, in no particular order: appels, banaan, peer, kersen, ananas, mango, meloen, mandarijn, pruimen, perzikken/nectarines, frambozen, druiven (liefst witte), ehmm.. noem nog es wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemde vogelWat voor fruit hou je wel van?
We zijn verbonden met elkaarquote:
Okéquote:
quote:
Doerianquote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ehm, in no particular order: appels, banaan, peer, kersen, ananas, mango, meloen, mandarijn, pruimen, perzikken/nectarines, frambozen, druiven (liefst witte), ehmm.. noem nog es wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |