Neequote:
.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een mandarijn op z'n rotterdams xd
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeDat heb ik geroken en ik heb het iemand zien eten en het met moeite binnen houden
Toen ahd ik geen zin meer
Mijn grap net was beter inso, valt me een beetje tegen ditquote:
I knowquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Het is zelfs verboden om mee te nemen naar openbare plekken
Ongeschild mag het wel. Maar als je het open maaktquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
I knower hingen ook bordjes in het hotel enzo
Wij hadden eerst zoiets van 'WTF is dat dan?
een stekelig iets dat je niet mee mag nemen, het zal wel
'
Wij zaten eigenlijk vlak naast een markt. En wij snapten er al niks van, want het was overal zo schoon maar het stonk er zo..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongeschild mag het wel. Maar als je het open maaktRuikt naar de hel volgens locals
Zou ze best willen proberen overigens nog een keerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zaten eigenlijk vlak naast een markt. En wij snapten er al niks van, want het was overal zo schoon maar het stonk er zo..Bleek dus die durians van die markt te zijn
Teauteau.quote:
De structuur van eten is vaak belangrijker dan de smaak.quote:
Nu alweer?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:28 schreef Koen66 het volgende:
hmmm nooit van gehoord, doerians
*kruipt weer onder steen
nee, ik zeg (nog) niet dat ik gaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu alweer?
Slaap lekker Koentje![]()
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De structuur van eten is vaak belangrijker dan de smaak.
Wat ik er van begreep is het of je vind het ongelooflijk smerig, of je vind het superlekker..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ze best willen proberen overigens nog een keerSchijnt niet vies te zijn hoor
Alleen de structuur is smerig. en de geur dan
[..]
Teauteau.
Structuur is erg belangrijk inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De structuur van eten is vaak belangrijker dan de smaak.
Ohquote:
Elke dag om 10 uur je bedje in, dat is structuur.quote:
Of iets bijvoorbeeld knapperig is, of juist zacht. Of meligquote:
ga je je leven omgooien Insje?quote:
Ah zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of iets bijvoorbeeld knapperig is, of juist zacht. Of meligof whatever
Slaap lekkerquote:
quote:
Doperwten hebben een erg slechte structuur.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of iets bijvoorbeeld knapperig is, of juist zacht. Of meligof whatever
Ja godver, nu heb ik dat liedje in m'n hoofdquote:
hoezo slechtquote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doperwten hebben een erg slechte structuur.
Verstandigquote:
hou opquote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja godver, nu heb ik dat liedje in m'n hoofd
Ja preciesquote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doperwten hebben een erg slechte structuur.
Gewoon zo'n structuur dat als je erop op kauwt je van dat splsh gevoel je meteen moet kokhalzenquote:
ja inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zo'n structuur dat als je erop op kauwt je van dat splsh gevoel je meteen moet kokhalzen
Kijk jij snapt mequote:
quote:
Voor wat?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zo'n structuur dat als je erop op kauwt je van dat splsh gevoel je meteen moet kokhalzen
ga je doorverwijzing vragen?quote:
Zijn sterilisatie. Het gesprek zetten Inso laatst aan het denken. Al is een castratie ook nog mogelijk.quote:
Ess heeft de behandeling al enigszins beschreven voor zijn ballen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moest hardop lachen 9/10quote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn sterilisatie. Het gesprek zetten Inso laatst aan het denken. Al is een castratie ook nog mogelijk.
Bekkenstoten ook. Dan kan hij bij JR in training.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn sterilisatie. Het gesprek zetten Inso laatst aan het denken. Al is een castratie ook nog mogelijk.
[..]
Ess heeft de behandeling al enigszins beschreven voor zijn ballen.
1/10 Ik ga richting bed.
Nee echt niet te etenquote:
Mijn gedicht over bekkenstoten krijgt mij nog altijd aan het huilen zo mooi. Gek genoeg is het topic in SEX gesloten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bekkenstoten ook. Dan kan hij bij JR in training.
Die laatste grap is inderdaad vrij treurigquote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ess heeft de behandeling al enigszins beschreven voor zijn ballen.
1/10 Ik ga richting bed.
Het animo ligt op fok niet zo hoog voor alles wat buiten de kringen van normaal ligt.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn gedicht over bekkenstoten krijgt mij nog altijd aan het huilen zo mooi. Gek genoeg is het topic in SEX gesloten.
Ligtquote:
Nee als ik moe ben worden de formulering van mijn zinnen om te huilen.quote:
Ja, is het ook, maar de zin is gewoon raarquote:
Dat is het belangrijkstquote:
Okayquote:Op woensdag 20 november 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, is het ook, maar de zin is gewoon raar
En het is nachtquote:
Het is een nacht.. die je normaal alleen in fillums ziet.quote:
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef SaulGoodman het volgende:
Gaat ook alle kanten op hier. Iedereen vrij vandaag ofzo?
Ik werk gewoon!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef SaulGoodman het volgende:
Gaat ook alle kanten op hier. Iedereen vrij vandaag ofzo?
Het is een nachtquote:Op woensdag 20 november 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een nacht.. die je normaal alleen in fillums ziet.
Nee werken is vrij ongebruikelijk hier op het forum ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:54 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Hoor je ook niet vaak meer vandaag de dag.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee werken is vrij ongebruikelijk hier op het forum ja.
Alles goed Totootje?quote:
quote:
Ja slomoquote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]I know
![]()
Dat laatste shot van dat vechten was vet gefilmd he?
Helaas niet neequote:Op woensdag 20 november 2013 00:54 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Hoor je ook niet vaak meer vandaag de dag.
Disconnect, je had hem al gedownloadquote:
Ik hou er niet vanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef SaulGoodman het volgende:
't Wordt weer koud zeg. Heerlijk.
Disconnectedquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 20 november 2013 01:00 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Buiten is weer een ander verhaal. Maar in je bed is het heerlijk.
Heb je Babel ook al eens gezien? Zelfde soort film, met 3 verhaallijnen die bij elkaar komen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Babel ook al eens gezien? Zelfde soort film, met 3 verhaallijnen die bij elkaar komen.
Zijn echt geniale films
Ook mooie. Met Brad Pittquote:
Okéquote:
Welterustenquote:
Ik dacht dat je Edward Scissorhands ging kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |