ga je doorverwijzing vragen?quote:
Zijn sterilisatie. Het gesprek zetten Inso laatst aan het denken. Al is een castratie ook nog mogelijk.quote:
Ess heeft de behandeling al enigszins beschreven voor zijn ballen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zo'n structuur dat als je erop op kauwt je van dat splsh gevoel je meteen moet kokhalzen
Moest hardop lachen 9/10quote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn sterilisatie. Het gesprek zetten Inso laatst aan het denken. Al is een castratie ook nog mogelijk.
Bekkenstoten ook. Dan kan hij bij JR in training.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn sterilisatie. Het gesprek zetten Inso laatst aan het denken. Al is een castratie ook nog mogelijk.
[..]
Ess heeft de behandeling al enigszins beschreven voor zijn ballen.
1/10 Ik ga richting bed.
Nee echt niet te etenquote:
Mijn gedicht over bekkenstoten krijgt mij nog altijd aan het huilen zo mooi. Gek genoeg is het topic in SEX gesloten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bekkenstoten ook. Dan kan hij bij JR in training.
Die laatste grap is inderdaad vrij treurigquote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ess heeft de behandeling al enigszins beschreven voor zijn ballen.
1/10 Ik ga richting bed.
Het animo ligt op fok niet zo hoog voor alles wat buiten de kringen van normaal ligt.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn gedicht over bekkenstoten krijgt mij nog altijd aan het huilen zo mooi. Gek genoeg is het topic in SEX gesloten.
Ligtquote:
Nee als ik moe ben worden de formulering van mijn zinnen om te huilen.quote:
Ja, is het ook, maar de zin is gewoon raarquote:
Dat is het belangrijkstquote:
Okayquote:Op woensdag 20 november 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, is het ook, maar de zin is gewoon raar
En het is nachtquote:
Het is een nacht.. die je normaal alleen in fillums ziet.quote:
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef SaulGoodman het volgende:
Gaat ook alle kanten op hier. Iedereen vrij vandaag ofzo?
Ik werk gewoon!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef SaulGoodman het volgende:
Gaat ook alle kanten op hier. Iedereen vrij vandaag ofzo?
Het is een nachtquote:Op woensdag 20 november 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een nacht.. die je normaal alleen in fillums ziet.
Nee werken is vrij ongebruikelijk hier op het forum ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:54 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Hoor je ook niet vaak meer vandaag de dag.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee werken is vrij ongebruikelijk hier op het forum ja.
Alles goed Totootje?quote:
quote:
Ja slomoquote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]I know
![]()
Dat laatste shot van dat vechten was vet gefilmd he?
Helaas niet neequote:Op woensdag 20 november 2013 00:54 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Hoor je ook niet vaak meer vandaag de dag.
Disconnect, je had hem al gedownloadquote:
Ik hou er niet vanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef SaulGoodman het volgende:
't Wordt weer koud zeg. Heerlijk.
Disconnectedquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 20 november 2013 01:00 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Buiten is weer een ander verhaal. Maar in je bed is het heerlijk.
Heb je Babel ook al eens gezien? Zelfde soort film, met 3 verhaallijnen die bij elkaar komen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Babel ook al eens gezien? Zelfde soort film, met 3 verhaallijnen die bij elkaar komen.
Zijn echt geniale films
Ook mooie. Met Brad Pittquote:
Okéquote:
Welterustenquote:
Ik dacht dat je Edward Scissorhands ging kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |