Dat had ik er ook uit opgemaakt jaquote:
Of een mes in hun rugquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach. Het is woensdagmiddag, het weer is depressief en mensen hebben wat erkenning nodig. Het is enkel mooi dat mensen elkaar een hart onder de riem steken
wat wil je nog weten dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had ik er ook uit opgemaakt ja
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
waar is die bazenuser lijst gvd. ik stond boven LB zelfs !!
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef supersof het volgende:
waar is die bazenuser lijst gvd. ik stond boven LB zelfs !!
Aan het adres van Fok!kers buiten deze chat zodat iedereen gezamenlijk kan afgeven en zichzelf beter voelen.quote:
Als ik die tag zou krijgen zou ik hem vol trots dragenquote:
Wie het isquote:
Sisterlovequote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik die tag zou krijgen zou ik hem vol trots dragen
Nee ik prik liever je ogen van voren er uitquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, Dromenvangertje hallo? Er word hier over je gepraat, hallo?! We willen niet backstabben natuurlijk
Ik had er 2 geloof ikquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had 1 stem(van jou wel)
Je moet je bek houden over krullenbolletje.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben even aan het denken welke fokster ik knap vind, Ezell en LB zijn knap
DV is niet mijn smaak, Krullenbolletje is niet mijn smaak
Die Vera ook totaal niet
vroegah kwam ze hier ook nog wel eens langsquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, Dromenvangertje hallo? Er word hier over je gepraat, hallo?! We willen niet backstabben natuurlijk
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik prik liever je ogen van voren er uit
KLB SC natuurlijkquote:
Dit is geen goed mod-optreden Tjacka.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet je bek houden over krullenbolletje.
Zo dit was mijn mening wat betreft deze discussie.
LR is het met mij eens.
BBQ heeft geen server meerquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik prik liever je ogen van voren er uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |