quote:
Ik ga dan ook maar campagne voeren voor een award denk ikquote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat op het grootste forum van NederlandBen je met 8 stemmen de liefste user van heel het forum
Enkel moderators konden stemmen toch? Ik hoop niet dat ik weer genomineerd word en in die emotionele achtbaan terecht kom.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You know it`s trueHeel JNG stemde op jou
ik zal wel op jou stemmen voor FOK!babequote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die verkiezingen maar raar. Als je als meisje op 't juiste moment op fok komt (maandje van te voren) een je ziet er leuk uit dan win je sowieso iets.
Mijn zin klopte nietquote:
Truequote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die verkiezingen maar raar. Als je als meisje op 't juiste moment op fok komt (maandje van te voren) een je ziet er leuk uit dan win je sowieso iets.
Iedereen kon stemmenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel moderators konden stemmen toch? Ik hoop niet dat ik weer genomineerd word en in die emotionele achtbaan terecht kom.
Nee was Yvonne-awardsquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel moderators konden stemmen toch? Ik hoop niet dat ik weer genomineerd word en in die emotionele achtbaan terecht kom.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TrueDie Yvonne awards zijn dan wel weer stuk realistischer. Behalve dat Tong 80 procent van alles krijgt
Appel is wel lief jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appel is gewoon ontzettend lief
maar over het algemeen scoor jij toch hoger
Hey essquote:
quote:
En Tjacka dit jaarquote:
De VBL awards zijn de enige die er toe doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TrueDie Yvonne awards zijn dan wel weer stuk realistischer. Behalve dat Tong 80 procent van alles krijgt
Hoi LBquote:
jaquote:
Modjeuhquote:
ik kan niet stemmen op foksters waarvan ik niet weet hoe ze uitzienquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Is er ook iets van knapste fokster oid? Dan ga ik op Ezell stemmen. Omdat ze gewoon knap is zonder allemaal poespas of gekke foto's, maar gewoon.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De VBL awards zijn de enige die er toe doen.
Ja, en dat is nogal onterecht vaakquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik liefquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal wel op jou stemmen voor FOK!babe
Nouja, vorig jaar is het gewonnen door DVquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Is er ook iets van knapste fokster oid? Dan ga ik op Ezell stemmen. Omdat ze gewoon knap is zonder allemaal poespas of gekke foto's, maar gewoon.
Ik verwacht ze ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik was genomineerd door 1 iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |