quote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef Happel het volgende:
Fietsen
Alleen paupers zonder geld doen dat.
Ik krijg geen zakgeld, hoef ik ook niet. En ik werk niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk of krijg je nog zakgeld?
Ik begreep ook al niet dat Pelle gisteren niet speelde voor Nederland. Die was vast een betere invaller geweest dan Fer.quote:
Drugssmokkel ?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit zo een zes tot zeven keer per jaar in het buitenland. Nu jij weer.
Nee joh appie op 50 meter. No biggie.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij laat zeker je boodschappen ook bezorgen?
Als je weekendjes erbij rekent komt ik daar ook wel aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begreep ook al niet dat Pelle gisteren niet speelde voor Nederland. Die was vast een betere invaller geweest dan Fer.
Ook al wil je het graag, Noord-Brabant is géén buitenland...quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je weekendjes erbij rekent komt ik daar ook wel aan.
twitter:dweesie twitterde op woensdag 20-11-2013 om 15:31:36Ambassadeur Angola mishandelt samen met zijn personeel onze @dannyghosen tot bloedens toe. Nu naar ziekenhuis en politie reageer retweet
Was Danny weer vervelend.. Verdiende loon.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:dweesie twitterde op woensdag 20-11-2013 om 15:31:36Ambassadeur Angola mishandelt samen met zijn personeel onze @dannyghosen tot bloedens toe. Nu naar ziekenhuis en politie reageer retweet
Over een paar weken naar Heerenveen, januari Budapest en in februari Londen. Come at me bra.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook al wil je het graag, Noord-Brabant is géén buitenland...
Wat is dit nou weer voor post?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |