Ik weet alles alquote:
waarop moet ik wachten?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sof pls zet een foto van jezelf in je fobo. kunnen mensen lachen
o wacht
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... zolang hij maar weet wat hij mensen aandoet. Directe verandering in zijn gedrag mag je niet verwachten maar hij gaat er nu wel heel nonchalant mee op. Alsof hij vanuit zijn ivorentoren ongestraft met onze gevoelens kan spelen.
Jij durftquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga fok-it nu uitschelden op whatsapp
Doe dat. Hij lijkt mij te negeren namelijk. Ik denk dat ik maar even theatraal het topic ga uitstormen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga fok-it nu uitschelden op whatsapp
wutwut, ik mis iets?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi
Ook primaGezellig hier in Rdam
ja, soms is dat best kutquote:
omgquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Insoss geheimen nju verspreiden via dm
Ik negeer niemandquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dat. Hij lijkt mij te negeren namelijk. Ik denk dat ik maar even theatraal het topic ga uitstormen.
Slaapt die in een my little pony pyjama?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Insoss geheimen nju verspreiden via dm
Ik had net weer een kopje theequote:
R ELKAAR DAN GEWOON MANquote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
NEGEE[quote]Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik negeer niemand
OK IK ZEG NIKS MEER TEGEN JEquote:
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens voor jullie om moet gaan..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom doe je ons allebei dan zo'n pijn?
doe dat danquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wou dat ik hier langer kon blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |