jij bent leukquote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom praten jullie over mij op tinychat
vertel maar, wat heb je die arme jongen aangedaan?quote:
Sup?quote:
Het is kinderachtig ja. Ik lach ook een groot deel van mijn gevoelens weg.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Problemen weglachen is vaak het devies maar wat er werkelijk in mijn omgaat vanachter mijn computer... Soms vraag ik mij weleens af wat het leven nog voor een zin heeft als mensen mij zelf online niet meer serieus willen nemen, gewoon om te pesten.
Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel maar, wat heb je die arme jongen aangedaan?
nee ga maar weg.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie moeten het vaker over mij hebben, of zal ik gewoon vaker langskomen hier?
een geheimpje verteldquote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel maar, wat heb je die arme jongen aangedaan?
doe datquote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie moeten het vaker over mij hebben, of zal ik gewoon vaker langskomen hier?
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk niet dat je VA daar een plezier mee doetquote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Okéquote:
Vond je het vooral positief of vooral negatief? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zelf weten.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ach... zolang hij maar weet wat hij mensen aandoet. Directe verandering in zijn gedrag mag je niet verwachten maar hij gaat er nu wel heel nonchalant mee op. Alsof hij vanuit zijn ivorentoren ongestraft met onze gevoelens kan spelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is kinderachtig ja. Ik lach ook een groot deel van mijn gevoelens weg.
Typisch dat fok-it nu geen aanstalten maakt om te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |