Gast, hou eens op. Zoiets uitlokken is toch net zo goed triestquote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik denk van wel. Aangezien hij zijn tijd er niet aan wil besteden zegt hij net.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat je VA daar een plezier mee doet
Je kan ook gewoon vaker langs komen jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie moeten het vaker over mij hebben, of zal ik gewoon vaker langskomen hier?
Mooiquote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gangetje. Leven gaat zoals het moet gaan, ik geniet.
En daar?
Och het was de waarheid, zit er niet echt mee. Heb wel gelachen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond je het vooral positief of vooral negatief? Nu ben ik wel benieuwd.
ik wil alles weten jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, hou eens op. Zoiets uitlokken is toch net zo goed triest. Ze mogen elkaar niet voor niks, ga dat dan niet weer boven halen zeg
. En een geheim is ook niet voor niks geheim, dat moet je niet willen weten
..
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
God, als er beetje ruzie is of er is iemand in de sc dan worden mensen hier ineens wel heel kinderachtig zeg!
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Omdatappel het volgende:
Oh essje, ik stem ook op jou, hoor.
En terecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga fok-it nu uitschelden op whatsapp
sof pls zet een foto van jezelf in je fobo. kunnen mensen lachenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
dv pls zet die post van VA in je fobo. kunnen mensen lachen.
Mooi.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och het was de waarheid, zit er niet echt mee. Heb wel gelachen.
koel ik doe meequote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
veel plezierquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga Insoss geheimen nju verspreiden via dmquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |