Zeker. Ik moet maar eens een festival uitzoeken waar ze optreden. Een los concert is geen doen qua uitverkoopsnelheid/geld.quote:
quote:
Vervelendquote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh, lekker!Ik vanochtend ook. Nu eerst 2,5 uur treinen.
Gaat goed hoor. Met jou?quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, echt zo jammer dat het nu afgelopen isGa ze binnenkort maar weer eens kijken denk ik
Je hebt wat gemistquote:
aardig voetballertje hoor daar niet vanquote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haten op ZIdane is toch ook wel weer jammer hoor
aardig?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aardig voetballertje hoor daar niet van
Thanksquote:
Doe nu vwo. Jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja goed. Wat deed je ook alweer?
rellenquote:
Oh. Ja ik ben helemaal geen Rammstein fan ofzo. Vind hun muziek wel tof maar ik amper wat bij naam noemen, weet je wel.. op die manierquote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet maar eens een festival uitzoeken waar ze optreden. Een los concert is geen doen qua uitverkoopsnelheid/geld.
Al zal ik het mij nooit vergeven dat ik hun optreden samen met Heino heb gemist in Wacken
[ afbeelding ]
Bedankt. En ik zou dan ook een glorieuze moderator zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Je manier van problemen oplossen bevalt me wel LRJij zou goed in het plaatje passen hier om als mediator aan de slag te gaan.
kan er zo 5 opnoemen die beter waren en zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardig?
Die man was een tovenaar man met de bal
moet weer lachen gvdquote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
rellen
Nee valt wel meeVA noemde DV alleen een kankerbitch
Neequote:
Doe maar.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan er zo 5 opnoemen die beter waren en zijn
jawel ik moest wel lachenquote:
quote:
en toenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
rellen
Nee valt wel meeVA noemde DV alleen een kankerbitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |