Mooi hequote:
Oeps verkeerde emoticonquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n zusIn Alexander
Watquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik heb nooit rwina hier hahahah
ik heb nog mandarijntjesquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga denk ik thee pakken, of fruit.
Of allebei
Je bent al geminderd ja, goedzoquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh valt wel mee de laatste tijd hoor. Maak je niet druk.
Laten we de hand dan schudden en met een schone lei beginnenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was een impulsieve negatieve uitlating van mij. Ik zal in het vervolg mijn medicatie weer strikt op tijd innemen en jullie zullen geen hinder van mijn uitspattingen meer ondervinden.
Welnee,zoveel verschillende theesmaken enzoquote:
Ik snapte je welquote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oeps verkeerde emoticonah tof man! Bevalt t?
Ja komt door school enzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent al geminderd ja, goedzo
Ik ookquote:
Thanksquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben heeeel gefrustreerd ja. Leuke naaktpics trouwens.
Oeh, lekker!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net weer een kopje thee
Firequote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Wat een lekker kind blijft het ook
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we de hand dan schudden en met een schone lei beginnen
Oke, jullie kunnen allemaal weer aardig doen, de lucht is weer opgeklaard tussen jullie favoriete users
Ik hoop dat ik als tussenpersoon prima mijn werk heb gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we de hand dan schudden en met een schone lei beginnen
Oke, jullie kunnen allemaal weer aardig doen, de lucht is weer opgeklaard tussen jullie favoriete users
Nice!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snapte je wel
Jazekerzoveel beter dan thuis
Ja, echt zo jammer dat het nu afgelopen isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |