Ik doe gewoon normaal hoor hallo, ik scheld niet met kanker.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noteblok in de aanslag. Hou DV in de gaten.
Ja, en hij heeft een fetisj voor versgebakken wit brood waar hij zijn piemel maar al te graag in stoptquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Slaapt die in een my little pony pyjama?
Ja lap, niet mij negerenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OK IK ZEG NIKS MEER TEGEN JE
Boehoehoe. Heiligboontje jij he.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe gewoon normaal hoor hallo, ik scheld niet met kanker.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boehoehoe. Heiligboontje jij he.
Een korte toelichting op je gedrag en mijn gestelde moedeloosheid erover zou wel fijn zijn. Op deze wijze blijft het haat en nijdquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens voor jullie om moet gaan..
quote:
Negeer dan. Godver, jullie zijn echt wijven zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kan toch excuses maken? Ik en LR zijn users die ons best doen om andere op te vrolijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Negeer dan. Godver, jullie zijn echt wijven zo.
Ik woon bij m'n zusquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Minder FOK!ken, word je minder gefrustreerd vanquote:
toevallig wel jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Negeer dan. Godver, jullie zijn echt wijven zo.
Typisch hoe der eigenlijk altijd vrouwen bij betrokken zij, he.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef gianni61 het volgende:
ik voel iets jng achtigs opkomen.
even koffie pakken
Het was een impulsieve negatieve uitlating van mij. Ik zal in het vervolg mijn medicatie weer strikt op tijd innemen en jullie zullen geen hinder van mijn uitspattingen meer ondervinden.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een korte toelichting op je gedrag en mijn gestelde moedeloosheid erover zou wel fijn zijn. Op deze wijze blijft het haat en nijd
Oh valt wel mee de laatste tijd hoor. Maak je niet druk.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Minder FOK!ken, word je minder gefrustreerd van
EFFYquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik heb nooit rwina hier hahahahquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch hoe der eigenlijk altijd vrouwen bij betrokken zij, he.
Ik ga denk ik thee pakken, of fruit.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef gianni61 het volgende:
ik voel iets jng achtigs opkomen.
even koffie pakken
Ik ben heeeel gefrustreerd ja. Leuke naaktpics trouwens.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Minder FOK!ken, word je minder gefrustreerd van
jongens meestal ookquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch hoe der eigenlijk altijd vrouwen bij betrokken zij, he.
Thee is viesquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga denk ik thee pakken, of fruit.
Of allebei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |