abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133442846
Beste FOK!-ers,

Ik zit met een gevoelsdilemma. Ik heb nu zo'n 1,4 jaar een relatie met een hele lieve jongen. Hij is mijn eerste serieuze vriend en ik zie zeker een toekomst met hem. Nu zijn we altijd (vanaf begin af aan) heel erg eerlijk tegen elkaar. We vertellen elkaar alles en niet alleen voor de casa, maar voor alles gold mi casa est su casa. Als je snapt wat ik bedoel. Dit was ook zo wat betreft de telefoons. Ik heb de titel van mijn bericht niet voor niks zo genoemd. Nou voel je 'm al aankomen, er is een issue met zijn telefoon. Er was nooit een probleem wat betreft de telefoons, erin kijken was uit verveling niet qua controlering. Totdat ik op een nare middag een keer een gesprekje tegenkwam met zijn ex, wat hij niet met mij had gedeeld. Dit zorgde voor de nodige discussie. Ook al was het geen erotisch gesprek, dit meisje had eerder geprobeerd ons op te breken en was, door ons samen besloten, niet meer aanwezig. Na dit voorval is het mij op gaan vallen dat hij zijn telefoon altijd bij zich draagt, nooit even laat liggen en ik kan het niet eens aanraken of er ontstaat een 'speels' (kuch) gevecht om dat rotding. Nou zit ik in dubio en beginnen mijn wantrouwige gevoelens op te spelen. Kan ik hem vertrouwen? En moet ik het, ondanks mijn gevoel, laten varen? Of moet ik als vriendin, waar hij 'alles mee deelt' gewoon kunnen eisen en verwachten dat er een duidelijke uitleg komt voor dit gedrag en dat de openheid weer terugkomt.

Advice, anyone?

xx verstrooide vriendin
pi_133442986
Wat controleer jij je partner, echt belachelijk gewoon.
blablablabla
pi_133442994
Laat z'n telefoon met rust. Het is zijn telefoon. Niet de jouwe. Ik snap niet dat mensen 'uit verveling' de telefoon van een partner uit gaan pluizen. Wat een onzin. Je wilt gewoon controleren.

En vertrouw je hem niet? Maak het dan uit, want samenzijn met iemand die je niet vertrouwt is natuurlijk gewoon kul, zowel voor jou als voor hem, wanneer het wantrouwen ontrecht blijkt te zijn.
Ja doei.
pi_133443004
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Laat z'n telefoon met rust. Het is zijn telefoon. Niet de jouwe. Ik snap niet dat mensen 'uit verveling' de telefoon van een partner uit gaan pluizen. Wat een onzin. Je wilt gewoon controleren.

En vertrouw je hem niet? Maak het dan uit, want samenzijn met iemand die je niet vertrouwt is natuurlijk gewoon kul, zowel voor jou als voor hem, wanneer het wantrouwen ontrecht blijkt te zijn.
pi_133443017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:48 schreef lifeoflove245 het volgende:
Beste FOK!-ers,

Ik zit met een gevoelsdilemma. Ik heb nu zo'n 1,4 jaar een relatie met een hele lieve jongen. Hij is mijn eerste serieuze vriend en ik zie zeker een toekomst met hem. Nu zijn we altijd (vanaf begin af aan) heel erg eerlijk tegen elkaar. We vertellen elkaar alles en niet alleen voor de casa, maar voor alles gold mi casa est su casa. Als je snapt wat ik bedoel. Dit was ook zo wat betreft de telefoons. Ik heb de titel van mijn bericht niet voor niks zo genoemd. Nou voel je 'm al aankomen, er is een issue met zijn telefoon. Er was nooit een probleem wat betreft de telefoons, erin kijken was uit verveling niet qua controlering. Totdat ik op een nare middag een keer een gesprekje tegenkwam met zijn ex, wat hij niet met mij had gedeeld. Dit zorgde voor de nodige discussie. Ook al was het geen erotisch gesprek, dit meisje had eerder geprobeerd ons op te breken en was, door ons samen besloten, niet meer aanwezig. Na dit voorval is het mij op gaan vallen dat hij zijn telefoon altijd bij zich draagt, nooit even laat liggen en ik kan het niet eens aanraken of er ontstaat een 'speels' (kuch) gevecht om dat rotding. Nou zit ik in dubio en beginnen mijn wantrouwige gevoelens op te spelen. Kan ik hem vertrouwen? En moet ik het, ondanks mijn gevoel, laten varen? Of moet ik als vriendin, waar hij 'alles mee deelt' gewoon kunnen eisen en verwachten dat er een duidelijke uitleg komt voor dit gedrag en dat de openheid weer terugkomt.

Advice, anyone?

xx verstrooide vriendin
Waarom vertrouw je hem niet?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133443022
Je begrijpt dat het gaat om de rariteit van de plotselinge verandering en niet om het controleren zelf. Wel gelezen?
pi_133443049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef lifeoflove245 het volgende:
Je begrijpt dat het gaat om de rariteit van de plotselinge verandering en niet om het controleren zelf. Wel gelezen?
Ja hoor, maar waarom vertrouw je hem niet?
pi_133443072
quote:

^O^

Eens, TS noemt het "verveling", maar het is natuurlijk gewoon controleren.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_133443084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom vertrouw je hem niet?
Het is niet zozeer dat ik hem wantrouw. Maar ik ben meer opzoek naar een reden of uitleg voor de verandering van totale openheid naar totale geslotenheid. Als je daaraan gewend bent binnen een relatie is het op zn zachtst gezegd vreemd en niet fijn als er een plotselinge ommekeer is.
  woensdag 20 november 2013 @ 12:55:46 #10
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_133443085
Je kunt natuurlijk eisen wat je wil... Probeer het eens! ^O^
Frysk bloed tsjoch op!
pi_133443096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef lifeoflove245 het volgende:
Ja. Gelezen. En ik zou ook niet willen dat mijn man ineens elke dag mijn telefoon ging checken na zo'n inbreuk op mijn privacy, dus dan zou ik 'm ook gewoon niet meer laten slingeren. Maargoed, ik had dan waarschijnlijk ook gewoon de relatie beëindigd als ik zo'n partner zou hebben die maar tot in den treure wil blijven controleren.
Ja doei.
pi_133443097
Je bent elkaars eigendom niet. Zeg hem dat je je vraagtekens er over hebt en praat met elkaar. Gaat ie daar niet op in, dan zóu je wellicht gelijk kunnen hebben. Maar van de telefoon hoor je af te blijven.
pi_133443133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat ik hem wantrouw. Maar ik ben meer opzoek naar een reden of uitleg voor de verandering van totale openheid naar totale geslotenheid. Als je daaraan gewend bent binnen een relatie is het op zn zachtst gezegd vreemd en niet fijn als er een plotselinge ommekeer is.
Zijn er nog andere dingen/zaken veranderd bij hem?
pi_133443143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja. Gelezen. En ik zou ook niet willen dat mijn man ineens elke dag mijn telefoon ging checken na zo'n inbreuk op mijn privacy, dus dan zou ik 'm ook gewoon niet meer laten slingeren. Maargoed, ik had dan waarschijnlijk ook gewoon de relatie beëindigd als ik zo'n partner zou hebben die maar tot in den treure wil blijven controleren.
Blijkbaar toch niet zo goed gelezen. We gebruikten elkaars telefoon, niet om te checken. Gewoon omdat het normaal voor ons was. Wie heeft ooit gezegd iedere dag? Blijkbaar ook niet echt een gevoelsgericht persoon.
pi_133443166
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef Apuleius het volgende:
Je bent elkaars eigendom niet. Zeg hem dat je je vraagtekens er over hebt en praat met elkaar. Gaat ie daar niet op in, dan zóu je wellicht gelijk kunnen hebben. Maar van de telefoon hoor je af te blijven.
Daar ben ik het zeker mee eens. Het feit is dat wanneer het onderwerp opkomt het een beetje wordt afgedaan. Of beter gezegd, redelijk wordt genegeerd.
pi_133443181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Blijkbaar toch niet zo goed gelezen. We gebruikten elkaars telefoon, niet om te checken. Gewoon omdat het normaal voor ons was. Wie heeft ooit gezegd iedere dag? Blijkbaar ook niet echt een gevoelsgericht persoon.
Vraagje...
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:48 schreef lifeoflove245 het volgende:
Totdat ik op een nare middag een keer een gesprekje tegenkwam met zijn ex, wat hij niet met mij had gedeeld.
Hoe ben je dat gesprek tegengekomen?
pi_133443185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Zijn er nog andere dingen/zaken veranderd bij hem?
Niet dat me duidelijk is opgevallen..
pi_133443214
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

heb je dat dikgedrukte ook tegen hem gezegd? Zo ja, wat zegt hij om je gerust te stellen?
  woensdag 20 november 2013 @ 13:00:21 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133443216
Een uitleg kan zijn dat een mens privacy en ruimte nodig heeft. Dit is de meest gangbare reden.

Het kan ook zijn dat het een meer principiële insteek heeft, om jou niet te laten winnen in het controle-machtsspel.

En uiteindelijk hebben we de mogelijke reden dat hij KEIHARD VREEMD AAN HET GAAN IS.

Maar dit weten wij niet, want we kennen hem niet. Dus vraag het hem!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133443219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vraagje...

[..]

Hoe ben je dat gesprek tegengekomen?
Toen ik een appje wilde sturen naar een vriendin (mijn eigen telefoon was uitgevallen). Zag ik dat tussen de gesprekken staan. Onzien is dan lastig
pi_133443258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Toen ik een appje wilde sturen naar een vriendin (mijn eigen telefoon was uitgevallen). Zag ik dat tussen de gesprekken staan. Onzien is dan lastig
Je ging dus bewust zijn berichten lezen.

Uit je OP:
quote:
Ook al was het geen erotisch gesprek, dit meisje had eerder geprobeerd ons op te breken en was, door ons samen besloten, niet meer aanwezig.
Was dit nou uit verveling of om te controleren wat hij had gezegd tegen dat meisje?
pi_133443263
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

heb je dat dikgedrukte ook tegen hem gezegd? Zo ja, wat zegt hij om je gerust te stellen?
Ja, hij gooit op dat er 'niks aan de hand is en een ik hou van je'. Verder gaat hij er niet echt op in.
pi_133443279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Ja, hij gooit op dat er 'niks aan de hand is en een ik hou van je'. Verder gaat hij er niet echt op in.
Dan moet je hem vertrouwen, meer kan je niet doen ;)
pi_133443310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je ging dus bewust zijn berichten lezen.

Uit je OP:

[..]

Was dit nou uit verveling of om te controleren wat hij had gezegd tegen dat meisje?
1. Zou jij als je een besproken persoon zag voorkomen tussen berichten niet nieuwsgierig zijn? Kan het me niet voorstellen.

2. Verveling had betrekking op 'altijd'. Elkaars telefoon hebben, al was het om een spelletje te spelen, was nooit een issue.
pi_133443331
quote:

[..]

Als je hem vertrouwt in de relatie zou die verklaring voldoende moeten zijn.
Omdat peer.
pi_133443343
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

1. Zou jij als je een besproken persoon zag voorkomen tussen berichten niet nieuwsgierig zijn? Kan het me niet voorstellen.

2. Verveling had betrekking op 'altijd'. Elkaars telefoon hebben, al was het om een spelletje te spelen, was nooit een issue.
Dus je hebt hem wel gecontroleerd gewoon, lieg dan ook niet.
blablablabla
pi_133443388
Je hebt namelijk bewust het gesprek geopend dat hij met zijn ex had omdat je zoals je zelf zegt nieuwsgierig was.
Dus dat heeft niets te maken met iets toevallig tegenkomen, je hebt het geopend en hebt het zitten lezen wat inderdaad nogal een inbreuk is op zijn privacy.
blablablabla
pi_133443405
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Dus je hebt hem wel gecontroleerd gewoon, lieg dan ook niet.
Zucht. Iets zien en controleren is niet hetzelfde. Maar zelfs al zou het zo zijn, dan nog zou dat geen reet uit moeten maken. Want het gaat om het feit of openheid er moet zijn of niet wat betreft phones. Maak er niet je eigen topic van;)
pi_133443420
Mag iemand anders niet een stukje privacy hebben? Zou het bijzonder storend en vervelend vinden als ik een partner zou hebben die mijn telefoon zit te controleren want dat is het, hoe jij het ook wilt noemen. :P
Iedereen heeft privacy nodig en die telefoon is een goed begin om dat een ander te gunnen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133443427
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:05 schreef Elan het volgende:
Je hebt namelijk bewust het gesprek geopend dat hij met zijn ex had omdat je zoals je zelf zegt nieuwsgierig was.
Dus dat heeft niets te maken met iets toevallig tegenkomen, je hebt het geopend en hebt het zitten lezen wat inderdaad nogal een inbreuk is op zijn privacy.
Als je een relatie hebt waarin je elkaar alles vertelt normaal gesproken is dit geen inbreuk op privacy te noemen vind ik zelf.
pi_133443429
Op het moment dat je hem voor zijn berichtjes verantwoordelijk ging houden en hem niet geloofde heb je van onschuldig lezen controleren gemaakt, omdat je uitleg wilde. Vrij simpel. En geloof je hem niet, dan ga je bij 'm weg, want waarom zou je bij iemand willen blijven die je niet vertrouwt?
Ja doei.
pi_133443476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt waarin je elkaar alles vertelt normaal gesproken is dit geen inbreuk op privacy te noemen vind ik zelf.
Jij denkt kennelijk dat hij je alles vertelt maar waarop is dat eigenlijk gebaseerd als ik vragen mag?
blablablabla
pi_133443496
quote:

[..]

En als je dan zegt dat het afdoen met 'niks aan de hand' niet genoeg voor je is? Er is blijkbaar wel wat aan de hand, want jij bent nu ongerust.

Eerlijk is eerlijk, ik vind zijn plotselinge verandering in z'n houding ook opvallend. Of hij heeft geen zin om zichzelf te verantwoorden, maar gezien de (weinige) moeite zou dat wel de voorkeur mogen hebben. Gok ik zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2013 13:09:51 ]
pi_133443497
Nu een vraag FOK-ers. Houden jullie allemaal spastisch je telefoon verborgen voor je partner (als je die hebt)? Zo ja, waarom?
pi_133443513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef lifeoflove245 het volgende:
Nu een vraag FOK-ers. Houden jullie allemaal spastisch je telefoon verborgen voor je partner (als je die hebt)? Zo ja, waarom?
Oké, ik ga even jouw redenatie volgen: elkaar alles vertellen hé?
Heb je hem verteld dat je nu op fok! een topic hebt gestart over "telefoon"?
pi_133443528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij denkt kennelijk dat hij je alles vertelt maar waarop is dat eigenlijk gebaseerd als ik vragen mag?
Gevoel en ervaring hiermee. Ik hoop, tenminste, dat je het gevoel van op een lijn zitten wel kan beschrijven.
pi_133443546
quote:
Niet nodig, omdat ik weet dat ze er toch niet stiekem in zit te gluren.
blablablabla
  woensdag 20 november 2013 @ 13:11:40 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133443560
quote:
Wow, wat een neutrale, objectief gestelde vraag! Je wil helemaal niet duidelijk één kant op, love it!

Het correcte antwoord is natuurlijk: Nee, Fokkers hebben geen partner.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133443576
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef complicate het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik zou er geen moeite mee hebben nee. Als het onderwerp zich voordoet, ja dan wil ik best delen dat ik het heb besproken.
pi_133443583
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet nodig, omdat ik weet dat ze er toch niet stiekem in zit te gluren.
Kan je uiteraard niet weten ;)
pi_133443591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Als ik de telefoon van m'n vriendin bekijk is ze altijd bij me en vraag ik netjes toestemming voordat ik het lees.

Mij ging het nu even om het bepalen van wat er heeft plaatsgevonden: je hebt hem bewust of onbewust toch willen controleren.

quote:
Snap ik. Maar blijkbaar ben je te ver gegaan (voor zijn gevoel). Maar hoe dan ook, hij zou erover moeten praten met je, wat er precies anders is nu voor hem.
pi_133443611
quote:
Nee, want waarom zouden we in elkaar's telefoon willen kijken?
Ja doei.
pi_133443624
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

En als je dan zegt dat het afdoen met 'niks aan de hand' niet genoeg voor je is? Er is blijkbaar wel wat aan de hand, want jij bent nu ongerust.

Eerlijk is eerlijk, ik vind zijn plotselinge verandering in z'n houding ook opvallend. Of hij heeft geen zin om zichzelf te verantwoorden, maar gezien de (weinige) moeite zou dat wel de voorkeur mogen hebben. Gok ik zo.
Ongerustheid is zeker het goede woord. Ik denk dat dat er ook wel bij hoort als je van iemand houdt, want je wilt diegene niet kwijt natuurlijk. Daarom heb ik ook een relatie met hem. Ik zoek alleen een manier om duidelijk te maken dat de verandering wel een issue voor mij is.
pi_133443648
quote:
:')
Natuurlijk niet. Maar ik vertrouw er dan ook op dat ze dan niet gaat zitten snuffelen in mijn gesprekken enzo.
pi_133443663
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef eleusis het volgende:

[..]

Wow, wat een neutrale, objectief gestelde vraag! Je wil helemaal niet duidelijk één kant op, love it!

Het correcte antwoord is natuurlijk: Nee, Fokkers hebben geen partner.
Tussenhaakjes staan voor de optie dat de optie bestaat. Tenslotte heeft toch niet iedereen per se een relatie? Ik zou vooral zeggen dat je reactie gebaseerd is op een inderdaad ook zeer objectieve gedachtegang
pi_133443665
quote:
Nee, waarom zou ik? Ik vertrouw er op dat de ander mijn privacy zo respecteert dat hij dat niet doet. Vertrouwen in elkaar heet dat. :P
Optimist tot in de kist
pi_133443671
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Als je hem vertrouwt in de relatie zou die verklaring voldoende moeten zijn.
Dat is te kort door de bocht.

Soms is het nodig om de ander gerust te stellen, al acht je dat zelf niet nodig. Dan kun je wel afdoen met 'wat ik zeg hoort genoeg te zijn', maar je mag het best wat tactvoller aanpekken en de ongerustheid wegnemen. En dan hoort de 'drama' natuurlijk ook te stoppen.
pi_133443673
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Gevoel en ervaring hiermee. Ik hoop, tenminste, dat je het gevoel van op een lijn zitten wel kan beschrijven.
Kennelijk zitten jullie helemaal niet op 1 lijn en moeten jullie samen praten. Hij lult achter je rug met zijn ex en jij controleert zijn spullen.
blablablabla
pi_133443711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:13 schreef lifeoflove245 het volgende:
Ik zoek alleen een manier om duidelijk te maken dat de verandering wel een issue voor mij is.
Praten en het tegen hem vertellen eh.

Niet alleen vragen 'waarom zeg je niets?', maar vertellen hoe het bij jou aankomt en wat het met jou doet (jouw gevoelens, vanuit jouw perspectief), en dan aangeven wat je nodig hebt (verduidelijking van de situatie).
pi_133443808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Praten en het tegen hem vertellen eh.

Niet alleen vragen 'waarom zeg je niets?', maar vertellen hoe het bij jou aankomt en wat het met jou doet (jouw gevoelens, vanuit jouw perspectief), en dan aangeven wat je nodig hebt (verduidelijking van de situatie).
Ja dat heb ik ook gedaan. Het heeft me alleen niet de uitleg geboden die ik nodig had, zoals hiervoor; niet inhoudelijk. Het blijft voor mij een beetje een ongrijpbare situatie. Omdat het privacy deel- en het -vertrouwen/openheidsdeel- zo haaks op elkaar kunnen staan in deze kwestie.
pi_133443824
Het kan best zo zijn gegaan dat jij besloten hebt dat "zij" (de ex) geen onderdeel meer uitmaakte van jullie leven maar dat hij er emotioneel of op wat voor manier dan ook helemaal nog niet klaar mee was.

Als jij dan boos bent geworden of erg dominant ben kan hij nooit op een open manier over haar praten of zeggen dat er contact geweest is, jouw reactie zou dan zijn dat je boos zou worden op hem.
blablablabla
pi_133443829
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Kennelijk zitten jullie helemaal niet op 1 lijn en moeten jullie samen praten. Hij lult achter je rug met zijn ex en jij controleert zijn spullen.
And thats all there is to it ;)
pi_133443842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, waarom zou ik? Ik vertrouw er op dat de ander mijn privacy zo respecteert dat hij dat niet doet. Vertrouwen in elkaar heet dat. :P
Sowieso, je zou maar eens lekker op je partner willen kankeren tegen een verrassing voor hem willen regelen met z'n verjaardag met vrienden ofzo en daar wat berichtjes over sturen. Gaat hem/haar niets aan!
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:21:12 #54
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133443844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon controleren. Je kan het gesprek ook gewoon niet bekijken namelijk.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  woensdag 20 november 2013 @ 13:21:53 #55
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_133443859
Natuurlijk laat hij dat ding niet meer slingeren nadat hij er achter kwam dat jij zijn berichten loopt te controleren. Tot die tijd ging hij er gewoon vanuit dat jij inderdaad zonder bijbedoelingen op zijn telefoon zat, nu weet hij wel beter.
pi_133443863
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:12 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

[..]

Ik zou er geen moeite mee hebben nee. Als het onderwerp zich voordoet, ja dan wil ik best delen dat ik het heb besproken.
Oké, ik snap je, maar lees eens wat je schrijft "als het onderwerp zich voordoet".
Dus je zou het hem enkel vertellen , als....omdat het voor jouw irrelevant is om het hem nu te gaan vertellen. Het is ook dezefde reden dat jouw vriend het niet nodig vond om het aan je te vertellen.
Voor hem was dat irrelevant om jou te zeggen dat hij met zijn ex in contact was. (hoop ik) ;)
Volgens mij zitten jullie niet op dezelfde golflengte qua communicatie ;)
pi_133443877
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:20 schreef Elan het volgende:
Het kan best zo zijn gegaan dat jij besloten hebt dat "zij" (de ex) geen onderdeel meer uitmaakte van jullie leven maar dat hij er emotioneel of op wat voor manier dan ook helemaal nog niet klaar mee was.

Als jij dan boos bent geworden of erg dominant ben kan hij nooit op een open manier over haar praten of zeggen dat er contact geweest is, jouw reactie zou dan zijn dat je boos zou worden op hem.
Wij hebben dat besluit samen gemaakt. Hij gaf uit zichzelf aan geen contact met haar te willen en ook ik heb aangegeven dat ik haar aanwezigheid in onze levens geen positieve inbreng vond hebben. Ze heeft haar kansen tot normaal contact wel degelijk gehad. Maar een ex is niet voor niets een ex natuurlijk.
pi_133443889
Dit bewijst het maar weer eens, maak in een relatie van een telefoon geen gemeenschappelijk goed.
pi_133443905
quote:

[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_133443916
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon controleren. Je kan het gesprek ook gewoon niet bekijken namelijk.
Dus jij zou, als je de naam van de besproken gedelete-ex, zou zien staan ook zoiets hebben van. Nah, none of my business. Ook al was dit besproken en voor beiden gezegd; not done
pi_133443917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:22 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Wij hebben dat besluit samen gemaakt. Hij gaf uit zichzelf aan geen contact met haar te willen en ook ik heb aangegeven dat ik haar aanwezigheid in onze levens geen positieve inbreng vond hebben. Ze heeft haar kansen tot normaal contact wel degelijk gehad. Maar een ex is niet voor niets een ex natuurlijk.
Inderdaad, maar je bent ook niet voor niets ZIJN vriendin ;)
pi_133443928
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:22 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Ok maar nu ben je er achter waar ben je meeste boos om, dat hij het je niet gezegd heeft of contact heeft met die ex?
Als je zeker bent over hem, en geloof in jezelf waarom maak je je dan druk om zo'n ex.
blablablabla
pi_133443937
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sowieso, je zou maar eens lekker op je partner willen kankeren tegen een verrassing voor hem willen regelen met z'n verjaardag met vrienden ofzo en daar wat berichtjes over sturen. Gaat hem/haar niets aan!
Ieder mens heeft een stuk privacy nodig, ook in een relatie. Je schijnt ook partners die hebben die het heel normaal vinden om de badkamer in te gaan als de ander op de wc zit onder de noemer "We hebben geen geheimen voor elkaar"....nou ik wel op dat moment, dat is nou iets wat ik graag in mijn eentje doe. :+
Optimist tot in de kist
  woensdag 20 november 2013 @ 13:25:03 #64
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133443952
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Dus jij zou, als je de naam van de besproken gedelete-ex, zou zien staan ook zoiets hebben van. Nah, none of my business. Ook al was dit besproken en voor beiden gezegd; not done
Uiteraard, maar het blijft controleren. En je kan hem er ook op aan spreken zonder het gesprek te lezen.
pi_133443957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad, maar je bent ook niet voor niets ZIJN vriendin ;)
Zeker waar. Maar dat heeft ook een bepaalde inhoud vind ik dan.
pi_133443972
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Zeker waar. Maar dat heeft ook een bepaalde inhoud vind ik dan.
Welke inhoud? zijn ex is toch verleden ? en je bent NU zijn vriendin ;)
En je moet gewoon vertrouwen hebben in jezelf dat je jou nooit zou verlaten voor een ander ;)
pi_133443997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Welk inhoud? zijn ex is toch verleden ? en je bent NU zijn vriendin ;)
Het is voor TS niet te hopen dat er later kinderen in het spel blijken te zijn want dan moet je soms meerdere malen per week met je ex overleggen :P
blablablabla
pi_133443999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Ok maar nu ben je er achter waar ben je meeste boos om, dat hij het je niet gezegd heeft of contact heeft met die ex?
Als je zeker bent over hem, en geloof in jezelf waarom maak je je dan druk om zo'n ex.
Ik maak me niet druk om de ex, dat was slechts het keerpunt (lijkt). We moeten in dit hele verhaal niet vergeten dat hij ook mijn telefoon bekijkt, hij heeft hier soms behoefte toe als hij zich onzeker voelt. Ik vind dit niet erg, ik heb niks te verbergen. Andersom lijkt dit niet meer te kunnen. Dat voelt voor mij als vreemd en niet goed te begrijpen.
pi_133444010
quote:

pi_133444014
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Welke inhoud? zijn ex is toch verleden ? en je bent NU zijn vriendin ;)
En je moet gewoon vertrouwen hebben in jezelf dat je jou nooit zou verlaten voor een ander ;)

Daar heb je wel gelijk in.
pi_133444015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk om de ex, dat was slechts het keerpunt (lijkt). We moeten in dit hele verhaal niet vergeten dat hij ook mijn telefoon bekijkt, hij heeft hier soms behoefte toe als hij zich onzeker voelt. Ik vind dit niet erg, ik heb niks te verbergen. Andersom lijkt dit niet meer te kunnen. Dat voelt voor mij als vreemd en niet goed te begrijpen.
Dus hij vertrouwt jou (ook) niet :') wát een geweldige relatie! ;(
Ja doei.
pi_133444026
quote:

[..]

Hilarisch. Jullie relatie is gedoemd om te mislukken :') Geef elkaar eens wat ruimte joh :')
pi_133444053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dus hij vertrouwt jou (ook) niet :') wát een geweldige relatie! ;(
Soms zorgt liefde ervoor dat mensen bang zijn elkaar kwijt te raken. Dat komt dan niet per se voort uit vertrouwen of jaloezie, maar uit onzekerheid. Mensenkenner
pi_133444077
quote:

[..]

Heb je hem al geconfronteerd met dit wat je nu zegt? Dat het een gevoelskwestie is.
blablablabla
pi_133444086
[quote]0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Hilarisch. Jullie relatie is gedoemd om te mislukken :') Geef elkaar eens wat ruimte joh :')

Bedankt voor je inspirerende adviezen
pi_133444103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in.
Ik stel voor dat je echt in jezelf moet gaan (beginnen) geloven. Wat hij doet en niet doet , kan je nooit onder controle hebben, maar wat JIJ doet wel ;) . Dus probeer echt zelfvertrouwen te hebben dat je meer betekent voor hem dan die ex ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 13:29:49 #77
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133444108
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Soms zorgt liefde ervoor dat mensen bang zijn elkaar kwijt te raken. Dat komt dan niet per se voort uit vertrouwen of jaloezie, maar uit onzekerheid. Mensenkenner
Dat moet een reden hebben, lijkt mij?
pi_133444129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef lifeoflove245 het volgende:
Bedankt voor je inspirerende adviezen
Graag gedaan! ^O^
  woensdag 20 november 2013 @ 13:31:07 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133444140
Blijkbaar vertrouw je hem niet genoeg dat als hij zegt "het is niets" dat je ook echt aanneemt dat het niets is.

Wil je meer info van hem, vraag er dan om en ga het gesprek aan, ipv genoegen nemen met een 'lachertje'. simple as that
pi_133444144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb je hem al geconfronteerd met dit wat je nu zegt? Dat het een gevoelskwestie is.
Zeker. Misschien dat het komt omdat ik meer 'pieker' over dingen. De gevoelskwestie, zoals ik een stukje terug beschreef, is voor hem met een zeker gemeende hoor, hou van jou, genoeg. Ik denk dat hij in het erop ingaan meer problemen dan oplossingen voorziet ofzo. Geen idee
pi_133444169
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Dat moet een reden hebben, lijkt mij?
Ja, het leven? haha
Plus liefde kan een heftig iets zijn soms.
pi_133444205
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Je mag best bang zijn om iemand kwijt te raken, maar meid, niet als je bang bent dat hij je zou verlaten voor zijn ex :N . Werk aan jouw onzekerheid ;)
pi_133444222
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:31 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Zeker. Misschien dat het komt omdat ik meer 'pieker' over dingen. De gevoelskwestie, zoals ik een stukje terug beschreef, is voor hem met een zeker gemeende hoor, hou van jou, genoeg. Ik denk dat hij in het erop ingaan meer problemen dan oplossingen voorziet ofzo. Geen idee
Snap dat het voor jou iets belangrijks is en dat het niet goed voelt zo.
Hoe heb je eigenlijk gereageerd toen je het gesprek las, was je boos gaan doen, pikstraf of heb je het er gewoon als 2 volwassen mensen samen over gehad?
blablablabla
  woensdag 20 november 2013 @ 13:33:35 #84
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133444225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Ja, het leven? haha
Plus liefde kan een heftig iets zijn soms.
Vertel mij wat.
Ga gewoon de confrontatie aan, vraag hem waarom hij weer contact met zijn ex heeft, terwijl het 'not done' was volgens jullie allebei.
Vraag gelijk aan hem waarom hij zijn telefoon nu zo vaak bij hem houdt, terwijl dit eerst niet het geval was.
pi_133444246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Je mag best bang zijn om iemand kwijt te raken, maar meid, niet als je bang bent dat hij je zou verlaten voor zijn ex :N . Werk aan je onzekerheid ;)
Tja, is aanwezig aan beide kanten hoor. Het voorzien in de behoefte, van hem/van mij. Lijkt alleen niet hetzelfde te kunnen zijn. De vraag is dan komt dat uit ethisch gevoel of uit iets anders
pi_133444324
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Snap dat het voor jou iets belangrijks is en dat het niet goed voelt zo.
Hoe heb je eigenlijk gereageerd toen je het gesprek las, was je boos gaan doen, pikstraf of heb je het er gewoon als 2 volwassen mensen samen over gehad?
Ik zat naast hem toen ik het las, dus heb het gelijk aangekaart. Hij schrok heel erg en startte zijn uitleg. Ik was voornamelijk verdrietig, niet per se om de inhoud, maar meer om het feit dat mijn eerlijkheid niet evenredig leek te zijn aan die van hem. Daarna hebben we het er rustig over gehad en heeft hij gezegd altijd open te zijn.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:38:32 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133444382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef lifeoflove245 het volgende:

Ik zat naast hem toen ik het las, dus heb het gelijk aangekaart. Hij schrok heel erg en startte zijn uitleg. Ik was voornamelijk verdrietig, niet per se om de inhoud, maar meer om het feit dat mijn eerlijkheid niet evenredig leek te zijn aan die van hem. Daarna hebben we het er rustig over gehad en heeft hij gezegd altijd open te zijn.
Maar wat was zijn uitleg dan? (of dat heb ik even gemist)
pi_133444426
quote:
Nee, niet spastisch verborgen. Wel zit er op mijn telefoon een code die partner niet weet. Dus hij kan niet in mijn telefoon.

Ik kan wel in de zijne, want geen code. Pak hem nooit uit mezelf, maar als hij me iets wil laten zien geeft ie 'm aan me. Soms komt het voor dat hij vraagt of ik iets wil doen op zijn telefoon, want hij is dan druk, maar dat komt niet vaak voor. Weet zo ook geen voorbeelden te noemen.

Overigens gaan mijn alarmbellen bij jouw verhaal nogal rinkelen. Mij lijkt het dat hij iets verborgen voor je houdt. Wellicht plannen heeft om haar een keer stiekem te zien?? En wie weet wat daarvan komt...
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_133444435
Ziet het helemaal voor zich. TS met vriendje op de bank.

"EN WAT IS DIT? HÈ? BEETJE APPEN MET CHANTAL????? IK DACHT DAT WE HADDEN AFGESPROKEN DAT WE GEEN CONTACT MEER ZOUDEN HEBBEN??!! NEUK JE HAAR WEER? HÈ? HÈ?"

Of hoe ging het (wel)?
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:41:38 #90
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133444495
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef motorbloempje het volgende:

"EN WAT IS DIT? HÈ? BEETJE APPEN MET CHANTAL????? IK DACHT DAT WE HADDEN AFGESPROKEN DAT WE GEEN CONTACT MEER ZOUDEN HEBBEN??!! NEUK JE HAAR WEER? HÈ? HÈ?"

Of hoe ging het (wel)?
Goede weergave. _O-
pi_133444513
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Om een lang verhaal kort te maken: Zijn ex is nooit over de break-up heen gekomen (hij heeft het uitgemaakt met haar). Ze zet zichzelf nog steeds neer als slachtoffer en probeert zielig te doen en zo in contact te komen. (Te gaan huilen als ze hem ziet, etc.) Ze had @ Openair weer een toneelstukje zitten opvoeren, waarna ze een gesprek met hem moest hebben over vroeger. Dit kon ze, manipulerend als ze is, alleen voeren via app. (nummer was eerder al gedelete etc.) Hij heeft toen toegestemd uit schuldgevoel, because he's nice. Ik vond zijn uitleg ook niet onlogisch. Ik snap dat je dat gevoel hebt. Het niet-vertellen zorgde alleen voor een minder fijn gevoel voor mij. Aangezien het contact tussen hen al laaaang daarvoor was verbroken.
pi_133444535
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:34 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Tja, is aanwezig aan beide kanten hoor. Het voorzien in de behoefte, van hem/van mij. Lijkt alleen niet hetzelfde te kunnen zijn. De vraag is dan komt dat uit ethisch gevoel of uit iets anders
Ik kan best wel begrijpen, dat als je echt van mening was/bent dat jullie elkaar alles vertellen dat dit, voor je een schok kan zijn. Maar het is ook teken dat hij niet is wat je dacht/denkt, anders had hij het jou misschien zelfs verteld in vorm van grap. Maar dat deed hij niet en ik koop voor je dat hij niets verbergt.
pi_133444572
quote:

Of hoe ging het (wel)?
Als je alleen maar kan reageren als een aandachttrekkende dweil dan suggest ik dat je lekker een ander topic gaat op-fok-ken met je mening. Heb vrij weinig aan die van jou.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:43:56 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133444582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:42 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Om een lang verhaal kort te maken: Zijn ex is nooit over de break-up heen gekomen (hij heeft het uitgemaakt met haar). Ze zet zichzelf nog steeds neer als slachtoffer en probeert zielig te doen en zo in contact te komen. (Te gaan huilen als ze hem ziet, etc.) Ze had @ Openair weer een toneelstukje zitten opvoeren, waarna ze een gesprek met hem moest hebben over vroeger. Dit kon ze, manipulerend als ze is, alleen voeren via app. (nummer was eerder al gedelete etc.) Hij heeft toen toegestemd uit schuldgevoel, because he's nice. Ik vond zijn uitleg ook niet onlogisch. Ik snap dat je dat gevoel hebt. Het niet-vertellen zorgde alleen voor een minder fijn gevoel voor mij. Aangezien het contact tussen hen al laaaang daarvoor was verbroken.
En hoe lang is de dialoog tussen hen al bezig?
pi_133444584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:43 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Als je alleen maar kan reageren als een aandachttrekkende dweil dan suggest ik dat je lekker een ander topic gaat op-fok-ken met je mening. Heb vrij weinig aan die van jou.
Maar hoe heb je hem dan wél geconfronteerd met zijn 'fout'? telefoon verontwoordigd onder zijn neus geduwd? Gewoon gezegd 'joh, wat moest chantal?'? Dat kan nógal van invloed zijn op zijn manier van reageren. Details, uiteraard, maargoed.
Ja doei.
pi_133444619
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En hoe lang is de dialoog tussen hen al bezig?
Is nu niet meer bezig. Het nasleep gedoe heeft echter toch wel een halfjaar geduurd. Hiermee bedoel ik contact zoeken vanaf haar kant en gezeur
pi_133444646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar hoe heb je hem dan wél geconfronteerd met zijn 'fout'? telefoon verontwoordigd onder zijn neus geduwd? Gewoon gezegd 'joh, wat moest chantal?'? Dat kan nógal van invloed zijn op zijn manier van reageren. Details, uiteraard, maargoed.
Heb je gelezen wat ik hiervoor heb gezegd, anders val ik nogal in herhaling.
pi_133444651
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Is nu niet meer bezig. Het nasleep gedoe heeft echter toch wel een halfjaar geduurd. Hiermee bedoel ik contact zoeken vanaf haar kant en gezeur
_O-
pi_133444673
quote:

[..]

Contact zoeken mag altijd, als hij daar vervolgens op in gaat heeft hij nog steeds gevoelens voor haar.
Misschien niet op het gebied van liefde maar je laat je niet emotioneel chanteren door iemand waar je écht overheen bent of die jou als mens niets meer doet?
blablablabla
pi_133444728
quote:

[..]

say whaaat? oké, voglens mij is er echt iets aan de hand tussen hem en die ex.
Blijven confronteren zou ik zeggen (of rennen).
pi_133444740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Contact zoeken mag altijd, als hij daar vervolgens op in gaat heeft hij nog steeds gevoelens voor haar.
Misschien niet op het gebied van liefde maar je laat je niet emotioneel chanteren door iemand waar je écht overheen bent of die jou als mens niets meer doet?
Hij is er wel echt overheen, dat kan ik ook aan hem merken. Het meisje is echter erg goed in emotionele manipulatie (ook in hun vroegere relatie). Hij is een gevoelige jongen en voelt zich dan alsnog (ook al is hier geen gegronde reden voor vind ik) schuldig. Contact kón niet meer. Het zorgde alleen maar voor gedoe, voor hem en tussen ons. Soms moet je kiezen wat goed is voor je relatie vind ik. Dat vond hij ook
pi_133444771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Hij is er wel echt overheen, dat kan ik ook aan hem merken. Het meisje is echter erg goed in emotionele manipulatie (ook in hun vroegere relatie). Hij is een gevoelige jongen en voelt zich dan alsnog (ook al is hier geen gegronde reden voor vind ik) schuldig. Contact kón niet meer. Het zorgde alleen maar voor gedoe, voor hem en tussen ons. Soms moet je kiezen wat goed is voor je relatie vind ik. Dat vond hij ook
En toch onderhoud hij contact met haar? Klopt niet hé....van zijn kant!
pi_133444805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Dat vond hij ook en dus koos hij er voor om alsnog contact te hebben met haar. Wie neem je hier in de maling door dit te denken dan?

Je zegt zij doet dit, zij manipuleert, zij blablabla. Denk dat je je vriend onderschat in dit verhaal.
blablablabla
pi_133444823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef complicate het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Nasleep gedoe zijn btw geen gesprekken ofzo. Stel je even deze situatie voor

Ex appt: hoi
""
""
"Ik mis je"
"Ik haat je"
"Hoe is het met je?"
"Je hebt me gebroken"

etc.

Al met al veel aandachttrekkend gedrag. Logisch, als je nooit over iemand heen bent gekomen en nog steeds verliefd bent. Hij reageerde ook niet. Alleen er is natuurlijk geen ruimte voor binnen een nieuwe relatie.
pi_133444836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:45 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Heb je gelezen wat ik hiervoor heb gezegd, anders val ik nogal in herhaling.
Ik zie alleen maar dát je het hebt aangekaart, niet hoe.
Ja doei.
pi_133444865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

[..]

""
""
"Ik mis je"
"Ik haat je"
"Hoe is het met je?"
"Je hebt me gebroken"

etc.

Al met al veel aandachttrekkend gedrag. Logisch, als je nooit over iemand heen bent gekomen en nog steeds verliefd bent. Hij reageerde ook niet. Alleen er is natuurlijk geen ruimte voor binnen een nieuwe relatie.
Ja hoor, maar hij is NU nog in contact met haar! Dan klopt er zeker iets niet hé, snap je?
pi_133444872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

>Laten zien. Kan je me misschien even uitleggen waarom je weer contact met haar hebt?
>De rest was clear
pi_133444902
quote:

[..]

[..]

""
""
"Ik mis je"
"Ik haat je"
"Hoe is het met je?"
"Je hebt me gebroken"

etc.

Lol en hij kan niet gewoon zeggen "Ok, dat weten we nu wel. Rot op!" en haar blokkeren.
Omdat hij nu eenmaal een lieverd is?

Neeeeeee echt dit klinkt niet goed hoor meid.
blablablabla
  woensdag 20 november 2013 @ 13:52:00 #109
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133444909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

TS laat zichzelf behoorlijk als een controlfreak overkomen. Alleen wil ons niks loslaten verder.
pi_133444952
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef BELASTING het volgende:

[..]

TS laat zichzelf behoorlijk als een controlfreak overkomen. Alleen wil ons niks loslaten verder.
Wat Is dit? :7
pi_133444962
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, maar hij is NU nog in contact met haar! Dan klopt er zeker iets niet hé, snap je?
| NU| niet meer. Vroeger. Maar ik vraag me gewoon af in hoeverre ik het recht heb om te weten wat er aan de hand is met die rottelefoon. Vooral door dit gedoe in het verleden. Ik wil privacy behouden, maar vind openheid ook dermate belangrijk. Ik zou vooral hopen dat het gewoon zou kunnen, dan zou er geen sprake zijn van 'controleren' of iets in die richting. Maar gewoon 'delen' of vertellen. Nu zit ik voor mijn gevoel deels in het donker. Snap je
pi_133445008
- Je vriend heeft geen ruggengraat
- Je vriend heeft ergens nog gevoelens voor haar.

Een van die 2 moet het zijn.
Als jullie het er over gehad hebben samen en allebei van mening waren dat het slecht is voor jullie relatie dan moet hij haar toch allang keihard de deur hebben gewezen en niets meer met haar te maken willen hebben?

Of was het misschien meer jouw mening dan de zijne om een punt achter het contact te zetten, anders is hij geen man van zijn woord.
blablablabla
pi_133445032
quote:

[..]

quote:

[..]

Jij bent zo slim en snel met je reacties. *O*
pi_133445067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

[..]

TS laat zichzelf behoorlijk als een | controlfreak | overkomen. Alleen wil ons niks loslaten verder.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:55:35 #115
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133445071
Jongens hebben nou eenmaal soms nog contact met andere meiden. Hoeft verder niks te betekenen. Gewoon wat aandacht soms en beetje flirten maar meer niet. Als je dat afpakt en zo zwaar afstraft dan gaat ie zijn telefoon verdedigen ja. Zolang het maar niet te ver gaat van zijn kant. Maar zo met de telefoon bezig zijn van de ander is niet wenselijk als er niet echt aanleiding is om te denken dat ie vreemdgaat e.d... maar dan is de relatie toch al niet meer goed.
we dan
pi_133445078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

| NU| niet meer. Vroeger. Maar ik vraag me gewoon af in hoeverre ik het recht heb om te weten wat er aan de hand is met die rottelefoon. Vooral door dit gedoe in het verleden. Ik wil privacy behouden, maar vind openheid ook dermate belangrijk. Ik zou vooral hopen dat het gewoon zou kunnen, dan zou er geen sprake zijn van 'controleren' of iets in die richting. Maar gewoon 'delen' of vertellen. Nu zit ik voor mijn gevoel deels in het donker. Snap je
Ja hoor ik snap je zeker, maar ik snap jouw vriend niet. Snap je?
Eigenlijk snap ik best wel dat je zo reageert en je je zo voelt, MAAR persoonlijk zou ik gewoon anders reageren naar jouw vriend toe.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:56:12 #117
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

[..]

Inhoudelijke reactie.
Wanneer nam dit voorval überhaupt plaats?
pi_133445142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jongens hebben nou eenmaal soms nog contact met andere meiden. Hoeft verder niks te betekenen. Gewoon wat aandacht soms en beetje flirten maar meer niet. Als je dat afpakt en zo zwaar afstraft dan gaat ie zijn telefoon verdedigen ja. Zolang het maar niet te ver gaat van zijn kant. Maar zo met de telefoon bezig zijn van de ander is niet wenselijk als er niet echt aanleiding is om te denken dat ie vreemdgaat e.d... maar dan is de relatie toch al niet meer goed.
Ja.. Je hebt ook wel gelijk. Ik zelf vind die behoefte wel lastig te begrijpen. En waar ligt de grens? Sowieso als je niet weet wat er gebeurt natuurlijk
pi_133445176
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor ik snap je zeker, maar ik snap jouw vriend niet. Snap je?
Eigenlijk snap ik best wel dat je zo reageert en je je zo voelt, MAAR persoonlijk zou ik gewoon anders reageren naar jouw vriend toe.
Haha jeej we zijn het eens. Ik snap hem ook niet. Vandaar dit topic :? O+

Hoe zou jij dan reageren?
pi_133445178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zie zo, eindelijk een man in dit topic *O* .
  woensdag 20 november 2013 @ 13:58:10 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133445187
quote:

Al met al veel aandachttrekkend gedrag. Logisch, als je nooit over iemand heen bent gekomen en nog steeds verliefd bent. Hij reageerde ook niet.
En blokken is geen mogelijkheid?
Hij reageert er toch al niet (meer) op. Daarbij is de vraag anders aan hem, wat de toegevoegde waarde is dat hij nog steeds contact wil hebben met z'n ex.
pi_133445222
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Inhoudelijke reactie. >>>> Ik had dit al eerder uitgelegd, vandaar
Wanneer nam dit voorval überhaupt plaats?
While ago. 2 maanden. Sindsdien is het telefoon gedrag verandert. Dat is een beetje de rode lijn van het verhaal
pi_133445230
Misschien is hij bang dat ze zich wat aan doet.
blablablabla
pi_133445233
quote:

Of hoe ging het (wel)?
Godver. :')
Omdat peer.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:00:04 #125
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

While ago. 2 maanden. Sindsdien is het telefoon gedrag verandert. Dat is een beetje de rode lijn van het verhaal
En de 'nasleep van het hele verhaal' was eerder?
pi_133445265
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En blokken is geen mogelijkheid?
Hij reageert er toch al niet (meer) op. Daarbij is de vraag anders aan hem, wat de toegevoegde waarde is dat hij nog steeds contact wil hebben met z'n ex.
Dan zal ik nog even een leuke toevoeging doen aan het verhaal. Lijkt verdomme gtst wel.
Hij woont in een studentenhuis en zij woont in de gang ernaast. :+

Al met al niet de fijnste omstandigheid for me
  woensdag 20 november 2013 @ 14:00:28 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133445272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

2 mogelijkheden
Of hij heeft geen zin meer in al het gedoe als z'n ex (of wie dan ook) hem smst
of hij smst met iemand waarvan hij weet dat jij dat niet wil.
pi_133445276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef Elan het volgende:
Misschien is hij bang dat ze zich wat aan doet.
Waarom zou hij daarom bang om zijn? Ze zou het probleem er toch mee oplossen :?
pi_133445286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef BELASTING het volgende:

[..]

En de 'nasleep van het hele verhaal' was eerder?
Ja klopt
pi_133445298
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Waarom zou hij daarom bang om zijn? Ze zou het probleem er toch mee oplossen :?
Weet ik veel die ex klinkt als een gestoorde borderliner.
blablablabla
  woensdag 20 november 2013 @ 14:01:04 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133445301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef lifeoflove245 het volgende:

Dan zal ik nog even een leuke toevoeging doen aan het verhaal. Lijkt verdomme gtst wel.

Blijft mijn vraag staan.. waarom is blocken geen mogelijkheid?
pi_133445307
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

2 mogelijkheden
Of hij heeft geen zin meer in al het gedoe als z'n ex (of wie dan ook) hem smst
of hij smst met iemand waarvan hij weet dat jij dat niet wil.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar waar sta ik in deze situatie..
pi_133445320
quote:

[..]

Boeiend, wat maakt dat uit? Ex is ex. Zolang hij van haar af blijft en geen relatie met haar wil heb jij toch niets te zeuren lijkt me.
pi_133445330
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijft mijn vraag staan.. waarom is blocken geen mogelijkheid?
Is gebeurd. Maarja, dan heb je whatsapp, fb, twitter, instagram en hetzelfde studentenhuis nog. oja, zelfde universiteit en gedeelde vrienden..
  woensdag 20 november 2013 @ 14:02:22 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133445341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:01 schreef lifeoflove245 het volgende:

Ik denk dat je gelijk hebt. Maar waar sta ik in deze situatie..
Nouja of je vertrouwt hem als hij zegt dat er niets aan de hand is.. of niet.
Meer opties zijn er niet.
pi_133445344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Weet ik veel die ex klinkt als een gestoorde borderliner.
Tja, die doen zichzelf wel vaker iets aan, maar helaas zetten ze meestal niet door.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:03:09 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133445374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef lifeoflove245 het volgende:

Is gebeurd. Maarja, dan heb je whatsapp, fb, twitter, instagram en hetzelfde studentenhuis nog. oja, zelfde universiteit en gedeelde vrienden..
Dit hele gebeuren was via whatsapp, dus dat nr kan je blocken. FB kan je blokken, twitter kan je blocken (of uberhaupt niet toevoegen).
pi_133445379
_O_ modje heeft TT aangepast? _O-
  woensdag 20 november 2013 @ 14:03:19 #139
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445383
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klinkt vrij logisch allemaal.
pi_133445391
Om even bij het belangrijkste punt te blijven.

Wat doe ik met het geheimzinnige (ineens veranderde) telefoongedrag. Want dat is het punt waar ik niet goed weet hoe ik ermee moet dealen.

Tuurlijk hij heeft privacy. Maar door de ex-diaries en een soort van openheidsrecht tot in bepaalde mate vind ik het wel erg lastig
pi_133445392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Haha jeej we zijn het eens. Ik snap hem ook niet. Vandaar dit topic :? O+

Hoe zou jij dan reageren?
Hoe ik zou reageren, wat denk je? ik had hem gedumpt :s) -O- .
Maar even serieus, hij moet ZIJN probleem niet jouw proleem maken. snap je? Je moet zijn therapeut niet worden hé ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 14:04:17 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133445404
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef lifeoflove245 het volgende:

Wat doe ik met het geheimzinnige (ineens veranderde) telefoongedrag. Want dat is het punt waar ik niet goed weet hoe ik ermee moet dealen.

Tuurlijk hij heeft privacy. Maar door de ex-diaries en een soort van openheidsrecht tot in bepaalde mate vind ik het wel erg lastig
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:

pi_133445423
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef lifeoflove245 het volgende:

Niets. Gewoon helemaal niets.

quote:
Ja, en dat is vooral jouw probleem. Maak er niet het zijne van.
pi_133445442
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoe ik zou reageren, wat denk je? ik had hem dumpen :s) -O- .
Maar even serieus, hij moet ZIJN probleem niet jouw proleem maken. snap je? Je moet zijn therapeut niet worden hé ;)
Haha ja dat is wel waar. Psychologiestudentje he :D

Ik hoop alleen dat de keuze van vertrouwen, wat ik wil, en verdergaan met veel van elkaar houden. Me uiteindelijk geen hart in stukjes oplevert.
pi_133445485
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Ik hoop alleen dat de keuze van vertrouwen, wat ik wil, en verdergaan met veel van elkaar houden. Me uiteindelijk geen hart in stukjes oplevert.
Dat is het risico. Part of the game.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:07:06 #146
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445496
quote:

[..]

Gewoon vertrouwen, of niet vertrouwen. Als je niet kan kiezen is het sowieso gedoemd te mislukken.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:07:10 #147
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133445497
Ik denk dat hij voor zijn gevoel al heel veel vrijheid gaf. Dan krijgt hij nóg gedoe binnen die vrijheid die hij al geeft (wat al meer is dan de gemiddelde persoon). En daarna is hij dat zat en besluit hij dat zoveel vrijheid (telefoons kijken) hem niks helpt.

Jij vindt dit extreem omdat je vanuit een extreme situatie (controleren) naar een normalere situatie gaat...
we dan
pi_133445510
quote:

[..]

Oh, je studeert psychologie? nu snap ik het nog meer ;) Wat vind je van jouw vriend als patient?
Ik heb al een analyse klaar, wil eerst die van jou horen hé ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 14:07:56 #149
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_133445525
Gewoon: :')

Maar verder, je moet je niet zo aanstellen. Als je hem niet vertrouwt en hij het gesprek afkapt als je het er over wilt hebben dan houdt het op.

Dat moet je of accepteren en hem vertrouwen, of het niet accepteren en de relatie verbreken.
By the light of the moon! *poof*
pi_133445539
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik denk dat hij voor zijn gevoel al heel veel vrijheid gaf. Dan krijgt hij nóg gedoe binnen die vrijheid die hij al geeft (wat al meer is dan de gemiddelde persoon). En daarna is hij dat zat en besluit hij dat zoveel vrijheid (telefoons kijken) hem niks helpt.

Jij vindt dit extreem omdat je vanuit een extreme situatie (controleren) naar een normalere situatie gaat...
Might be true. Enige dingetje is wel dat hij zelf ook veel waarde hecht aan mijn sociale bezigheden en eerlijkheid. Ik bedoel, ik denk dat hij hetzelfde had gereageerd al dan niet heftiger.
pi_133445573
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Might be true. Enige dingetje is wel dat hij zelf ook veel waarde hecht aan mijn sociale bezigheden en eerlijkheid. Ik bedoel, ik denk dat hij hetzelfde had gereageerd al dan niet heftiger.
Als het je echt niet lukt om hem te 'vertrouwen', dan... (je weet wel hé) ;)
pi_133445595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh, je studeert psychologie? nu snap ik het nog meer ;) Wat vind je van jouw vriend als patient?
Ik heb al een analyse klaar, wil eerst die van jou horen hé ;)
En dan probeer ik een keer niet zo te denken, het zit er denk ik toch vrij ingebakken.
Ik heb verschillende hypothesen, maar hoop dat het toekomstbeeld van m'n zin krijgen toch wint, heel niet-psychologisch verantwoord. Maarja, we blijven mensen. :')
  woensdag 20 november 2013 @ 14:10:19 #153
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133445606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Klinkt als een match made in heaven
we dan
  woensdag 20 november 2013 @ 14:11:00 #154
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

En dan probeer ik een keer niet zo te denken, het zit er denk ik toch vrij ingebakken.
Ik heb verschillende hypothesen, maar hoop dat het toekomstbeeld van m'n zin krijgen toch wint, heel niet-psychologisch verantwoord. Maarja, we blijven mensen. :')
Daarom, privé en werk gescheiden houden.
pi_133445634
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Klinkt als een match made in heaven
Tja passie he. Hoge pieken en lage dalen.
Misschien wel perfect juist daarom haha
pi_133445674
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Daarom, privé en werk gescheiden houden.
Ja doe ik ook hoor. Alleen mijn über meisje-zijn-zijn, zorgt ook voor de nodige gedachten en gevoelens complexiteit. Wie kent het niet
  woensdag 20 november 2013 @ 14:12:49 #157
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Ja doe ik ook hoor. Alleen mijn über meisje-zijn-zijn, zorgt ook voor de nodige gedachten en gevoelens complexiteit. Wie kent het niet
Ik. Ik ben geen meisje namelijk.
pi_133445716
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Ik. Ik ben geen meisje namelijk.
Haha, tja dat maakt het inderdaad een iets verder van je bed show.
pi_133445722
En hoe oud zijn jullie?
Ja doei.
pi_133445804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Klopt en chance dat we mensen blijven , niet waar?
pi_133445814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
En hoe oud zijn jullie?
22
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
En hoe oud zijn jullie?
22
pi_133445841
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Haha, tja dat maakt het inderdaad een iets verder van je bed show.
_O-
pi_133445847
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt en chance dat we mensen blijven , niet waar?
Hmm hmm. Zeker waar. Een van ons zal moeten offeren, dat is denk ik wel zeker. Of ik door me erbij neer te leggen, of hij door mij op een manier meer gerust te stellen.
pi_133445880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Hmm hmm. Zeker waar. Een van ons zal moeten offeren, dat is denk ik wel zeker. Of ik door me erbij neer te leggen, of hij door mij op een manier meer gerust te stellen.
offeren zelfs :')
  woensdag 20 november 2013 @ 14:19:03 #165
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445900
quote:

[..]

Nooit van een compromis gehoord?
pi_133445910
quote:
12s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:19 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Nooit van een compromis gehoord?
Zeker wel. Ideeën?
  woensdag 20 november 2013 @ 14:20:01 #167
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445942
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:19 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Zeker wel. Ideeën?
Hij stelt je gerust, daardoor kan jij het loslaten.
Best. Idea. Ever.
pi_133445943
quote:

[..]

Van hem mag je geen morele steun op dat vlak verwachten , lijkt mij. Maar hoe schat je jouw wilskracht in die relatie? :{
pi_133445957
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Best. Idea. Ever.
O.m.g. Likeee so true
pi_133445971
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Best. Idea. Ever.
Kan hij dat wel? :{
pi_133445989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Van hem mag je geen morele steun op dat vlak verwachten , lijkt mij. Maar hoe schat je jouw wilskracht in die relatie? :{
Sterk. Ik ben heel loyaal en geef niet snel op. Maar om dit te kunnen zijn en om sterk te kunnen blijven heb ik volledig vertrouwen in mijn partner nodig. Anders kan mijn onzekerheid te overhand nemen
pi_133446017
quote:

[..]

Ja.. Tot nu toe niet. Ik zoek nog steeds de manier om door te dringen, dat hij ook even aan het werk moet.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:22:07 #173
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_133446032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Sterk. Ik ben heel loyaal en geef niet snel op. Maar om dit te kunnen zijn en om sterk te kunnen blijven heb ik volledig vertrouwen in mijn partner nodig. Anders kan mijn onzekerheid te overhand nemen
Daar is je antwoord, je kunt het vertrouwen niet vinden in je partner... Lijkt mij dan vrij duidelijk wat het gevolg daar van is...
  woensdag 20 november 2013 @ 14:22:14 #174
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133446036
quote:

[..]

De vraag is: Wil hij dat wel.
Persoonlijk zou ik een controlfreak als TS niet willen hebben.
pi_133446082
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef BlikjeFris het volgende:

[..]

Daar is je antwoord, je kunt het vertrouwen niet vinden in je partner... Lijkt mij dan vrij duidelijk wat het gevolg daar van is...
| op dit moment- he. Ik heb altijd vertrouwen in mijn parner gehad. Dit gedoe met die telefoon maakt mij onzeker. Daar moet iets op gevonden worden..

Hoe bedoel je gevolg?
pi_133446086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Ja.. Tot nu toe niet. Ik zoek nog steeds de manier om door te dringen, dat hij ook even aan het werk moet.
Maar wil hij dat?
pi_133446115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef BELASTING het volgende:

[..]

De vraag is: Wil hij dat wel.
Persoonlijk zou ik een controlfreak als TS niet willen hebben.
Ha ha, ze jou ook niet, lijkt me ;) dus no worries :P
pi_133446126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar wil hij dat?
Nou, hij zegt heel serieus te zien en in mij zijn toekomst te zien. Het lijkt me dan dat je werken aan een relatie dan voor lief neemt.
pi_133446131
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef lifeoflove245 het volgende:

Hoe bedoel je gevolg?
break-up.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:24:58 #180
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133446148
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Ha ha, ze jou ook niet, lijkt me ;) dus no worries :P
Ben ik even blij :D
Maar goed, ze moeten allebei gewoon tot rede vatbaar worden, en gewoon een compromis sluiten.
pi_133446157
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

break-up.
Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijt
pi_133446201
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijt
Dan zal je toch iets aan je onzekerheid en problemen met vertrouwen moeten doen, anders gaat het vroeg of laat mis.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:26:46 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133446213
quote:

[..]

Neem aan dat de oplossing niet kan zijn dat je weer z'n telefoon in wil kijken.
pi_133446262
Ja. Lastig.

Ik ga erover nadenken. Bedankt aan de mensen die serieuze adviezen gaven. Will be continued
pi_133446266
quote:

[..]

Ik snap je, maar "waar er een wil is, is er een weg" en "de aanhouder wint" werkt helaas niet altijd, als er geen vertrouwen is :{ snap je?
pi_133446272
ik moet hier gepost hebben _O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_133446297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik snap je, maar "waar er een wil is, is er een weg" en "de aanhouder wint" werkt helaas niet altijd, als er geen vertrouwen is :{ snap je?
Ja dat is zo. Hopelijk vinden we onze weg weer terug naar de 'normale' gang van zaken.
pi_133446332
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu ben je blij. Fijn! :W
pi_133446355
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Nu ben je blij. Fijn! :W
Is je vriend toevallig ook vreemdgegaan?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 20 november 2013 @ 14:31:18 #190
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_133446389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
_O- ^O^
pi_133446538
Literaire titel zeg! :D Hoewel de OP minder literair was :{

Advies: geen, alles is al gezegd :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133446964
quote:

[..]

Die neuken gewoon nog met elkaar hoor!

En hij verwijdert alleen zijn eigen bijdrage in een whatsappgesprek, zodat het LIJKT alsof zij alleen maar contact zoekt en hij niet reageert.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  woensdag 20 november 2013 @ 14:55:08 #193
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_133447163
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Die neuken gewoon nog met elkaar hoor!

En hij verwijdert alleen zijn eigen bijdrage in een whatsappgesprek, zodat het LIJKT alsof zij alleen maar contact zoekt en hij niet reageert.
Dit. Zelfs dé meest doorgedraaide chick houd het niet vol om | zó lang | berichten te blijven sturen zonder reactie
Frysk bloed tsjoch op!
pi_133447386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Ja dat is zo. Hopelijk vinden we onze weg weer terug naar de 'normale' gang van zaken.
Het is mij gewoon duidelijk hoe graag jij het wilt, maar ik denk niet dat jouw vriend het ook zo graag wilt ,als ik rekening houd met alles wat je gezegd hebt over zijn gedrag/contact met die ex (in het verleden). Persoonlijk , heb ik je al verteld wat ik zou doen hé (=dumpen :{ ).
Maar, veel succes ^O^
pi_133448020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

| op dit moment- he. Ik heb altijd vertrouwen in mijn parner gehad. Dit gedoe met die telefoon maakt mij onzeker. Daar moet iets op gevonden worden..

Telefoon is niet de oorzaak, gebrek aan vertrouwen is de oorzaak, anders was de telefoon namelijk geen probleem. Dat is niet erg, want ook dat zal op zijn beurt zijn oorzaken hebben. Maar de telefoon inzien is dus niet de oplossing, de vraag moet zijn, hoe krijg ik het vertrouwen terug? Het enige dat je kunt doen is denk ik even flink bij jezelf te raden gaan een open gesprek hebben hierover met vriendlief indien gewenst.
pi_133449536
Totale openheid in een realtie werkt alleen als er ook blind vertrouwen is. Dat is in jullie geval niet helemaal het geval. Jullie hebben besloten dat telefoons vrij voor elkaar waren, prima. Maar je accepteerde de uitleg die hij gaf nav het gevonden gesprek niet, daarom heb je waarschijnlijk moeten inboeten aan die controleervrijheid.

Als hij echt niet wilde dat jij wist van het gesprek met zijn ex had hij het kunnen verwijderen. Dat hij dat niet heeft gedaan getuigt van eerlijkheid en openheid. Toen jij je onvrede uitte is hij waarschijnlijk teruggekomen op zijn openheid, omdat hij niet elke keer tekst en uitleg wilde geven bij iets wat misschien heel onschuldig is. Als zijn ex contact zoekt kan hij er in principe niet aan doen. Als hij duchtbij woont en in hetzelfde sociale netwerk zit als zijn ex is ontlopen erg lastig. Gegeven dat hij dan inderdaad niet echt ruggengraat toont, aangezien hij je heeft beloofd geen contact meer met haar te hebben. Een ex is niet voor niets een ex, maar het betekent ook dat je iets speciaals hebt gedeeld en het soms moeilijk is om diegene af te serveren, ook al is het een manipulatieve kut. Dat hoeft echt niet te betekenen dat er meer speelt. Als je zo onzeker blijft in deze werk je dat hoogstens alleen maar in de hand.

Voor een relatie waarin alles open en eerlijk is vind ik het vrij frappant dat je een topic opent op een openbaar forum over iets dat je het best letterlijk zoals je het hier neerzet met hemzelf had kunnen bespreken. Misschien moeten jullie eens bij jezelf te rade gaan of je wel zo open en eerlijk tegen elkaar bent als je claimt te zijn. En als je niet meer in zijn telefoon mag kijken, waarom hou je die van jezelf dan ook niet voor jezelf? Daar is op zich helemaal niks mis mee. Als hij dan gaat zeuren kan je dit altijd weer aankaarten. Je hoeft ook helemaal niet alles van elkaar te weten, het is onmogelijk en onnodig. Maar je moet elkaar | wél | kunnen vertrouwen, anders zou ik me afvragen waarom ik een toekomst zag in een relatie waarvan de basis niet stevig is. Succes ermee iig!
Net toen je dacht dat je veilig was..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')