And thats all there is to itquote:Op woensdag 20 november 2013 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Kennelijk zitten jullie helemaal niet op 1 lijn en moeten jullie samen praten. Hij lult achter je rug met zijn ex en jij controleert zijn spullen.
Sowieso, je zou maar eens lekker op je partner willen kankeren tegen een verrassing voor hem willen regelen met z'n verjaardag met vrienden ofzo en daar wat berichtjes over sturen. Gaat hem/haar niets aan!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Ik vertrouw er op dat de ander mijn privacy zo respecteert dat hij dat niet doet. Vertrouwen in elkaar heet dat.
Dat is dus gewoon controleren. Je kan het gesprek ook gewoon niet bekijken namelijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Toen ik een appje wilde sturen naar een vriendin (mijn eigen telefoon was uitgevallen). Zag ik dat tussen de gesprekken staan. Onzien is dan lastig
Oké, ik snap je, maar lees eens wat je schrijft "als het onderwerp zich voordoet".quote:Op woensdag 20 november 2013 13:12 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben nee. Als het onderwerp zich voordoet, ja dan wil ik best delen dat ik het heb besproken.
Wij hebben dat besluit samen gemaakt. Hij gaf uit zichzelf aan geen contact met haar te willen en ook ik heb aangegeven dat ik haar aanwezigheid in onze levens geen positieve inbreng vond hebben. Ze heeft haar kansen tot normaal contact wel degelijk gehad. Maar een ex is niet voor niets een ex natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:20 schreef Elan het volgende:
Het kan best zo zijn gegaan dat jij besloten hebt dat "zij" (de ex) geen onderdeel meer uitmaakte van jullie leven maar dat hij er emotioneel of op wat voor manier dan ook helemaal nog niet klaar mee was.
Als jij dan boos bent geworden of erg dominant ben kan hij nooit op een open manier over haar praten of zeggen dat er contact geweest is, jouw reactie zou dan zijn dat je boos zou worden op hem.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Laat z'n telefoon met rust. Het is zijn telefoon. Niet de jouwe. Ik snap niet dat mensen 'uit verveling' de telefoon van een partner uit gaan pluizen. Wat een onzin. Je wilt gewoon controleren.
En vertrouw je hem niet? Maak het dan uit, want samenzijn met iemand die je niet vertrouwt is natuurlijk gewoon kul, zowel voor jou als voor hem, wanneer het wantrouwen ontrecht blijkt te zijn.
Dus jij zou, als je de naam van de besproken gedelete-ex, zou zien staan ook zoiets hebben van. Nah, none of my business. Ook al was dit besproken en voor beiden gezegd; not donequote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon controleren. Je kan het gesprek ook gewoon niet bekijken namelijk.
Inderdaad, maar je bent ook niet voor niets ZIJN vriendinquote:Op woensdag 20 november 2013 13:22 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Wij hebben dat besluit samen gemaakt. Hij gaf uit zichzelf aan geen contact met haar te willen en ook ik heb aangegeven dat ik haar aanwezigheid in onze levens geen positieve inbreng vond hebben. Ze heeft haar kansen tot normaal contact wel degelijk gehad. Maar een ex is niet voor niets een ex natuurlijk.
Ok maar nu ben je er achter waar ben je meeste boos om, dat hij het je niet gezegd heeft of contact heeft met die ex?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:22 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Wij hebben dat besluit samen gemaakt. Hij gaf uit zichzelf aan geen contact met haar te willen en ook ik heb aangegeven dat ik haar aanwezigheid in onze levens geen positieve inbreng vond hebben. Ze heeft haar kansen tot normaal contact wel degelijk gehad. Maar een ex is niet voor niets een ex natuurlijk.
Ieder mens heeft een stuk privacy nodig, ook in een relatie. Je schijnt ook partners die hebben die het heel normaal vinden om de badkamer in te gaan als de ander op de wc zit onder de noemer "We hebben geen geheimen voor elkaar"....nou ik wel op dat moment, dat is nou iets wat ik graag in mijn eentje doe.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso, je zou maar eens lekker op je partner willen kankeren tegen een verrassing voor hem willen regelen met z'n verjaardag met vrienden ofzo en daar wat berichtjes over sturen. Gaat hem/haar niets aan!
Uiteraard, maar het blijft controleren. En je kan hem er ook op aan spreken zonder het gesprek te lezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Dus jij zou, als je de naam van de besproken gedelete-ex, zou zien staan ook zoiets hebben van. Nah, none of my business. Ook al was dit besproken en voor beiden gezegd; not done
Zeker waar. Maar dat heeft ook een bepaalde inhoud vind ik dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je bent ook niet voor niets ZIJN vriendin
Welke inhoud? zijn ex is toch verleden ? en je bent NU zijn vriendinquote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar dat heeft ook een bepaalde inhoud vind ik dan.
Het is voor TS niet te hopen dat er later kinderen in het spel blijken te zijn want dan moet je soms meerdere malen per week met je ex overleggenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Welk inhoud? zijn ex is toch verleden ? en je bent NU zijn vriendin![]()
Ik maak me niet druk om de ex, dat was slechts het keerpunt (lijkt). We moeten in dit hele verhaal niet vergeten dat hij ook mijn telefoon bekijkt, hij heeft hier soms behoefte toe als hij zich onzeker voelt. Ik vind dit niet erg, ik heb niks te verbergen. Andersom lijkt dit niet meer te kunnen. Dat voelt voor mij als vreemd en niet goed te begrijpen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok maar nu ben je er achter waar ben je meeste boos om, dat hij het je niet gezegd heeft of contact heeft met die ex?
Als je zeker bent over hem, en geloof in jezelf waarom maak je je dan druk om zo'n ex.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Laat z'n telefoon met rust. Het is zijn telefoon. Niet de jouwe. Ik snap niet dat mensen 'uit verveling' de telefoon van een partner uit gaan pluizen. Wat een onzin. Je wilt gewoon controleren.
En vertrouw je hem niet? Maak het dan uit, want samenzijn met iemand die je niet vertrouwt is natuurlijk gewoon kul, zowel voor jou als voor hem, wanneer het wantrouwen ontrecht blijkt te zijn.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke inhoud? zijn ex is toch verleden ? en je bent NU zijn vriendin![]()
En je moet gewoon vertrouwen hebben in jezelf dat je jou nooit zou verlaten voor een ander![]()
Dus hij vertrouwt jou (ook) nietquote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om de ex, dat was slechts het keerpunt (lijkt). We moeten in dit hele verhaal niet vergeten dat hij ook mijn telefoon bekijkt, hij heeft hier soms behoefte toe als hij zich onzeker voelt. Ik vind dit niet erg, ik heb niks te verbergen. Andersom lijkt dit niet meer te kunnen. Dat voelt voor mij als vreemd en niet goed te begrijpen.
Hilarisch. Jullie relatie is gedoemd om te mislukkenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om de ex, dat was slechts het keerpunt (lijkt). We moeten in dit hele verhaal niet vergeten dat hij ook mijn telefoon bekijkt, hij heeft hier soms behoefte toe als hij zich onzeker voelt. Ik vind dit niet erg, ik heb niks te verbergen. Andersom lijkt dit niet meer te kunnen. Dat voelt voor mij als vreemd en niet goed te begrijpen.
Soms zorgt liefde ervoor dat mensen bang zijn elkaar kwijt te raken. Dat komt dan niet per se voort uit vertrouwen of jaloezie, maar uit onzekerheid. Mensenkennerquote:Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus hij vertrouwt jou (ook) nietwát een geweldige relatie!
Heb je hem al geconfronteerd met dit wat je nu zegt? Dat het een gevoelskwestie is.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |