Inderdaad, maar je bent ook niet voor niets ZIJN vriendinquote:Op woensdag 20 november 2013 13:22 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Wij hebben dat besluit samen gemaakt. Hij gaf uit zichzelf aan geen contact met haar te willen en ook ik heb aangegeven dat ik haar aanwezigheid in onze levens geen positieve inbreng vond hebben. Ze heeft haar kansen tot normaal contact wel degelijk gehad. Maar een ex is niet voor niets een ex natuurlijk.
Ok maar nu ben je er achter waar ben je meeste boos om, dat hij het je niet gezegd heeft of contact heeft met die ex?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:22 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Wij hebben dat besluit samen gemaakt. Hij gaf uit zichzelf aan geen contact met haar te willen en ook ik heb aangegeven dat ik haar aanwezigheid in onze levens geen positieve inbreng vond hebben. Ze heeft haar kansen tot normaal contact wel degelijk gehad. Maar een ex is niet voor niets een ex natuurlijk.
Ieder mens heeft een stuk privacy nodig, ook in een relatie. Je schijnt ook partners die hebben die het heel normaal vinden om de badkamer in te gaan als de ander op de wc zit onder de noemer "We hebben geen geheimen voor elkaar"....nou ik wel op dat moment, dat is nou iets wat ik graag in mijn eentje doe.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso, je zou maar eens lekker op je partner willen kankeren tegen een verrassing voor hem willen regelen met z'n verjaardag met vrienden ofzo en daar wat berichtjes over sturen. Gaat hem/haar niets aan!
Uiteraard, maar het blijft controleren. En je kan hem er ook op aan spreken zonder het gesprek te lezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Dus jij zou, als je de naam van de besproken gedelete-ex, zou zien staan ook zoiets hebben van. Nah, none of my business. Ook al was dit besproken en voor beiden gezegd; not done
Zeker waar. Maar dat heeft ook een bepaalde inhoud vind ik dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je bent ook niet voor niets ZIJN vriendin
Welke inhoud? zijn ex is toch verleden ? en je bent NU zijn vriendinquote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar dat heeft ook een bepaalde inhoud vind ik dan.
Het is voor TS niet te hopen dat er later kinderen in het spel blijken te zijn want dan moet je soms meerdere malen per week met je ex overleggenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Welk inhoud? zijn ex is toch verleden ? en je bent NU zijn vriendin![]()
Ik maak me niet druk om de ex, dat was slechts het keerpunt (lijkt). We moeten in dit hele verhaal niet vergeten dat hij ook mijn telefoon bekijkt, hij heeft hier soms behoefte toe als hij zich onzeker voelt. Ik vind dit niet erg, ik heb niks te verbergen. Andersom lijkt dit niet meer te kunnen. Dat voelt voor mij als vreemd en niet goed te begrijpen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok maar nu ben je er achter waar ben je meeste boos om, dat hij het je niet gezegd heeft of contact heeft met die ex?
Als je zeker bent over hem, en geloof in jezelf waarom maak je je dan druk om zo'n ex.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Laat z'n telefoon met rust. Het is zijn telefoon. Niet de jouwe. Ik snap niet dat mensen 'uit verveling' de telefoon van een partner uit gaan pluizen. Wat een onzin. Je wilt gewoon controleren.
En vertrouw je hem niet? Maak het dan uit, want samenzijn met iemand die je niet vertrouwt is natuurlijk gewoon kul, zowel voor jou als voor hem, wanneer het wantrouwen ontrecht blijkt te zijn.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke inhoud? zijn ex is toch verleden ? en je bent NU zijn vriendin![]()
En je moet gewoon vertrouwen hebben in jezelf dat je jou nooit zou verlaten voor een ander![]()
Dus hij vertrouwt jou (ook) nietquote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om de ex, dat was slechts het keerpunt (lijkt). We moeten in dit hele verhaal niet vergeten dat hij ook mijn telefoon bekijkt, hij heeft hier soms behoefte toe als hij zich onzeker voelt. Ik vind dit niet erg, ik heb niks te verbergen. Andersom lijkt dit niet meer te kunnen. Dat voelt voor mij als vreemd en niet goed te begrijpen.
Hilarisch. Jullie relatie is gedoemd om te mislukkenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om de ex, dat was slechts het keerpunt (lijkt). We moeten in dit hele verhaal niet vergeten dat hij ook mijn telefoon bekijkt, hij heeft hier soms behoefte toe als hij zich onzeker voelt. Ik vind dit niet erg, ik heb niks te verbergen. Andersom lijkt dit niet meer te kunnen. Dat voelt voor mij als vreemd en niet goed te begrijpen.
Soms zorgt liefde ervoor dat mensen bang zijn elkaar kwijt te raken. Dat komt dan niet per se voort uit vertrouwen of jaloezie, maar uit onzekerheid. Mensenkennerquote:Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus hij vertrouwt jou (ook) nietwát een geweldige relatie!
Heb je hem al geconfronteerd met dit wat je nu zegt? Dat het een gevoelskwestie is.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik stel voor dat je echt in jezelf moet gaan (beginnen) geloven. Wat hij doet en niet doet , kan je nooit onder controle hebben, maar wat JIJ doet welquote:Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Dat moet een reden hebben, lijkt mij?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Soms zorgt liefde ervoor dat mensen bang zijn elkaar kwijt te raken. Dat komt dan niet per se voort uit vertrouwen of jaloezie, maar uit onzekerheid. Mensenkenner
Graag gedaan!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef lifeoflove245 het volgende:
Bedankt voor je inspirerende adviezen
Zeker. Misschien dat het komt omdat ik meer 'pieker' over dingen. De gevoelskwestie, zoals ik een stukje terug beschreef, is voor hem met een zeker gemeende hoor, hou van jou, genoeg. Ik denk dat hij in het erop ingaan meer problemen dan oplossingen voorziet ofzo. Geen ideequote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je hem al geconfronteerd met dit wat je nu zegt? Dat het een gevoelskwestie is.
Ja, het leven? hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat moet een reden hebben, lijkt mij?
Je mag best bang zijn om iemand kwijt te raken, maar meid, niet als je bang bent dat hij je zou verlaten voor zijn exquote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Soms zorgt liefde ervoor dat mensen bang zijn elkaar kwijt te raken. Dat komt dan niet per se voort uit vertrouwen of jaloezie, maar uit onzekerheid. Mensenkenner
Snap dat het voor jou iets belangrijks is en dat het niet goed voelt zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:31 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Zeker. Misschien dat het komt omdat ik meer 'pieker' over dingen. De gevoelskwestie, zoals ik een stukje terug beschreef, is voor hem met een zeker gemeende hoor, hou van jou, genoeg. Ik denk dat hij in het erop ingaan meer problemen dan oplossingen voorziet ofzo. Geen idee
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ja, het leven? haha
Plus liefde kan een heftig iets zijn soms.
Tja, is aanwezig aan beide kanten hoor. Het voorzien in de behoefte, van hem/van mij. Lijkt alleen niet hetzelfde te kunnen zijn. De vraag is dan komt dat uit ethisch gevoel of uit iets andersquote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag best bang zijn om iemand kwijt te raken, maar meid, niet als je bang bent dat hij je zou verlaten voor zijn ex. Werk aan je onzekerheid
Ik zat naast hem toen ik het las, dus heb het gelijk aangekaart. Hij schrok heel erg en startte zijn uitleg. Ik was voornamelijk verdrietig, niet per se om de inhoud, maar meer om het feit dat mijn eerlijkheid niet evenredig leek te zijn aan die van hem. Daarna hebben we het er rustig over gehad en heeft hij gezegd altijd open te zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap dat het voor jou iets belangrijks is en dat het niet goed voelt zo.
Hoe heb je eigenlijk gereageerd toen je het gesprek las, was je boos gaan doen, pikstraf of heb je het er gewoon als 2 volwassen mensen samen over gehad?
Maar wat was zijn uitleg dan? (of dat heb ik even gemist)quote:Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef lifeoflove245 het volgende:
Ik zat naast hem toen ik het las, dus heb het gelijk aangekaart. Hij schrok heel erg en startte zijn uitleg. Ik was voornamelijk verdrietig, niet per se om de inhoud, maar meer om het feit dat mijn eerlijkheid niet evenredig leek te zijn aan die van hem. Daarna hebben we het er rustig over gehad en heeft hij gezegd altijd open te zijn.
Nee, niet spastisch verborgen. Wel zit er op mijn telefoon een code die partner niet weet. Dus hij kan niet in mijn telefoon.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef lifeoflove245 het volgende:
Nu een vraag FOK-ers. Houden jullie allemaal spastisch je telefoon verborgen voor je partner (als je die hebt)? Zo ja, waarom?
Goede weergave.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet het helemaal voor zich. TS met vriendje op de bank.
"EN WAT IS DIT? HÈ? BEETJE APPEN MET CHANTAL????? IK DACHT DAT WE HADDEN AFGESPROKEN DAT WE GEEN CONTACT MEER ZOUDEN HEBBEN??!! NEUK JE HAAR WEER? HÈ? HÈ?"
Of hoe ging het (wel)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |