Ik stel voor dat je echt in jezelf moet gaan (beginnen) geloven. Wat hij doet en niet doet , kan je nooit onder controle hebben, maar wat JIJ doet welquote:Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Dat moet een reden hebben, lijkt mij?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Soms zorgt liefde ervoor dat mensen bang zijn elkaar kwijt te raken. Dat komt dan niet per se voort uit vertrouwen of jaloezie, maar uit onzekerheid. Mensenkenner
Graag gedaan!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef lifeoflove245 het volgende:
Bedankt voor je inspirerende adviezen
Zeker. Misschien dat het komt omdat ik meer 'pieker' over dingen. De gevoelskwestie, zoals ik een stukje terug beschreef, is voor hem met een zeker gemeende hoor, hou van jou, genoeg. Ik denk dat hij in het erop ingaan meer problemen dan oplossingen voorziet ofzo. Geen ideequote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je hem al geconfronteerd met dit wat je nu zegt? Dat het een gevoelskwestie is.
Ja, het leven? hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat moet een reden hebben, lijkt mij?
Je mag best bang zijn om iemand kwijt te raken, maar meid, niet als je bang bent dat hij je zou verlaten voor zijn exquote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Soms zorgt liefde ervoor dat mensen bang zijn elkaar kwijt te raken. Dat komt dan niet per se voort uit vertrouwen of jaloezie, maar uit onzekerheid. Mensenkenner
Snap dat het voor jou iets belangrijks is en dat het niet goed voelt zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:31 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Zeker. Misschien dat het komt omdat ik meer 'pieker' over dingen. De gevoelskwestie, zoals ik een stukje terug beschreef, is voor hem met een zeker gemeende hoor, hou van jou, genoeg. Ik denk dat hij in het erop ingaan meer problemen dan oplossingen voorziet ofzo. Geen idee
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ja, het leven? haha
Plus liefde kan een heftig iets zijn soms.
Tja, is aanwezig aan beide kanten hoor. Het voorzien in de behoefte, van hem/van mij. Lijkt alleen niet hetzelfde te kunnen zijn. De vraag is dan komt dat uit ethisch gevoel of uit iets andersquote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag best bang zijn om iemand kwijt te raken, maar meid, niet als je bang bent dat hij je zou verlaten voor zijn ex. Werk aan je onzekerheid
Ik zat naast hem toen ik het las, dus heb het gelijk aangekaart. Hij schrok heel erg en startte zijn uitleg. Ik was voornamelijk verdrietig, niet per se om de inhoud, maar meer om het feit dat mijn eerlijkheid niet evenredig leek te zijn aan die van hem. Daarna hebben we het er rustig over gehad en heeft hij gezegd altijd open te zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap dat het voor jou iets belangrijks is en dat het niet goed voelt zo.
Hoe heb je eigenlijk gereageerd toen je het gesprek las, was je boos gaan doen, pikstraf of heb je het er gewoon als 2 volwassen mensen samen over gehad?
Maar wat was zijn uitleg dan? (of dat heb ik even gemist)quote:Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef lifeoflove245 het volgende:
Ik zat naast hem toen ik het las, dus heb het gelijk aangekaart. Hij schrok heel erg en startte zijn uitleg. Ik was voornamelijk verdrietig, niet per se om de inhoud, maar meer om het feit dat mijn eerlijkheid niet evenredig leek te zijn aan die van hem. Daarna hebben we het er rustig over gehad en heeft hij gezegd altijd open te zijn.
Nee, niet spastisch verborgen. Wel zit er op mijn telefoon een code die partner niet weet. Dus hij kan niet in mijn telefoon.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef lifeoflove245 het volgende:
Nu een vraag FOK-ers. Houden jullie allemaal spastisch je telefoon verborgen voor je partner (als je die hebt)? Zo ja, waarom?
Goede weergave.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet het helemaal voor zich. TS met vriendje op de bank.
"EN WAT IS DIT? HÈ? BEETJE APPEN MET CHANTAL????? IK DACHT DAT WE HADDEN AFGESPROKEN DAT WE GEEN CONTACT MEER ZOUDEN HEBBEN??!! NEUK JE HAAR WEER? HÈ? HÈ?"
Of hoe ging het (wel)?
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat was zijn uitleg dan? (of dat heb ik even gemist)
Om een lang verhaal kort te maken: Zijn ex is nooit over de break-up heen gekomen (hij heeft het uitgemaakt met haar). Ze zet zichzelf nog steeds neer als slachtoffer en probeert zielig te doen en zo in contact te komen. (Te gaan huilen als ze hem ziet, etc.) Ze had @ Openair weer een toneelstukje zitten opvoeren, waarna ze een gesprek met hem moest hebben over vroeger. Dit kon ze, manipulerend als ze is, alleen voeren via app. (nummer was eerder al gedelete etc.) Hij heeft toen toegestemd uit schuldgevoel, because he's nice. Ik vond zijn uitleg ook niet onlogisch. Ik snap dat je dat gevoel hebt. Het niet-vertellen zorgde alleen voor een minder fijn gevoel voor mij. Aangezien het contact tussen hen al laaaang daarvoor was verbroken.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat was zijn uitleg dan? (of dat heb ik even gemist)
Ik kan best wel begrijpen, dat als je echt van mening was/bent dat jullie elkaar alles vertellen dat dit, voor je een schok kan zijn. Maar het is ook teken dat hij niet is wat je dacht/denkt, anders had hij het jou misschien zelfs verteld in vorm van grap. Maar dat deed hij niet en ik koop voor je dat hij niets verbergt.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:34 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Tja, is aanwezig aan beide kanten hoor. Het voorzien in de behoefte, van hem/van mij. Lijkt alleen niet hetzelfde te kunnen zijn. De vraag is dan komt dat uit ethisch gevoel of uit iets anders
Als je alleen maar kan reageren als een aandachttrekkende dweil dan suggest ik dat je lekker een ander topic gaat op-fok-ken met je mening. Heb vrij weinig aan die van jou.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet het helemaal voor zich. TS met vriendje op de bank.
"EN WAT IS DIT? HÈ? BEETJE APPEN MET CHANTAL????? IK DACHT DAT WE HADDEN AFGESPROKEN DAT WE GEEN CONTACT MEER ZOUDEN HEBBEN??!! NEUK JE HAAR WEER? HÈ? HÈ?"
Of hoe ging het (wel)?
En hoe lang is de dialoog tussen hen al bezig?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:42 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken: Zijn ex is nooit over de break-up heen gekomen (hij heeft het uitgemaakt met haar). Ze zet zichzelf nog steeds neer als slachtoffer en probeert zielig te doen en zo in contact te komen. (Te gaan huilen als ze hem ziet, etc.) Ze had @ Openair weer een toneelstukje zitten opvoeren, waarna ze een gesprek met hem moest hebben over vroeger. Dit kon ze, manipulerend als ze is, alleen voeren via app. (nummer was eerder al gedelete etc.) Hij heeft toen toegestemd uit schuldgevoel, because he's nice. Ik vond zijn uitleg ook niet onlogisch. Ik snap dat je dat gevoel hebt. Het niet-vertellen zorgde alleen voor een minder fijn gevoel voor mij. Aangezien het contact tussen hen al laaaang daarvoor was verbroken.
Maar hoe heb je hem dan wél geconfronteerd met zijn 'fout'? telefoon verontwoordigd onder zijn neus geduwd? Gewoon gezegd 'joh, wat moest chantal?'? Dat kan nógal van invloed zijn op zijn manier van reageren. Details, uiteraard, maargoed.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:43 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Als je alleen maar kan reageren als een aandachttrekkende dweil dan suggest ik dat je lekker een ander topic gaat op-fok-ken met je mening. Heb vrij weinig aan die van jou.
Is nu niet meer bezig. Het nasleep gedoe heeft echter toch wel een halfjaar geduurd. Hiermee bedoel ik contact zoeken vanaf haar kant en gezeurquote:Op woensdag 20 november 2013 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe lang is de dialoog tussen hen al bezig?
Heb je gelezen wat ik hiervoor heb gezegd, anders val ik nogal in herhaling.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar hoe heb je hem dan wél geconfronteerd met zijn 'fout'? telefoon verontwoordigd onder zijn neus geduwd? Gewoon gezegd 'joh, wat moest chantal?'? Dat kan nógal van invloed zijn op zijn manier van reageren. Details, uiteraard, maargoed.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Is nu niet meer bezig. Het nasleep gedoe heeft echter toch wel een halfjaar geduurd. Hiermee bedoel ik contact zoeken vanaf haar kant en gezeur
Contact zoeken mag altijd, als hij daar vervolgens op in gaat heeft hij nog steeds gevoelens voor haar.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Is nu niet meer bezig. Het nasleep gedoe heeft echter toch wel een halfjaar geduurd. Hiermee bedoel ik contact zoeken vanaf haar kant en gezeur
say whaaat? oké, voglens mij is er echt iets aan de hand tussen hem en die ex.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |