Dan zal ik nog even een leuke toevoeging doen aan het verhaal. Lijkt verdomme gtst wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En blokken is geen mogelijkheid?
Hij reageert er toch al niet (meer) op. Daarbij is de vraag anders aan hem, wat de toegevoegde waarde is dat hij nog steeds contact wil hebben met z'n ex.
2 mogelijkhedenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
While ago. 2 maanden. Sindsdien is het telefoon gedrag verandert. Dat is een beetje de rode lijn van het verhaal
Waarom zou hij daarom bang om zijn? Ze zou het probleem er toch mee oplossenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef Elan het volgende:
Misschien is hij bang dat ze zich wat aan doet.
Ja kloptquote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En de 'nasleep van het hele verhaal' was eerder?
Weet ik veel die ex klinkt als een gestoorde borderliner.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waarom zou hij daarom bang om zijn? Ze zou het probleem er toch mee oplossen
Blijft mijn vraag staan.. waarom is blocken geen mogelijkheid?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef lifeoflove245 het volgende:
Dan zal ik nog even een leuke toevoeging doen aan het verhaal. Lijkt verdomme gtst wel.
Hij woont in een studentenhuis en zij woont in de gang ernaast.![]()
Al met al niet de fijnste omstandigheid for me
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar waar sta ik in deze situatie..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2 mogelijkheden
Of hij heeft geen zin meer in al het gedoe als z'n ex (of wie dan ook) hem smst
of hij smst met iemand waarvan hij weet dat jij dat niet wil.
Boeiend, wat maakt dat uit? Ex is ex. Zolang hij van haar af blijft en geen relatie met haar wil heb jij toch niets te zeuren lijkt me.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Dan zal ik nog even een leuke toevoeging doen aan het verhaal. Lijkt verdomme gtst wel.
Hij woont in een studentenhuis en zij woont in de gang ernaast.![]()
Al met al niet de fijnste omstandigheid for me
Is gebeurd. Maarja, dan heb je whatsapp, fb, twitter, instagram en hetzelfde studentenhuis nog. oja, zelfde universiteit en gedeelde vrienden..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag staan.. waarom is blocken geen mogelijkheid?
Nouja of je vertrouwt hem als hij zegt dat er niets aan de hand is.. of niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:01 schreef lifeoflove245 het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar waar sta ik in deze situatie..
Tja, die doen zichzelf wel vaker iets aan, maar helaas zetten ze meestal niet door.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik veel die ex klinkt als een gestoorde borderliner.
Dit hele gebeuren was via whatsapp, dus dat nr kan je blocken. FB kan je blokken, twitter kan je blocken (of uberhaupt niet toevoegen).quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef lifeoflove245 het volgende:
Is gebeurd. Maarja, dan heb je whatsapp, fb, twitter, instagram en hetzelfde studentenhuis nog. oja, zelfde universiteit en gedeelde vrienden..
Klinkt vrij logisch allemaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja of je vertrouwt hem als hij zegt dat er niets aan de hand is.. of niet.
Meer opties zijn er niet.
Hoe ik zou reageren, wat denk je? ik had hem gedumptquote:Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Haha jeej we zijn het eens. Ik snap hem ook niet. Vandaar dit topic![]()
![]()
Hoe zou jij dan reageren?
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef lifeoflove245 het volgende:
Om even bij het belangrijkste punt te blijven.
Wat doe ik met het geheimzinnige (ineens veranderde) telefoongedrag. Want dat is het punt waar ik niet goed weet hoe ik ermee moet dealen.
Tuurlijk hij heeft privacy. Maar door de ex-diaries en een soort van openheidsrecht tot in bepaalde mate vind ik het wel erg lastig
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
Nouja of je vertrouwt hem als hij zegt dat er niets aan de hand is.. of niet.
Meer opties zijn er niet.
Niets. Gewoon helemaal niets.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef lifeoflove245 het volgende:
Om even bij het belangrijkste punt te blijven.
Wat doe ik met het geheimzinnige (ineens veranderde) telefoongedrag. Want dat is het punt waar ik niet goed weet hoe ik ermee moet dealen.
Ja, en dat is vooral jouw probleem. Maak er niet het zijne van.quote:Tuurlijk hij heeft privacy. Maar door de ex-diaries en een soort van openheidsrecht tot in bepaalde mate vind ik het wel erg lastig
Haha ja dat is wel waar. Psychologiestudentje hequote:Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe ik zou reageren, wat denk je? ik had hem dumpen![]()
.
Maar even serieus, hij moet ZIJN probleem niet jouw proleem maken. snap je? Je moet zijn therapeut niet worden hé
Dat is het risico. Part of the game.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel waar. Psychologiestudentje he![]()
Ik hoop alleen dat de keuze van vertrouwen, wat ik wil, en verdergaan met veel van elkaar houden. Me uiteindelijk geen hart in stukjes oplevert.
Gewoon vertrouwen, of niet vertrouwen. Als je niet kan kiezen is het sowieso gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de keuze van vertrouwen, wat ik wil, en verdergaan met veel van elkaar houden. Me uiteindelijk geen hart in stukjes oplevert.
Oh, je studeert psychologie? nu snap ik het nog meerquote:Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Might be true. Enige dingetje is wel dat hij zelf ook veel waarde hecht aan mijn sociale bezigheden en eerlijkheid. Ik bedoel, ik denk dat hij hetzelfde had gereageerd al dan niet heftiger.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik denk dat hij voor zijn gevoel al heel veel vrijheid gaf. Dan krijgt hij nóg gedoe binnen die vrijheid die hij al geeft (wat al meer is dan de gemiddelde persoon). En daarna is hij dat zat en besluit hij dat zoveel vrijheid (telefoons kijken) hem niks helpt.
Jij vindt dit extreem omdat je vanuit een extreme situatie (controleren) naar een normalere situatie gaat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |