abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133444740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Contact zoeken mag altijd, als hij daar vervolgens op in gaat heeft hij nog steeds gevoelens voor haar.
Misschien niet op het gebied van liefde maar je laat je niet emotioneel chanteren door iemand waar je écht overheen bent of die jou als mens niets meer doet?
Hij is er wel echt overheen, dat kan ik ook aan hem merken. Het meisje is echter erg goed in emotionele manipulatie (ook in hun vroegere relatie). Hij is een gevoelige jongen en voelt zich dan alsnog (ook al is hier geen gegronde reden voor vind ik) schuldig. Contact kón niet meer. Het zorgde alleen maar voor gedoe, voor hem en tussen ons. Soms moet je kiezen wat goed is voor je relatie vind ik. Dat vond hij ook
pi_133444771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Hij is er wel echt overheen, dat kan ik ook aan hem merken. Het meisje is echter erg goed in emotionele manipulatie (ook in hun vroegere relatie). Hij is een gevoelige jongen en voelt zich dan alsnog (ook al is hier geen gegronde reden voor vind ik) schuldig. Contact kón niet meer. Het zorgde alleen maar voor gedoe, voor hem en tussen ons. Soms moet je kiezen wat goed is voor je relatie vind ik. Dat vond hij ook
En toch onderhoud hij contact met haar? Klopt niet hé....van zijn kant!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133444805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Dat vond hij ook en dus koos hij er voor om alsnog contact te hebben met haar. Wie neem je hier in de maling door dit te denken dan?

Je zegt zij doet dit, zij manipuleert, zij blablabla. Denk dat je je vriend onderschat in dit verhaal.
blablablabla
pi_133444823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef complicate het volgende:

[..]

say whaaat? oké, voglens mij is er echt iets aan de hand tussen hem en die ex.
Blijven confronteren zou ik zeggen (of rennen).
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef complicate het volgende:

[..]

say whaaat? oké, voglens mij is er echt iets aan de hand tussen hem en die ex.
Blijven confronteren zou ik zeggen (of rennen).
Nasleep gedoe zijn btw geen gesprekken ofzo. Stel je even deze situatie voor

Ex appt: hoi
""
""
"Ik mis je"
"Ik haat je"
"Hoe is het met je?"
"Je hebt me gebroken"

etc.

Al met al veel aandachttrekkend gedrag. Logisch, als je nooit over iemand heen bent gekomen en nog steeds verliefd bent. Hij reageerde ook niet. Alleen er is natuurlijk geen ruimte voor binnen een nieuwe relatie.
pi_133444836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:45 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Heb je gelezen wat ik hiervoor heb gezegd, anders val ik nogal in herhaling.
Ik zie alleen maar dát je het hebt aangekaart, niet hoe.
Ja doei.
pi_133444865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

[..]

""
""
"Ik mis je"
"Ik haat je"
"Hoe is het met je?"
"Je hebt me gebroken"

etc.

Al met al veel aandachttrekkend gedrag. Logisch, als je nooit over iemand heen bent gekomen en nog steeds verliefd bent. Hij reageerde ook niet. Alleen er is natuurlijk geen ruimte voor binnen een nieuwe relatie.
Ja hoor, maar hij is NU nog in contact met haar! Dan klopt er zeker iets niet hé, snap je?
pi_133444872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

>Laten zien. Kan je me misschien even uitleggen waarom je weer contact met haar hebt?
>De rest was clear
pi_133444902
quote:

[..]

[..]

""
""
"Ik mis je"
"Ik haat je"
"Hoe is het met je?"
"Je hebt me gebroken"

etc.

Lol en hij kan niet gewoon zeggen "Ok, dat weten we nu wel. Rot op!" en haar blokkeren.
Omdat hij nu eenmaal een lieverd is?

Neeeeeee echt dit klinkt niet goed hoor meid.
blablablabla
  woensdag 20 november 2013 @ 13:52:00 #109
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133444909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

TS laat zichzelf behoorlijk als een controlfreak overkomen. Alleen wil ons niks loslaten verder.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
pi_133444952
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef BELASTING het volgende:

[..]

TS laat zichzelf behoorlijk als een controlfreak overkomen. Alleen wil ons niks loslaten verder.
Wat Is dit? :7
pi_133444962
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, maar hij is NU nog in contact met haar! Dan klopt er zeker iets niet hé, snap je?
| NU| niet meer. Vroeger. Maar ik vraag me gewoon af in hoeverre ik het recht heb om te weten wat er aan de hand is met die rottelefoon. Vooral door dit gedoe in het verleden. Ik wil privacy behouden, maar vind openheid ook dermate belangrijk. Ik zou vooral hopen dat het gewoon zou kunnen, dan zou er geen sprake zijn van 'controleren' of iets in die richting. Maar gewoon 'delen' of vertellen. Nu zit ik voor mijn gevoel deels in het donker. Snap je
pi_133445008
- Je vriend heeft geen ruggengraat
- Je vriend heeft ergens nog gevoelens voor haar.

Een van die 2 moet het zijn.
Als jullie het er over gehad hebben samen en allebei van mening waren dat het slecht is voor jullie relatie dan moet hij haar toch allang keihard de deur hebben gewezen en niets meer met haar te maken willen hebben?

Of was het misschien meer jouw mening dan de zijne om een punt achter het contact te zetten, anders is hij geen man van zijn woord.
blablablabla
pi_133445032
quote:

[..]

quote:

[..]

Jij bent zo slim en snel met je reacties. *O*
pi_133445067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

[..]

TS laat zichzelf behoorlijk als een | controlfreak | overkomen. Alleen wil ons niks loslaten verder.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 20 november 2013 @ 13:55:35 #115
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133445071
Jongens hebben nou eenmaal soms nog contact met andere meiden. Hoeft verder niks te betekenen. Gewoon wat aandacht soms en beetje flirten maar meer niet. Als je dat afpakt en zo zwaar afstraft dan gaat ie zijn telefoon verdedigen ja. Zolang het maar niet te ver gaat van zijn kant. Maar zo met de telefoon bezig zijn van de ander is niet wenselijk als er niet echt aanleiding is om te denken dat ie vreemdgaat e.d... maar dan is de relatie toch al niet meer goed.
we dan
pi_133445078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

| NU| niet meer. Vroeger. Maar ik vraag me gewoon af in hoeverre ik het recht heb om te weten wat er aan de hand is met die rottelefoon. Vooral door dit gedoe in het verleden. Ik wil privacy behouden, maar vind openheid ook dermate belangrijk. Ik zou vooral hopen dat het gewoon zou kunnen, dan zou er geen sprake zijn van 'controleren' of iets in die richting. Maar gewoon 'delen' of vertellen. Nu zit ik voor mijn gevoel deels in het donker. Snap je
Ja hoor ik snap je zeker, maar ik snap jouw vriend niet. Snap je?
Eigenlijk snap ik best wel dat je zo reageert en je je zo voelt, MAAR persoonlijk zou ik gewoon anders reageren naar jouw vriend toe.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:56:12 #117
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

[..]

Inhoudelijke reactie.
Wanneer nam dit voorval überhaupt plaats?
pi_133445142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jongens hebben nou eenmaal soms nog contact met andere meiden. Hoeft verder niks te betekenen. Gewoon wat aandacht soms en beetje flirten maar meer niet. Als je dat afpakt en zo zwaar afstraft dan gaat ie zijn telefoon verdedigen ja. Zolang het maar niet te ver gaat van zijn kant. Maar zo met de telefoon bezig zijn van de ander is niet wenselijk als er niet echt aanleiding is om te denken dat ie vreemdgaat e.d... maar dan is de relatie toch al niet meer goed.
Ja.. Je hebt ook wel gelijk. Ik zelf vind die behoefte wel lastig te begrijpen. En waar ligt de grens? Sowieso als je niet weet wat er gebeurt natuurlijk
pi_133445176
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor ik snap je zeker, maar ik snap jouw vriend niet. Snap je?
Eigenlijk snap ik best wel dat je zo reageert en je je zo voelt, MAAR persoonlijk zou ik gewoon anders reageren naar jouw vriend toe.
Haha jeej we zijn het eens. Ik snap hem ook niet. Vandaar dit topic :? O+

Hoe zou jij dan reageren?
pi_133445178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zie zo, eindelijk een man in dit topic *O* .
  woensdag 20 november 2013 @ 13:58:10 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133445187
quote:

Al met al veel aandachttrekkend gedrag. Logisch, als je nooit over iemand heen bent gekomen en nog steeds verliefd bent. Hij reageerde ook niet.
En blokken is geen mogelijkheid?
Hij reageert er toch al niet (meer) op. Daarbij is de vraag anders aan hem, wat de toegevoegde waarde is dat hij nog steeds contact wil hebben met z'n ex.
pi_133445222
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Inhoudelijke reactie. >>>> Ik had dit al eerder uitgelegd, vandaar
Wanneer nam dit voorval überhaupt plaats?
While ago. 2 maanden. Sindsdien is het telefoon gedrag verandert. Dat is een beetje de rode lijn van het verhaal
pi_133445230
Misschien is hij bang dat ze zich wat aan doet.
blablablabla
pi_133445233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet het helemaal voor zich. TS met vriendje op de bank.

"EN WAT IS DIT? HÈ? BEETJE APPEN MET CHANTAL????? IK DACHT DAT WE HADDEN AFGESPROKEN DAT WE GEEN CONTACT MEER ZOUDEN HEBBEN??!! NEUK JE HAAR WEER? HÈ? HÈ?"

Of hoe ging het (wel)?
Godver. :')
Omdat peer.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:00:04 #125
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_133445257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

While ago. 2 maanden. Sindsdien is het telefoon gedrag verandert. Dat is een beetje de rode lijn van het verhaal
En de 'nasleep van het hele verhaal' was eerder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')