Maar wil hij dat?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ja.. Tot nu toe niet. Ik zoek nog steeds de manier om door te dringen, dat hij ook even aan het werk moet.
Ha ha, ze jou ook niet, lijkt mequote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef BELASTING het volgende:
[..]
De vraag is: Wil hij dat wel.
Persoonlijk zou ik een controlfreak als TS niet willen hebben.
Nou, hij zegt heel serieus te zien en in mij zijn toekomst te zien. Het lijkt me dan dat je werken aan een relatie dan voor lief neemt.quote:
break-up.quote:
Ben ik even blijquote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ha ha, ze jou ook niet, lijkt medus no worries
Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijtquote:
Dan zal je toch iets aan je onzekerheid en problemen met vertrouwen moeten doen, anders gaat het vroeg of laat mis.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijt
Neem aan dat de oplossing niet kan zijn dat je weer z'n telefoon in wil kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijt
Ik snap je, maar "waar er een wil is, is er een weg" en "de aanhouder wint" werkt helaas niet altijd, als er geen vertrouwen isquote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Hopelijk vinden we onze weg weer terug naar de 'normale' gang van zaken.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap je, maar "waar er een wil is, is er een weg" en "de aanhouder wint" werkt helaas niet altijd, als er geen vertrouwen issnap je?
Die neuken gewoon nog met elkaar hoor!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Dan zal ik nog even een leuke toevoeging doen aan het verhaal. Lijkt verdomme gtst wel.
Hij woont in een studentenhuis en zij woont in de gang ernaast.![]()
Al met al niet de fijnste omstandigheid for me
Dit. Zelfs dé meest doorgedraaide chick houd het niet vol om | zó lang | berichten te blijven sturen zonder reactiequote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Die neuken gewoon nog met elkaar hoor!
En hij verwijdert alleen zijn eigen bijdrage in een whatsappgesprek, zodat het LIJKT alsof zij alleen maar contact zoekt en hij niet reageert.
Het is mij gewoon duidelijk hoe graag jij het wilt, maar ik denk niet dat jouw vriend het ook zo graag wilt ,als ik rekening houd met alles wat je gezegd hebt over zijn gedrag/contact met die ex (in het verleden). Persoonlijk , heb ik je al verteld wat ik zou doen hé (=dumpenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Hopelijk vinden we onze weg weer terug naar de 'normale' gang van zaken.
Telefoon is niet de oorzaak, gebrek aan vertrouwen is de oorzaak, anders was de telefoon namelijk geen probleem. Dat is niet erg, want ook dat zal op zijn beurt zijn oorzaken hebben. Maar de telefoon inzien is dus niet de oplossing, de vraag moet zijn, hoe krijg ik het vertrouwen terug? Het enige dat je kunt doen is denk ik even flink bij jezelf te raden gaan een open gesprek hebben hierover met vriendlief indien gewenst.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
| op dit moment- he. Ik heb altijd vertrouwen in mijn parner gehad. Dit gedoe met die telefoon maakt mij onzeker. Daar moet iets op gevonden worden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |