abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133446157
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

break-up.
Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijt
pi_133446201
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijt
Dan zal je toch iets aan je onzekerheid en problemen met vertrouwen moeten doen, anders gaat het vroeg of laat mis.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 20 november 2013 @ 14:26:46 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133446213
quote:

[..]

Neem aan dat de oplossing niet kan zijn dat je weer z'n telefoon in wil kijken.
pi_133446262
Ja. Lastig.

Ik ga erover nadenken. Bedankt aan de mensen die serieuze adviezen gaven. Will be continued
pi_133446266
quote:

[..]

Ik snap je, maar "waar er een wil is, is er een weg" en "de aanhouder wint" werkt helaas niet altijd, als er geen vertrouwen is :{ snap je?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133446272
ik moet hier gepost hebben _O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_133446297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik snap je, maar "waar er een wil is, is er een weg" en "de aanhouder wint" werkt helaas niet altijd, als er geen vertrouwen is :{ snap je?
Ja dat is zo. Hopelijk vinden we onze weg weer terug naar de 'normale' gang van zaken.
pi_133446332
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu ben je blij. Fijn! :W
pi_133446355
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Nu ben je blij. Fijn! :W
Is je vriend toevallig ook vreemdgegaan?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 20 november 2013 @ 14:31:18 #190
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_133446389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
_O- ^O^
By the light of the moon! *poof*
pi_133446538
Literaire titel zeg! :D Hoewel de OP minder literair was :{

Advies: geen, alles is al gezegd :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133446964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Dan zal ik nog even een leuke toevoeging doen aan het verhaal. Lijkt verdomme gtst wel.
Hij woont in een studentenhuis en zij woont in de gang ernaast. :+

Al met al niet de fijnste omstandigheid for me
Die neuken gewoon nog met elkaar hoor!

En hij verwijdert alleen zijn eigen bijdrage in een whatsappgesprek, zodat het LIJKT alsof zij alleen maar contact zoekt en hij niet reageert.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  woensdag 20 november 2013 @ 14:55:08 #193
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_133447163
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Die neuken gewoon nog met elkaar hoor!

En hij verwijdert alleen zijn eigen bijdrage in een whatsappgesprek, zodat het LIJKT alsof zij alleen maar contact zoekt en hij niet reageert.
Dit. Zelfs dé meest doorgedraaide chick houd het niet vol om | zó lang | berichten te blijven sturen zonder reactie
Frysk bloed tsjoch op!
pi_133447386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

Ja dat is zo. Hopelijk vinden we onze weg weer terug naar de 'normale' gang van zaken.
Het is mij gewoon duidelijk hoe graag jij het wilt, maar ik denk niet dat jouw vriend het ook zo graag wilt ,als ik rekening houd met alles wat je gezegd hebt over zijn gedrag/contact met die ex (in het verleden). Persoonlijk , heb ik je al verteld wat ik zou doen hé (=dumpen :{ ).
Maar, veel succes ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133448020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef lifeoflove245 het volgende:

[..]

| op dit moment- he. Ik heb altijd vertrouwen in mijn parner gehad. Dit gedoe met die telefoon maakt mij onzeker. Daar moet iets op gevonden worden..

Telefoon is niet de oorzaak, gebrek aan vertrouwen is de oorzaak, anders was de telefoon namelijk geen probleem. Dat is niet erg, want ook dat zal op zijn beurt zijn oorzaken hebben. Maar de telefoon inzien is dus niet de oplossing, de vraag moet zijn, hoe krijg ik het vertrouwen terug? Het enige dat je kunt doen is denk ik even flink bij jezelf te raden gaan een open gesprek hebben hierover met vriendlief indien gewenst.
pi_133449536
Totale openheid in een realtie werkt alleen als er ook blind vertrouwen is. Dat is in jullie geval niet helemaal het geval. Jullie hebben besloten dat telefoons vrij voor elkaar waren, prima. Maar je accepteerde de uitleg die hij gaf nav het gevonden gesprek niet, daarom heb je waarschijnlijk moeten inboeten aan die controleervrijheid.

Als hij echt niet wilde dat jij wist van het gesprek met zijn ex had hij het kunnen verwijderen. Dat hij dat niet heeft gedaan getuigt van eerlijkheid en openheid. Toen jij je onvrede uitte is hij waarschijnlijk teruggekomen op zijn openheid, omdat hij niet elke keer tekst en uitleg wilde geven bij iets wat misschien heel onschuldig is. Als zijn ex contact zoekt kan hij er in principe niet aan doen. Als hij duchtbij woont en in hetzelfde sociale netwerk zit als zijn ex is ontlopen erg lastig. Gegeven dat hij dan inderdaad niet echt ruggengraat toont, aangezien hij je heeft beloofd geen contact meer met haar te hebben. Een ex is niet voor niets een ex, maar het betekent ook dat je iets speciaals hebt gedeeld en het soms moeilijk is om diegene af te serveren, ook al is het een manipulatieve kut. Dat hoeft echt niet te betekenen dat er meer speelt. Als je zo onzeker blijft in deze werk je dat hoogstens alleen maar in de hand.

Voor een relatie waarin alles open en eerlijk is vind ik het vrij frappant dat je een topic opent op een openbaar forum over iets dat je het best letterlijk zoals je het hier neerzet met hemzelf had kunnen bespreken. Misschien moeten jullie eens bij jezelf te rade gaan of je wel zo open en eerlijk tegen elkaar bent als je claimt te zijn. En als je niet meer in zijn telefoon mag kijken, waarom hou je die van jezelf dan ook niet voor jezelf? Daar is op zich helemaal niks mis mee. Als hij dan gaat zeuren kan je dit altijd weer aankaarten. Je hoeft ook helemaal niet alles van elkaar te weten, het is onmogelijk en onnodig. Maar je moet elkaar | wél | kunnen vertrouwen, anders zou ik me afvragen waarom ik een toekomst zag in een relatie waarvan de basis niet stevig is. Succes ermee iig!
Net toen je dacht dat je veilig was..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')