Als het je echt niet lukt om hem te 'vertrouwen', dan... (je weet wel hé)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Might be true. Enige dingetje is wel dat hij zelf ook veel waarde hecht aan mijn sociale bezigheden en eerlijkheid. Ik bedoel, ik denk dat hij hetzelfde had gereageerd al dan niet heftiger.
En dan probeer ik een keer niet zo te denken, het zit er denk ik toch vrij ingebakken.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh, je studeert psychologie? nu snap ik het nog meerWat vind je van jouw vriend als patient?
Ik heb al een analyse klaar, wil eerst die van jou horen hé
Klinkt als een match made in heavenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Might be true. Enige dingetje is wel dat hij zelf ook veel waarde hecht aan mijn sociale bezigheden en eerlijkheid. Ik bedoel, ik denk dat hij hetzelfde had gereageerd al dan niet heftiger.
Daarom, privé en werk gescheiden houden.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
En dan probeer ik een keer niet zo te denken, het zit er denk ik toch vrij ingebakken.
Ik heb verschillende hypothesen, maar hoop dat het toekomstbeeld van m'n zin krijgen toch wint, heel niet-psychologisch verantwoord. Maarja, we blijven mensen.
Tja passie he. Hoge pieken en lage dalen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Klinkt als een match made in heaven
Ja doe ik ook hoor. Alleen mijn über meisje-zijn-zijn, zorgt ook voor de nodige gedachten en gevoelens complexiteit. Wie kent het nietquote:Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Daarom, privé en werk gescheiden houden.
Ik. Ik ben geen meisje namelijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook hoor. Alleen mijn über meisje-zijn-zijn, zorgt ook voor de nodige gedachten en gevoelens complexiteit. Wie kent het niet
Haha, tja dat maakt het inderdaad een iets verder van je bed show.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik. Ik ben geen meisje namelijk.
Klopt en chance dat we mensen blijven , niet waar?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
En dan probeer ik een keer niet zo te denken, het zit er denk ik toch vrij ingebakken.
Ik heb verschillende hypothesen, maar hoop dat het toekomstbeeld van m'n zin krijgen toch wint, heel niet-psychologisch verantwoord. Maarja, we blijven mensen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Haha, tja dat maakt het inderdaad een iets verder van je bed show.
Hmm hmm. Zeker waar. Een van ons zal moeten offeren, dat is denk ik wel zeker. Of ik door me erbij neer te leggen, of hij door mij op een manier meer gerust te stellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt en chance dat we mensen blijven , niet waar?
offeren zelfsquote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Hmm hmm. Zeker waar. Een van ons zal moeten offeren, dat is denk ik wel zeker. Of ik door me erbij neer te leggen, of hij door mij op een manier meer gerust te stellen.
Nooit van een compromis gehoord?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Hmm hmm. Zeker waar. Een van ons zal moeten offeren, dat is denk ik wel zeker. Of ik door me erbij neer te leggen, of hij door mij op een manier meer gerust te stellen.
Zeker wel. Ideeën?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:19 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nooit van een compromis gehoord?
Hij stelt je gerust, daardoor kan jij het loslaten.quote:
Van hem mag je geen morele steun op dat vlak verwachten , lijkt mij. Maar hoe schat je jouw wilskracht in die relatie?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
O.m.g. Likeee so truequote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hij stelt je gerust, daardoor kan jij het loslaten.
Best. Idea. Ever.
Kan hij dat wel?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hij stelt je gerust, daardoor kan jij het loslaten.
Best. Idea. Ever.
Sterk. Ik ben heel loyaal en geef niet snel op. Maar om dit te kunnen zijn en om sterk te kunnen blijven heb ik volledig vertrouwen in mijn partner nodig. Anders kan mijn onzekerheid te overhand nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Van hem mag je geen morele steun op dat vlak verwachten , lijkt mij. Maar hoe schat je jouw wilskracht in die relatie?
Ja.. Tot nu toe niet. Ik zoek nog steeds de manier om door te dringen, dat hij ook even aan het werk moet.quote:
Daar is je antwoord, je kunt het vertrouwen niet vinden in je partner... Lijkt mij dan vrij duidelijk wat het gevolg daar van is...quote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Sterk. Ik ben heel loyaal en geef niet snel op. Maar om dit te kunnen zijn en om sterk te kunnen blijven heb ik volledig vertrouwen in mijn partner nodig. Anders kan mijn onzekerheid te overhand nemen
De vraag is: Wil hij dat wel.quote:
| op dit moment- he. Ik heb altijd vertrouwen in mijn parner gehad. Dit gedoe met die telefoon maakt mij onzeker. Daar moet iets op gevonden worden..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Daar is je antwoord, je kunt het vertrouwen niet vinden in je partner... Lijkt mij dan vrij duidelijk wat het gevolg daar van is...
Maar wil hij dat?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ja.. Tot nu toe niet. Ik zoek nog steeds de manier om door te dringen, dat hij ook even aan het werk moet.
Ha ha, ze jou ook niet, lijkt mequote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef BELASTING het volgende:
[..]
De vraag is: Wil hij dat wel.
Persoonlijk zou ik een controlfreak als TS niet willen hebben.
Nou, hij zegt heel serieus te zien en in mij zijn toekomst te zien. Het lijkt me dan dat je werken aan een relatie dan voor lief neemt.quote:
break-up.quote:
Ben ik even blijquote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ha ha, ze jou ook niet, lijkt medus no worries
Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijtquote:
Dan zal je toch iets aan je onzekerheid en problemen met vertrouwen moeten doen, anders gaat het vroeg of laat mis.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijt
Neem aan dat de oplossing niet kan zijn dat je weer z'n telefoon in wil kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Tja, maar daar zijn we niet op uit natuurlijk. We zijn op zoek naar een oplossing. En ik wil hem ook zeker niet kwijt
Ik snap je, maar "waar er een wil is, is er een weg" en "de aanhouder wint" werkt helaas niet altijd, als er geen vertrouwen isquote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Hopelijk vinden we onze weg weer terug naar de 'normale' gang van zaken.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap je, maar "waar er een wil is, is er een weg" en "de aanhouder wint" werkt helaas niet altijd, als er geen vertrouwen issnap je?
Die neuken gewoon nog met elkaar hoor!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Dan zal ik nog even een leuke toevoeging doen aan het verhaal. Lijkt verdomme gtst wel.
Hij woont in een studentenhuis en zij woont in de gang ernaast.![]()
Al met al niet de fijnste omstandigheid for me
Dit. Zelfs dé meest doorgedraaide chick houd het niet vol om | zó lang | berichten te blijven sturen zonder reactiequote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Die neuken gewoon nog met elkaar hoor!
En hij verwijdert alleen zijn eigen bijdrage in een whatsappgesprek, zodat het LIJKT alsof zij alleen maar contact zoekt en hij niet reageert.
Het is mij gewoon duidelijk hoe graag jij het wilt, maar ik denk niet dat jouw vriend het ook zo graag wilt ,als ik rekening houd met alles wat je gezegd hebt over zijn gedrag/contact met die ex (in het verleden). Persoonlijk , heb ik je al verteld wat ik zou doen hé (=dumpenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Hopelijk vinden we onze weg weer terug naar de 'normale' gang van zaken.
Telefoon is niet de oorzaak, gebrek aan vertrouwen is de oorzaak, anders was de telefoon namelijk geen probleem. Dat is niet erg, want ook dat zal op zijn beurt zijn oorzaken hebben. Maar de telefoon inzien is dus niet de oplossing, de vraag moet zijn, hoe krijg ik het vertrouwen terug? Het enige dat je kunt doen is denk ik even flink bij jezelf te raden gaan een open gesprek hebben hierover met vriendlief indien gewenst.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef lifeoflove245 het volgende:
[..]
| op dit moment- he. Ik heb altijd vertrouwen in mijn parner gehad. Dit gedoe met die telefoon maakt mij onzeker. Daar moet iets op gevonden worden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |