SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kawaii <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleughdshgfjsdgflasgfhfgd
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kawaii <3Ik vind dit eigenlijk helemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleughdshgfjsdgflasgfhfgd![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kawaii <3DisgustingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleughdshgfjsdgflasgfhfgd/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik voel me echt ff dom maar wat is MAHL ook alweer?
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik voel me echt ff dom maar wat is MAHL ook alweer?
lolquote:
gelukkig zijn er wel pas 2 nieuwe manga's uitgekomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
jaja jongens, het is alweer een jaar geleden sinds de K-ON! film uitkwam.
K-On Ball!quote:Op woensdag 20 november 2013 08:28 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Euh, wat heb ik allemaal gemist? Ik durf niet op de spoilers te klikken.
Oog-gore. Niks gemist dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:28 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Euh, wat heb ik allemaal gemist? Ik durf niet op de spoilers te klikken.
Het origineel is veel beter, in de dub hebben ze alle homoseksuele relaties er uitgekniptquote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef .Masturbatron. het volgende:
net cardcaptors afgekeken, wat een rukeinde zeg
misschien had ik toch maar die japanse versie moeten kijken
maar ja, die japanese meisjes piepstemmetjes zijn nou eenmaal niet te verdragen
nou ga ik deze serie over een jaartje maar eens overnieuw kijken in het japansquote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het origineel is veel beter, in de dub hebben ze alle homoseksuele relaties er uitgeknipt
Goedzoquote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nou ga ik deze serie over een jaartje maar eens overnieuw kijken in het japans
homoseksuele relaties 0_0 da's nieuws
Wie is Julian en wie is Li?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef .Masturbatron. het volgende:
oh ik zie het hier al...li is op julian lol? ik dacht dat hij op sakura viel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Wie is Julian en wie is Li?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.madison/tomoyo valt op MIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon zodat je niet de verkeerde indruk krijgt. Card Captor Sakura is een shoujo. Eventuele homoseksuele relaties die het misschien zou bevatten zijn er waarschijnlijk omdat het verkoopt en het verkoopt omdat het kleine meisjes tintelingen bezorgt. Als het er uit gehaald is dan is dat waarschijnlijk niet gedaan uit homofobe overwegingen of om kindergeesten niet te vervuilen met homopropaganda of andere smoezen, maar simpelweg omdat het niets toevoegt en de doelgroep waarschijnlijk niet aanspreekt (geschifte ouders daargelaten.)quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nou ga ik deze serie over een jaartje maar eens overnieuw kijken in het japans
homoseksuele relaties 0_0 da's nieuws
CCS in het Japans opnieuw kijken omdat er daar homoseksuele relaties (of alleen de subtekst) in zit lijkt me even zo overbodig als Pokemon opnieuw kijken omdat ze rijstballetjes berlinerbollen noemden en later zelfs vervingen door luxe broodjes.
Als het je alleen om de relaties te doen is kun je net zo goed Boku no Pico of Wandering Son gaan kijken ofzo.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Het gaat om het principe. Bij 4kids knippen ze er wel meer uit door censuur van hysterische ouders en xenofobie. Kijk maar naar Sonic en Pokemon als je voorbeelden wil. En dat terwijl de originele werken meestal veel meer om het lijf hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gewoon zodat je niet de verkeerde indruk krijgt. Card Captor Sakura is een shoujo. Eventuele homoseksuele relaties die het misschien zou bevatten zijn er waarschijnlijk omdat het verkoopt en het verkoopt omdat het kleine meisjes tintelingen bezorgt. Als het er uit gehaald is dan is dat waarschijnlijk niet gedaan uit homofobe overwegingen of om kindergeesten niet te vervuilen met homopropaganda of andere smoezen, maar simpelweg omdat het niets toevoegt en de doelgroep waarschijnlijk niet aanspreekt (geschifte ouders daargelaten.)
CCS in het Japans opnieuw kijken omdat er daar homoseksuele relaties (of alleen de subtekst) in zit lijkt me even zo overbodig als Pokemon opnieuw kijken omdat ze rijstballetjes berlinerbollen noemden en later zelfs vervingen door luxe broodjes.
Als het je alleen om de relaties te doen is kun je net zo goed Boku no Pico of Wandering Son gaan kijken ofzo.Helemaal super.![]()
nee mij kan het geen bal schelen als dat het enige is wat eruit is geknipt hoor =) ik wil het toch opnieuw gaan kijken want ik vond het gwn een leuke seriequote:Op woensdag 20 november 2013 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gewoon zodat je niet de verkeerde indruk krijgt. Card Captor Sakura is een shoujo. Eventuele homoseksuele relaties die het misschien zou bevatten zijn er waarschijnlijk omdat het verkoopt en het verkoopt omdat het kleine meisjes tintelingen bezorgt. Als het er uit gehaald is dan is dat waarschijnlijk niet gedaan uit homofobe overwegingen of om kindergeesten niet te vervuilen met homopropaganda of andere smoezen, maar simpelweg omdat het niets toevoegt en de doelgroep waarschijnlijk niet aanspreekt (geschifte ouders daargelaten.)
Als het je alleen om de relaties te doen is kun je net zo goed Boku no Pico of Wandering Son gaan kijken ofzo.
het is een wonder dat het uberhaupt in amerika is vertoond, is namelijk een heel christelijk land (ze hebben al bezwaar tegen al die magie, laat staan de homoseksuele relaties)![]()
Ik ken genoeg mensen die geen Pokmon mochten kijken van hun ouders (biblebelt jwzquote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nee mij kan het geen bal schelen als dat het enige is wat eruit is geknipt hoor =) ik wil het toch opnieuw gaan kijken want ik vond het gwn een leuke serie
het is een wonder dat het uberhaupt in amerika is vertoond, is namelijk een heel christelijk land (ze hebben al bezwaar tegen al die magie))
Helemaal super.![]()
ja ik ookquote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die geen Pokmon mochten kijken van hun ouders (biblebelt jwz)
dierengeweld enzo
![]()
OH WAUW ik zie nu pas dat er een soort vervolg is op ccs, tsubasa chroniclesmet dezelfde personages. handige site, die myanimelist.net
![]()
"Pokemon hebben de namen van Japanse afgoden."quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die geen Pokmon mochten kijken van hun ouders (biblebelt jwz)
![]()
Tentacruel, de eeuwenoude Japanse god van tentakuru reipu.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Pokemon hebben de namen van Japanse afgoden."🐙![]()
Een boel van mijn klasgenootjes op de basisschool mochten dat ook niet omdat te gewelddadig.
Ik weet nog dat ik op de lerares (van groep 7) zo gek kreeg opgenomen afleveringen van Buffy the Vampire Slayer en Angel te laten zien onder lestijd. De derde keer kwam ik enthousiast met mijn videobanden om te horen dat het hele feest stopgezet werd omdat er ouders waren die geklaagd hadden over kinderen die nachtmerries en of natte lakens kregen van die series. Ik denk dat het niet gezegd hoeft te worden dat dit zich op een christelijke school afspeelde.
[ Bericht 11% gewijzigd door Repelsteeltju op 20-11-2013 19:44:56 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Een typisch geval van ouderlijke kortzichtigheidquote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Pokemon hebben de namen van Japanse afgoden."(al zijn sommige Pokemon wel gebaseerd op het Shintoisme)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Een typisch geval van ouderlijke kortzichtigheid(al zijn sommige Pokemon wel gebaseerd op het Shintoisme)
Bloeddorstig beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Een typisch geval van ouderlijke kortzichtigheid(al zijn sommige Pokemon wel gebaseerd op het Shintoisme)
Zelfs al is het zo, who caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet alsof ik daardoor opeens Japanse Shinto-goden ging aanbidden ofzo
Hoewel, Blastoise was wel rg baas
Ben jij dat trouwens?![]()
![]()
Ja dat ben ikquote:Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zelfs al is het zo, who caresHet is niet alsof ik daardoor opeens Japanse Shinto-goden ging aanbidden ofzo
Hoewel, Blastoise was wel rg baas
Ben jij dat trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja dat ben ikHey dat weet ik toch niet. Niet zo sarcastisch jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 08:38 schreef Qunix het volgende:
Ghost in the Shell: Arise border 2 OVA first 8 min.
Mobiele Suit Gundam UC episode 7 teaser
(17 mei 2014 komt ie uit)Spuit 11.quote:![]()
Net thuis van werk, ga niet alles doorlezenquote:
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Of u bent het eten.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef Kyubey het volgende:
sie sind das essen
did you know that it means
they are the food
xD
Gezien het geschreven wordt als Sie sind das Essen.![]()
Geeneens?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Net thuis van werk, ga niet alles doorlezen
n pagina maar hoor![]()
![]()
Ja, zoals idol jpopdansjes opvoeren voor monsters.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:34 schreef Qunix het volgende:
Voor een KyoAni anime gebeurt er heel veel in Kyoukai no KanataHelemaal super.![]()
Kyoani is dan ook fucking Based
10/10 studio die er bestaat, veel beter dan die shaft shit waar niks gebeurt met die gekantelde aids hoofden/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Gemiddelde Dakgoot post.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyoani is dan ook fucking Based
10/10 studio die er bestaat, veel beter dan die shaft shit waar niks gebeurt met die gekantelde aids hoofden![]()
Als niet het gemiddelde dan toch zeker wel de mediaan.quote:
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Een impliciet dreigement van MAHL, die wil ons het zwijgen opleggen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:quote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een impliciet dreigement van MAHL, die wil ons het zwijgen opleggen.Nee, beter zie je dat maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een impliciet dreigement van MAHL, die wil ons het zwijgen opleggen.*bladert terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Bladert ZEKER terugquote:Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Nee, beter zie je dat maar niet.![]()
oh, is dat alles... (oke toegegeven, denk niet dat de serie mij trekt, maar met de screens heb ik geen problemen mee)
![]()
1,5-2 uur genot.quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Euh...quote:Op donderdag 21 november 2013 08:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie citeer ik?
"Nee, TTGL is niet leuk, ik ga het niet kijken... Mechas"
![]()
Helemaal super.![]()
genres dekken de lading dan ook niet goed bij die seriequote:Op donderdag 21 november 2013 08:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie citeer ik?
"Nee, TTGL is niet leuk, ik ga het niet kijken... Mechas"
![]()
Check de spoilers van laatste pagina van vorige topic.quote:
...
...Ah!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:51 schreef mschol het volgende:
oh, is dat alles... (oke toegegeven, denk niet dat de serie mij trekt, maar met de screens heb ik geen problemen mee)
Goeie anime dat![]()
![]()
Ik heb een beter idee. Doe het niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check de spoilers van laatste pagina van vorige topic.
...
...
[..]
Ah!![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:52 schreef Qunix het volgende:
Shingeki no Kyojin voor de 3DS trailer.
Hoe groot zal de kans zijn dat het Japan only is
🐙![]()
Bleek er gisteren een manga op de deurmat te zijn gevallen.
SPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe🐙![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
NiceSPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Mooi dik boek ook, hardcoverquote:
Wel vanavond eerst nog even vol 2 van Akira uitlezen voor ik hier aan ga beginnen
🐙![]()
Die ga ik wel kopenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:52 schreef Qunix het volgende:
Shingeki no Kyojin voor de 3DS trailer./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Kyoukai no kanata deze week
Kyoani saving anime once again
Kyoani 10/10 studio since 2003
KnK 10/10 anime
KnK AOTY 2013
Ik weet dat DATABASE gewoonlijk een zaterdagse zaak is, maar ik kan toch niet de enige in dit topic zijn die de West Wind Brigade volgt.
Mijn reactie op het lezen van die manga.
(Hij lijkt tenniste een beetje meer op Kazuto, zonder de angst, wat de SOA vergelijkingen een beetje stoelt.)“An interesting thing is a good thing.”![]()
GURHURHUWHRUWHRUARW KIRITO SO AWSOME XDDDDDDDquote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet dat DATABASE gewoonlijk een zaterdagse zaak is, maar ik kan toch niet de enige in dit topic zijn die de West Wind Brigade volgt.
[ afbeelding ]
Mijn reactie op het lezen van die manga.
(Hij lijkt tenniste een beetje meer op Kazuto, zonder de angst, wat de SOA vergelijkingen een beetje stoelt.)
LE CRAWLING IN MAI SKIN XDDDDDD
Gatverdamme ik stopte toen de schaar tevoorschijn kwam in hoofdstuk 2SPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
Helemaal super.![]()
*Na 3.5 maand uitstellen(niet door mijn eigen schuld),heb ik zojuist uiteindelijk deze wasmachine besteld.![]()
*
SPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheheis het een seinen/josei serie?quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gatverdamme ik stopte toen de schaar tevoorschijn kwam in hoofdstuk 2![]()
![]()
http://www.sankakucomplex(...)ure-akira-3-wheeler/Meeste zwarte mannen(Noord-Amerika,Afrika en West-Euroa) zijn dol op Oost-Aziatische vrouwen,waaronder ik dus(al bijna 22/19 jaar).quote:![]()
![]()
Uzumakiquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
is het een seinen/josei serie?“An interesting thing is a good thing.”![]()
whehehehequote:Op vrijdag 22 november 2013 07:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gatverdamme ik stopte toen de schaar tevoorschijn kwam in hoofdstuk 2
🐙![]()
Ik geloof dat het verder niet heel bloederig is, (alhoewel een paar bladzijdes verder die schaar nog een keer langs komt). Will report back.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De tekenstijl is verder wel mooi, maar het werd mij te eng🐙![]()
Ik lees best manga, maar ik kijk meer animequote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
Lezen mensen hier eigenlijk veel manga? Er komen eigenlijk bijna alleen maar anime posts voorbij
Leve de app MangaRock
Helemaal super.![]()
Getuige het feit dat mijn boekenkast een keer in elkaar gestort is onder zijn eigen gewicht, nog voordat er berhaupt manga's in stonden.
🐙![]()
Ik kan niet zo goed aan manga's komen, alleen de mainstreamdingen als ik heel goed zoek.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
Getuige het feit dat mijn boekenkast een keer in elkaar gestort is onder zijn eigen gewicht, nog voordat er berhaupt manga's in stonden.Helemaal super.![]()
Ik kijk wel eens in Rotterdam in de Yendor of de Donner (die tegenwoordig Polare heet maar hmmpfh) en ben wel eens in Amsterdam bij "Henk" geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed aan manga's komen, alleen de mainstreamdingen als ik heel goed zoek.
Alhoewel ik tot nu toe niet echt moeilijke series gekocht heb, Akira, Attack on Titan, Fullmetal Alchemist, Neon Genesis Evangelion, Knights of Sidonia en nu dus Uzumaki (die bij Bol.com vandaan komt)
Ik wil ook de Planetes manga maar dat zal een ebay avontuurtje worden want die is niet meer te krijgen.🐙![]()
Daarom is internet in dit soort gevallen heel handigquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens in Rotterdam in de Yendor of de Donner (die tegenwoordig Polare heet maar hmmpfh) en ben wel eens in Amsterdam bij "Henk" geweest.
Alhoewel ik tot nu toe niet echt moeilijke series gekocht heb, Akira, Attack on Titan, Fullmetal Alchemist, Neon Genesis Evangelion, Knights of Sidonia en nu dus Uzumaki (die bij Bol.com vandaan komt)
Ik wil ook de Planetes manga maar dat zal een ebay avontuurtje worden want die is niet meer te krijgen.
Helemaal super.![]()
Fairy Tail volg ik de manga van, HxH als ik bij ben ook. Voor de rest niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
Lezen mensen hier eigenlijk veel manga? Er komen eigenlijk bijna alleen maar anime posts voorbij![]()
Yes, zeker, alhoewel eckte papieren boeken wel zo tof zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daarom is internet in dit soort gevallen heel handig
🐙![]()
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, zeker, alhoewel eckte papieren boeken wel zo tof zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kyubey op 22-11-2013 17:33:32 ]Helemaal super.![]()
Ik lees best veel manga, maar het gaat met pieken en dalen, net als anime.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
Lezen mensen hier eigenlijk veel manga? Er komen eigenlijk bijna alleen maar anime posts voorbijIk lees ze bijna altijd online, zoals op mangafox, maar pareltjes heb ik gekocht. En van die pareltjes is allang niet meer gedrukt en heb ik via ebay uit Amerika besteld voor een flink prijsje, maar ik wilde hem zo graag hebben en de verkoper has ze nog in nieuwstaat.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
SPOILER: underboobOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik lees best veel manga, maar het gaat met pieken en dalen, net als anime.Ik lees ze bijna altijd online, zoals op mangafox, maar pareltjes heb ik gekocht. En van die pareltjes is allang niet meer gedrukt en heb ik via ebay uit Amerika besteld voor een flink prijsje, maar ik wilde hem zo graag hebben en de verkoper has ze nog in nieuwstaat.
tof is dat.
🐙![]()
Inderdaad jou zou denken dat ongevraagde en ongewenste fotografie cosplayers wel zou ontmoedigen zoiets aan te doen, zoals dat ook gebeurde met topless van het strand genieten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta er iedere keer van te kijken wat mensen durven te cosplayen
Over onze manga collecties ik heb het al eerder in deze reeks gedeeld maar ik heb:
Een nummer van de SJ, de complete Welcome to the N.H.K. reeks, een narutoboekdeel, een B.ichi-boekdeel, een extra groot tenjo tenge boekdeel, een samurai champloo-boekdeel een paar Gb aan manga op mijn PC en een paar honderd Mb op mijn E-reader (voornamelijk Historie)“An interesting thing is a good thing.”![]()
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
🐙![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.fmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
steve jobs
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.Lev TolstojSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
Ai Weiwei
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.Steve JobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer____!
Helemaal super.![]()
De anime van het jaar is geweldig
[ Bericht 16% gewijzigd door Kyubey op 22-11-2013 19:59:58 ]Helemaal super.![]()
ehhquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:51 schreef Kyubey het volgende:
De anime van het jaar is geweldig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wut🐙![]()
Diabolische Geliefden.quote:
Plot: Een meisje verhuist naar een villa waarin een groep mannelijke vampiers woont. Ze willen haar nu allemaal misbruiken.
De hoofdpersoon heeft tevens de diepte van een pannenkoek, wat ook een van haar bijnamen is.Helemaal super.![]()
Dus Twilight?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Diabolische Geliefden.
Plot: Een meisje verhuist naar een villa waarin een groep mannelijke vampiers woont. Ze willen haar nu allemaal misbruiken.
De hoofdpersoon heeft tevens de diepte van een pannenkoek, wat ook een van haar bijnamen is.🐙![]()
Mainstream shit. Een symbool van de schijnverontwaardiging die er heest om het gegeven dat China andere mensenrechten en fundamentele vrijheden schendt dan het westen. Zijn kunst is middelmatig. Zijn pozie is ofwel door waardeloze vertalers aangerand ofwel gewoon slecht.quote:quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De hoofdpersoon heeft tevens de diepte van een pannenkoek, wat ook een van haar bijnamen is.Echt waar?
Manga op je E-reader? Hmm, welke E-reader? Klinkt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad jou zou denken dat ongevraagde en ongewenste fotografie cosplayers wel zou ontmoedigen zoiets aan te doen, zoals dat ook gebeurde met topless van het strand genieten.
Over onze manga collecties ik heb het al eerder in deze reeks gedeeld maar ik heb:
Een nummer van de SJ, de complete Welcome to the N.H.K. reeks, een narutoboekdeel, een B.ichi-boekdeel, een extra groot tenjo tenge boekdeel, een samurai champloo-boekdeel een paar Gb aan manga op mijn PC en een paar honderd Mb op mijn E-reader (voornamelijk Historie)quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.HHGttGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
Steve Jobs![]()
![]()
Pancake-chanquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mainstream shit. Een symbool van de schijnverontwaardiging die er heest om het gegeven dat China andere mensenrechten en fundamentele vrijheden schendt dan het westen. Zijn kunst is middelmatig. Zijn pozie is ofwel door waardeloze vertalers aangerand ofwel gewoon slecht.
[..]Echt waar?
Bichi/Bitch-chan
en nog een paar
[ Bericht 4% gewijzigd door Kyubey op 22-11-2013 21:32:02 ]Helemaal super.![]()
ik heb veel willekeurige manga's liggen sinds pas manga series gaan volgen.
Heb alle K-on manga's en alle Death Note Black editions staan en nu bezig met BTOOOM! en Rurouni Kenshin. Kenshin is alleen moeilijk omdat er niet meer van wordt gedrukt dus zijn sommige delen moeilijk te verkrijgen. En Beelzebub op internet lezen want die wordt hier niet uitgebracht.![]()
Inderdaad, fucking baasquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die Gamagori is zo'n baas he
En Mako heeft een geheim.
Waar ik me een beetje zorgen om maak is dit, van de vorige aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, fucking baas
[ afbeelding ]
Waar ik me een beetje zorgen om maak is dit, van de vorige aflevering:Die laatste snap ik niet... Toen dat stukje kwam zat ik ook steeds te pauzeren om te kijken of er hints of verborgen grappen in zaten, maar kon niets vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je ziet niet wat er op haar bril staat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die laatste snap ik niet... Toen dat stukje kwam zat ik ook steeds te pauzeren om te kijken of er hints of verborgen grappen in zaten, maar kon niets vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ziet niet wat er op haar bril staat?Aha, op die fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er iets over gelezen, maar het geintje is dat zij de enige op die verdieping was en er waren nog wat hints geloof ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat zij dat gedaan heeft? Ik zie geen bewijs in dat plaatje.
🐙![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat zij dat gedaan heeft? Ik zie geen bewijs in dat plaatje.
gelukkig hebben we dit nogquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef Kyubey het volgende:
Deze aflevering was er geen Mako speech
🐙![]()
En Ryoko cosplay. En de hele sfeer. En de Pulp Fiction Easter Egg. En de bizarre humor + plotlijn. En, en...quote:![]()
Want Gainax.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Want?
Eerste keer dat ik deze theorie lees trouwens
O ja Mako heeft haar vader vermoord, of gaat dood over een paar episodes.Helemaal super.![]()
Ik hoop niet dat ze een Kamina pulledquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Want Gainax.
O ja Mako heeft haar vader vermoord, of gaat dood over een paar episodes.
🐙![]()
neequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
En Ryoko cosplay. En de hele sfeer. En de Pulp Fiction Easter Egg. En de bizarre humor + plotlijn. En, en.../A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Doctor Who dag vandaag
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Yes, die 50 jarig jubileum aflevering. Vanavond rond een uurtje of half negen geloof ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?🐙![]()
*konichiwa*
2x naar het Haagsche Markt in 1 ochtend,lange tijd niet gedaan.
Ik ben er klaar voorquote:Is een 50th Anniversary specialquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?
20:50quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, die 50 jarig jubileum aflevering. Vanavond rond een uurtje of half negen geloof ik.![]()
![]()
Log Horizon 8 is er
Beatus vir qui suffert tentationem.
Kloptquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh. Nouja, beter te vroeg dan te laat![]()
![]()
quote:
Die paarse internemonoloog-spookjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Eventjes de reeks kwalitatief verbeteren met een van de beste endings ooit.
Oja; Kill la Kill ga ik droppen als het volgende week niet beter is.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mauskoekwaus op 23-11-2013 16:57:30 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
DAT fucking einde van Corpse Party: Tortured Souls - Bougyakusareta Tamashii no Jukyou
WTF!!!!!
Ik geef het een 7.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die paarse internemonoloog-spookjes.Viel wat tegen de episodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil meer battles.Beatus vir qui suffert tentationem.
volgende week zal wel weer een ep zoals deze week zijn alleen dan met meer mensen en daarna zal hopelijk weer battlesquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Viel wat tegen de episode
Ik wil meer battles.![]()
![]()
One Piece is hl dicht bij de laatste chapter... Ik denk dat er 6 chapters er tussen zitten. Dus verwacht fillers? Of een special oid?![]()
bij water 7 kwamen er ook ineens 2 edo specials maar dat was rond kerst volgens mij dus als ze het ff uitrekken dan kunnen ze dat weer doenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Qunix het volgende:
One Piece is hl dicht bij de laatste chapter... Ik denk dat er 6 chapters er tussen zitten. Dus verwacht fillers? Of een special oid?![]()
Contributingquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Eventjes de reeks kwalitatief verbeteren met een van de beste endings ooit.More like kill la shit amirite?quote:Oja; Kill la Kill ga ik droppen als het volgende week niet beter is./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Huh? De manga loopt 30-40 chapters voor hoor. Volgens mij ben je in de war met de laatste chapter van de huidige arcquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Qunix het volgende:
![]()
Ik kijk nu Dragonball Evolution.
Nu weet ik waarom iedereen het zo slecht vindtGoku, waarom ben je zo edgy en waarom zit je in hemelsnaam op UniTech Highschool?
Helemaal super.![]()
Ik ben bang dat het gevechtsgehalte weer even laag zal liggen als dat van Maoyuu, wat uit de pen van dezelfde schrijver kwam. Het lijkt in elk geval dezelfde fouten te maken, of liever, ik heb er veelal dezelfde problemen mee. Gelukkig heeft Kiroku no chiheisen ook twee maal zo veel tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Viel wat tegen de episode
Ik wil meer battles.Do you even Great Saiyaman Saga?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:10 schreef Kyubey het volgende:
Ik kijk nu Dragonball Evolution.
Nu weet ik waarom iedereen het zo slecht vindtGoku, waarom ben je zo edgy en waarom zit je in hemelsnaam op UniTech Highschool?
Was dat niet met Gohan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het gevechtsgehalte weer even laag zal liggen als dat van Maoyuu, wat uit de pen van dezelfde schrijver kwam. Het lijkt in elk geval dezelfde fouten te maken, of liever, ik heb er veelal dezelfde problemen mee. Gelukkig heeft Kiroku no chiheisen ook twee maal zo veel tijd.
[..]
Do you even Great Saiyaman Saga?Helemaal super.![]()
Wat was er mis mee deze week?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Eventjes de reeks kwalitatief verbeteren met een van de beste endings ooit.
Oja; Kill la Kill ga ik droppen als het volgende week niet beter is.Helemaal super.![]()
Hoe bevalt de gorilla?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:15 schreef Qunix het volgende:
Ah! Pink Panther als OST bij Samurai FlamencoHelemaal super.![]()
quote:![]()
Veel mensen zullen het niet geloven omdat ze met een slaapmasker op fantaseren over hun kindertijd waar het kamehamehameha's regende als pijpenstelen en Goku met Aliens vocht en daarna een Alien Prins en daarna Alien Hitler en daarna Robots et cetera. Maar voordat de gevechten in Dragonball gewonnen konden worden met powerlevels en laserstralen was ging het nog om de --vaak-- gemproviseerde kungfu.
En om met dat in gedachten een kungfufilm te maken doet veel meer recht aan het originele idee van DB dan een adaptatie van Dragonball Z waar Akira Toriyama Goku constant wilde vermoorden en van Gohan de protagonist maken en stoppen met schrijven. En wie weet, als James Wong het budget van Pacific Rim of Thor gehad had was het misschien wel zoiets geworden. Maar hoe graag ik en vele anderen ook zoiets zouden willen zien, staat dat hier los van
Als een melige kongfufilm met tonnen Dragonball verwijzingen en grapjes werkt Evolution gewoon. Ik weet niet meer waar Piccolo in de film in opgesloten zat, maar hem te zien uit zijn eeuwenoude gevangenis doet denken aan het hilarische detail dat de originele Piccolo opgesloten zat in een rijstkoker. (En Chow Yun-Fat stal de show als Roshi, een personage dat in DBZ abusievelijk verwaarloosd is.)
Het probleem met Dragonball Evolution is dat het zichzelf niet serieus genoeg nam om de Dragonball fans te plezieren, en tegelijkertijd te veel van Dragonball overnam om een gemakkelijk te begrijpen plot op te zetten voor de niet ingewijden. Daardoor miste het de goedkeuring van beiden en kreeg het te maken met een felle afkeur van de fans van DBZ.
tl;dr verhaal over waarom ik denk dat iedereen DB: E zo slecht vindt“An interesting thing is a good thing.”![]()
Watamote en Kiniro Mosaic afgezien, hmmmm
Zal maar verder gaan met Shingeki dan
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Vond het na een tijdje wel een beetje afgezaagd, maar inderdaadquote:
Ik ben zelf minder fan van DBZ dan van Dragonballquote:Op zondag 24 november 2013 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]![]()
Veel mensen zullen het niet geloven omdat ze met een slaapmasker op fantaseren over hun kindertijd waar het kamehamehameha's regende als pijpenstelen en Goku met Aliens vocht en daarna een Alien Prins en daarna Alien Hitler en daarna Robots et cetera. Maar voordat de gevechten in Dragonball gewonnen konden worden met powerlevels en laserstralen was ging het nog om de --vaak-- gemproviseerde kungfu.
En om met dat in gedachten een kungfufilm te maken doet veel meer recht aan het originele idee van DB dan een adaptatie van Dragonball Z waar Akira Toriyama Goku constant wilde vermoorden en van Gohan de protagonist maken en stoppen met schrijven. En wie weet, als James Wong het budget van Pacific Rim of Thor gehad had was het misschien wel zoiets geworden. Maar hoe graag ik en vele anderen ook zoiets zouden willen zien, staat dat hier los van
Als een melige kongfufilm met tonnen Dragonball verwijzingen en grapjes werkt Evolution gewoon. Ik weet niet meer waar Piccolo in de film in opgesloten zat, maar hem te zien uit zijn eeuwenoude gevangenis doet denken aan het hilarische detail dat de originele Piccolo opgesloten zat in een rijstkoker. (En Chow Yun-Fat stal de show als Roshi, een personage dat in DBZ abusievelijk verwaarloosd is.)
Het probleem met Dragonball Evolution is dat het zichzelf niet serieus genoeg nam om de Dragonball fans te plezieren, en tegelijkertijd te veel van Dragonball overnam om een gemakkelijk te begrijpen plot op te zetten voor de niet ingewijden. Daardoor miste het de goedkeuring van beiden en kreeg het te maken met een felle afkeur van de fans van DBZ.
tl;dr verhaal over waarom ik denk dat iedereen DB: E zo slecht vindt
Helemaal super.![]()
Ik denk dat Dragonball beter verjaard is dan Dragonball Z. Maar omdat Dragonball op veel plaatsen pas na het succes van Dragonball Z uitgezonden is lijkt de serie hopeloos achter te lopen wat algehele populariteit betreft.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 14:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar Dragonball heeft niet deze opening
DBZ blijft voor mij gewoon jeugdsentiment. 's Avonds op Cartoon Network nadat je klaar was van school![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 14:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar Dragonball heeft niet deze opening
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De Enige studio die anime kan redden en dat ook constant doet is Kyoaniquote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De Enige studio die anime kan redden en dat ook constant doet is Kyoani___
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Alleen SHAFT kan anime nog redden.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Het gaat Kyonani niet zo goed af als ze anime steeds weer opnieuw moeten redden.quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De Enige studio die anime kan redden en dat ook constant doet is Kyoani“An interesting thing is a good thing.”![]()
Daarom; SHAFT! Of Studio Mausu.quote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het gaat Kyonani niet zo goed af als ze anime steeds weer opnieuw moeten redden.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Heb je de eerste Koimonogatari gezien? Het voelt alsof mijn gebeden zijn verhoord.quote:Op zondag 24 november 2013 18:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alleen SHAFT kan anime nog redden.
De eerste 5 minuten gezien, nog geen tijd gehad om verder te kijken. Vreemd, wel tijd om te FOK!'en maar geen tijd voor Monogatari S2.quote:Op zondag 24 november 2013 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je de eerste Koimonogatari gezien? Het voelt alsof mijn gebeden zijn verhoord.
[ afbeelding ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
KYOANI IS GVD DE MEEST BASED STUDIO TER WERELD.quote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het gaat Kyonani niet zo goed af als ze anime steeds weer opnieuw moeten redden.
DAT ER ELK SEIZOEN VERSCHILLENDE STUDIO's ZIJN MET AIDS ANIMES TSJA......./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Die vliegtuigscene.quote:Op zondag 24 november 2013 18:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De eerste 5 minuten gezien, nog geen tijd gehad om verder te kijken. Vreemd, wel tijd om te FOK!'en maar geen tijd voor Monogatari S2.quote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
KYOANI IS GVD DE MEEST BASED STUDIO TER WERELD.
DAT ER ELK SEIZOEN VERSCHILLENDE STUDIO's ZIJN MET AIDS ANIMES TSJA.......
rustig jongen, rustigquote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
KYOANI IS GVD DE MEEST BASED STUDIO TER WERELD.
DAT ER ELK SEIZOEN VERSCHILLENDE STUDIO's ZIJN MET AIDS ANIMES TSJA.......![]()
Waarom cosplayt geen een van die flikkers Satsuki in Junketsu?quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat side- en underboob though. Al zie ik liever Inori.
[ afbeelding ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat side- en underboob though. Al zie ik liever Inori.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Anonyous:
I-im sorry for pirating your works and for being a poorfag.De anime is verdomde traag, maar ik mag de schrijver van Log Horizon wel ook al heb ik nog nooit een MMORPG gespeeld.quote:Mamare Touno (schrijver van LOG DATABASE):
Considering what I am, I can't really say it in a loud voice, but...
You shouldn't worry too much. If you ever become rich, make sure to buy many great works!“An interesting thing is a good thing.”![]()
hommoquote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
ook al heb ik nog nooit een MMORPG gespeeld./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben een verachtelijke casual wat dat betreft. Maar ik speel gewone RPG's en RTS games. Dus dat maakt het misschien een beetje goed?“An interesting thing is a good thing.”![]()
nicequote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar ik speel gewone RPG's en RTS/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]?
![]()
Geniet je niet intens van de bebrilde politiek?quote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
De anime is verdomde traag, maar ik mag de schrijver van Log Horizon wel ook al heb ik nog nooit een MMORPG gespeeld.Helemaal super.![]()
Natuurlijk maar al die glitchende brillen en Akatsuki moe en zielige meisjes die in sweatshops moeten werken.quote:Op zondag 24 november 2013 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geniet je niet intens van de bebrilde politiek?
quote:Op zondag 24 november 2013 23:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Natuurlijk maar al die glitchende brillen en Akatsuki moe en zielige meisjes die in sweatshops moeten werken.![]()
The villain in glassesHelemaal super.![]()
Tief op daarmee.quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The villain in glasses![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The villain in glasses
quote:Op maandag 25 november 2013 11:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja lach maar Mark. Zolang het nog kan.
[ afbeelding ]
Helemaal super.![]()
Nee. Misschien ooit...quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Doet Kyubey eigenlijk wel eens aan cosplay?Helemaal super.![]()
Uit welke anime komt deze Lawson?quote:Op maandag 25 november 2013 13:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Indien ooit, ga voor Miranda Lawson.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Mass Effectquote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Uit welke anime komt deze Lawson?![]()
![]()
Kinkyer dan de martelkamers in The Tower of Rebirth?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kinkyer dan de martelkamers in The Tower of Rebirth?Dat is gewoon nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kinkyer dan de martelkamers in The Tower of Rebirth?GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wegspoelen hoor![]()
![]()
Als je dat al erg vind moet je eens lezen wat ze daar met de Witte Valk deden.quote:Op maandag 25 november 2013 18:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gast
Even wegspoelen hoor
[ afbeelding ]
Uhuh.quote:
Ik blijf mij verbazen hoe het publiek is bij een concert.
Oh en dit is K-ON
Maar niks overtreft Haruhi![]()
![]()
*instant downloaden gaatquote:Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
De machtige Tokio raven.
En, ja, ze seksen.
kijkt hier iemand anime @ telefoon, zoja: hoe zorgen jullie errvoordat je episodes kan spelen?![]()
die lichtstokjesquote:Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik blijf mij verbazen hoe het publiek is bij een concert.
Oh en dit is K-ON
Maar niks overtreft Haruhi!
Vind die eerste wel wat minder
Irene is bae <3![]()
(die eerste zijn de echte voice-overs van de anime en niet artiesten)quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
die lichtstokjes!
Vind die eerste wel wat minder
![]()
Jij bevindt je in het land van de rijzende zon?quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand of shonen jump morgen komt of woensdag?
Edit: Amerika?
Edit edit: Of check je het online?
Edit edit edit: Check je het online, wel een complete SJ? Of je wacht op nieuwe wekelijkse manga's?![]()
Stel dat jij een ofuro nikki zou bijhouden en de absolute gekken een beetje generfed zouden worden, zou je dan een redelijke kans maken om de god van tijd en ruimte te worden?quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,brt/badderen was lekker in de middag*
Net als Chronus??quote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stel dat jij een ofuro nikki zou bijhouden en de absolute gekken een beetje generfed zouden worden, zou je dan een redelijke kans maken om de god van tijd en ruimte te worden?![]()
![]()
Vast wel, maar zeker weten doe ik niet want ik heb het werk waar Chronus uit komt waarschijnlijk niet gezien en jij Mirai Nikki misschien ook niet. Dus meer zoals Deus ex Machina.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Da ga toch nie werke dwaasquote:Op maandag 25 november 2013 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
*instant downloaden gaat
kijkt hier iemand anime @ telefoon, zoja: hoe zorgen jullie errvoordat je episodes kan spelen?![]()
waarom niet?quote:Op maandag 25 november 2013 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da ga toch nie werke dwaas
zit hier met een 1.5Ghz quadcore, 2GB ram en 720p scherm; moet toch wel mogelijk zijn?![]()
![]()
Ja dat wel, denk alleen dat het beeld te klein is om fatsoenlijk te kunnen kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
zit hier met een 1.5Ghz quadcore, 2GB ram en 720p scherm; moet toch wel mogelijk zijn?
Heb het zelf met mijn toch niet al te kleine One X gedaan, maar 't is geen pretje hoor.![]()
oh guttekequote:Op maandag 25 november 2013 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vast wel, maar zeker weten doe ik niet want ik heb het werk waar Chronus uit komt waarschijnlijk niet gezien en jij Mirai Nikki misschien ook niet. Dus meer zoals Deus ex Machina.![]()
![]()
Gutteke. God met een verkleinwoord er aan vast. Ik weet al hoe ik dit interpreteer.
chuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuuniquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
chuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuuni* Qunix ziet spoiler... Gelukkig, die ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik luister op werk nu wel eens naar een anime-webradio-channel, en ik had nog nooit iets gehoord dat ik kende, komt eindelijk iets dat ik ken!
Onegai Sensei.
Chocoladetaartjes.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:59 schreef Xaryna het volgende:
Ik luister op werk nu wel eens naar een anime-webradio-channel, en ik had nog nooit iets gehoord dat ik kende, komt eindelijk iets dat ik ken!
Onegai Sensei.
animenfo radio heb ik letterlijk 2x opgehad en vond het wel voldoende![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stel dat jij een ofuro nikki zou bijhouden en de absolute gekken een beetje generfed zouden worden, zou je dan een redelijke kans maken om de god van tijd en ruimte te worden?![]()
![]()
Helemaal super.![]()
Ik wissel het af, afhankelijk van mijn bui.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
animenfo radio heb ik letterlijk 2x opgehad en vond het wel voldoende
In een vreemde bui heb ik een paar uur naar een Disney-channel geluisterd met liedjes van de Disneyfilms
Chocoladetaartjes.
Ik vind http://www.edenofthewest.com/ wel altijd goede muziek draaien.“An interesting thing is a good thing.”![]()
*hoi*Oh gutquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik wissel het af, afhankelijk van mijn bui.
In een vreemde bui heb ik een paar uur naar een Disney-channel geluisterd met liedjes van de Disneyfilms![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: