1,5-2 uur genot.quote:
Euh...quote:Op donderdag 21 november 2013 08:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie citeer ik?
"Nee, TTGL is niet leuk, ik ga het niet kijken... Mechas"
genres dekken de lading dan ook niet goed bij die seriequote:Op donderdag 21 november 2013 08:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie citeer ik?
"Nee, TTGL is niet leuk, ik ga het niet kijken... Mechas"
Check de spoilers van laatste pagina van vorige topic.quote:
Ah!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:51 schreef mschol het volgende:
oh, is dat alles... (oke toegegeven, denk niet dat de serie mij trekt, maar met de screens heb ik geen problemen mee)
Ik heb een beter idee. Doe het niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check de spoilers van laatste pagina van vorige topic.
...
...
[..]
Ah!
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:52 schreef Qunix het volgende:
Shingeki no Kyojin voor de 3DS trailer.
SPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe🐙
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
Bleek er gisteren een manga op de deurmat te zijn gevallen.
NiceSPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Mooi dik boek ook, hardcoverquote:
Die ga ik wel kopenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:52 schreef Qunix het volgende:
Shingeki no Kyojin voor de 3DS trailer.
GURHURHUWHRUWHRUARW KIRITO SO AWSOME XDDDDDDDquote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet dat DATABASE gewoonlijk een zaterdagse zaak is, maar ik kan toch niet de enige in dit topic zijn die de West Wind Brigade volgt.
[ afbeelding ]
Mijn reactie op het lezen van die manga.
(Hij lijkt tenniste een beetje meer op Kazuto, zonder de angst, wat de SOA vergelijkingen een beetje stoelt.)
Gatverdamme ik stopte toen de schaar tevoorschijn kwam in hoofdstuk 2SPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
Helemaal super.
SPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheheis het een seinen/josei serie?quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gatverdamme ik stopte toen de schaar tevoorschijn kwam in hoofdstuk 2
Meeste zwarte mannen(Noord-Amerika,Afrika en West-Euroa) zijn dol op Oost-Aziatische vrouwen,waaronder ik dus(al bijna 22/19 jaar).quote:
Uzumakiquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
is het een seinen/josei serie?
whehehehequote:Op vrijdag 22 november 2013 07:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gatverdamme ik stopte toen de schaar tevoorschijn kwam in hoofdstuk 2
Ik geloof dat het verder niet heel bloederig is, (alhoewel een paar bladzijdes verder die schaar nog een keer langs komt). Will report back.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De tekenstijl is verder wel mooi, maar het werd mij te eng
Ik lees best manga, maar ik kijk meer animequote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
Lezen mensen hier eigenlijk veel manga? Er komen eigenlijk bijna alleen maar anime posts voorbij
Ik kan niet zo goed aan manga's komen, alleen de mainstreamdingen als ik heel goed zoek.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
Getuige het feit dat mijn boekenkast een keer in elkaar gestort is onder zijn eigen gewicht, nog voordat er überhaupt manga's in stonden.
Ik kijk wel eens in Rotterdam in de Yendor of de Donner (die tegenwoordig Polare heet maar hmmpfh) en ben wel eens in Amsterdam bij "Henk" geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed aan manga's komen, alleen de mainstreamdingen als ik heel goed zoek.
Daarom is internet in dit soort gevallen heel handigquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens in Rotterdam in de Yendor of de Donner (die tegenwoordig Polare heet maar hmmpfh) en ben wel eens in Amsterdam bij "Henk" geweest.
Alhoewel ik tot nu toe niet echt moeilijke series gekocht heb, Akira, Attack on Titan, Fullmetal Alchemist, Neon Genesis Evangelion, Knights of Sidonia en nu dus Uzumaki (die bij Bol.com vandaan komt)
Ik wil ook de Planetes manga maar dat zal een ebay avontuurtje worden want die is niet meer te krijgen.
Fairy Tail volg ik de manga van, HxH als ik bij ben ook. Voor de rest niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
Lezen mensen hier eigenlijk veel manga? Er komen eigenlijk bijna alleen maar anime posts voorbij
Yes, zeker, alhoewel eckte papieren boeken wel zo tof zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daarom is internet in dit soort gevallen heel handig
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, zeker, alhoewel eckte papieren boeken wel zo tof zijn.
Ik lees best veel manga, maar het gaat met pieken en dalen, net als anime.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILER: underboobOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik lees best veel manga, maar het gaat met pieken en dalen, net als anime.Ik lees ze bijna altijd online, zoals op mangafox, maar pareltjes heb ik gekocht. Eén van die pareltjes is allang niet meer gedrukt en heb ik via ebay uit Amerika besteld voor een flink prijsje, maar ik wilde hem zo graag hebben en de verkoper has ze nog in nieuwstaat.
Inderdaad jou zou denken dat ongevraagde en ongewenste fotografie cosplayers wel zou ontmoedigen zoiets aan te doen, zoals dat ook gebeurde met topless van het strand genieten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta er iedere keer van te kijken wat mensen durven te cosplayen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
🐙
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.fmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
steve jobs
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.Lev TolstojSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
Ai Weiwei
“An interesting thing is a good thing.”
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.Steve JobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer____!
Helemaal super.
ehhquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:51 schreef Kyubey het volgende:
De anime van het jaar is geweldig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diabolische Geliefden.quote:
Dus Twilight?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Diabolische Geliefden.
Plot: Een meisje verhuist naar een villa waarin een groep mannelijke vampiers woont. Ze willen haar nu allemaal misbruiken.
De hoofdpersoon heeft tevens de diepte van een pannenkoek, wat ook een van haar bijnamen is.
Mainstream shit. Een symbool van de schijnverontwaardiging die er heest om het gegeven dat China andere mensenrechten en fundamentele vrijheden schendt dan het westen. Zijn kunst is middelmatig. Zijn poëzie is ofwel door waardeloze vertalers aangerand ofwel gewoon slecht.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De hoofdpersoon heeft tevens de diepte van een pannenkoek, wat ook een van haar bijnamen is.
Manga op je E-reader? Hmm, welke E-reader? Klinkt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad jou zou denken dat ongevraagde en ongewenste fotografie cosplayers wel zou ontmoedigen zoiets aan te doen, zoals dat ook gebeurde met topless van het strand genieten.
Over onze manga collecties ik heb het al eerder in deze reeks gedeeld maar ik heb:
Een nummer van de SJ, de complete Welcome to the N.H.K. reeks, een narutoboekdeel, een B.ichi-boekdeel, een extra groot tenjo tenge boekdeel, een samurai champloo-boekdeel een paar Gb aan manga op mijn PC en een paar honderd Mb op mijn E-reader (voornamelijk Historie)
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.HHGttGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
Steve Jobs![]()
Pancake-chanquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mainstream shit. Een symbool van de schijnverontwaardiging die er heest om het gegeven dat China andere mensenrechten en fundamentele vrijheden schendt dan het westen. Zijn kunst is middelmatig. Zijn poëzie is ofwel door waardeloze vertalers aangerand ofwel gewoon slecht.
[..]Echt waar?
Inderdaad, fucking baasquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die Gamagori is zo'n baas he
En Mako heeft een geheim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |