1,5-2 uur genot.quote:
Euh...quote:Op donderdag 21 november 2013 08:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie citeer ik?
"Nee, TTGL is niet leuk, ik ga het niet kijken... Mechas"
genres dekken de lading dan ook niet goed bij die seriequote:Op donderdag 21 november 2013 08:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie citeer ik?
"Nee, TTGL is niet leuk, ik ga het niet kijken... Mechas"
Check de spoilers van laatste pagina van vorige topic.quote:
Ah!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:51 schreef mschol het volgende:
oh, is dat alles... (oke toegegeven, denk niet dat de serie mij trekt, maar met de screens heb ik geen problemen mee)
Ik heb een beter idee. Doe het niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check de spoilers van laatste pagina van vorige topic.
...
...
[..]
Ah!
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:52 schreef Qunix het volgende:
Shingeki no Kyojin voor de 3DS trailer.
SPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe🐙
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
Bleek er gisteren een manga op de deurmat te zijn gevallen.
NiceSPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Mooi dik boek ook, hardcoverquote:
Die ga ik wel kopenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:52 schreef Qunix het volgende:
Shingeki no Kyojin voor de 3DS trailer.
GURHURHUWHRUWHRUARW KIRITO SO AWSOME XDDDDDDDquote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet dat DATABASE gewoonlijk een zaterdagse zaak is, maar ik kan toch niet de enige in dit topic zijn die de West Wind Brigade volgt.
[ afbeelding ]
Mijn reactie op het lezen van die manga.
(Hij lijkt tenniste een beetje meer op Kazuto, zonder de angst, wat de SOA vergelijkingen een beetje stoelt.)
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
Bleek er gisteren een manga op de deurmat te zijn gevallen.
Gatverdamme ik stopte toen de schaar tevoorschijn kwam in hoofdstuk 2SPOILER: UZUMAKIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |