SPOILER: underboobOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik lees best veel manga, maar het gaat met pieken en dalen, net als anime.Ik lees ze bijna altijd online, zoals op mangafox, maar pareltjes heb ik gekocht. Eén van die pareltjes is allang niet meer gedrukt en heb ik via ebay uit Amerika besteld voor een flink prijsje, maar ik wilde hem zo graag hebben en de verkoper has ze nog in nieuwstaat.
Inderdaad jou zou denken dat ongevraagde en ongewenste fotografie cosplayers wel zou ontmoedigen zoiets aan te doen, zoals dat ook gebeurde met topless van het strand genieten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik sta er iedere keer van te kijken wat mensen durven te cosplayen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
🐙
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.fmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
steve jobs
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.Lev TolstojSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
Ai Weiwei
“An interesting thing is a good thing.”
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.Steve JobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer____!
Helemaal super.
ehhquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:51 schreef Kyubey het volgende:
De anime van het jaar is geweldig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diabolische Geliefden.quote:
Dus Twilight?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Diabolische Geliefden.
Plot: Een meisje verhuist naar een villa waarin een groep mannelijke vampiers woont. Ze willen haar nu allemaal misbruiken.
De hoofdpersoon heeft tevens de diepte van een pannenkoek, wat ook een van haar bijnamen is.
Mainstream shit. Een symbool van de schijnverontwaardiging die er heest om het gegeven dat China andere mensenrechten en fundamentele vrijheden schendt dan het westen. Zijn kunst is middelmatig. Zijn poëzie is ofwel door waardeloze vertalers aangerand ofwel gewoon slecht.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De hoofdpersoon heeft tevens de diepte van een pannenkoek, wat ook een van haar bijnamen is.
Manga op je E-reader? Hmm, welke E-reader? Klinkt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad jou zou denken dat ongevraagde en ongewenste fotografie cosplayers wel zou ontmoedigen zoiets aan te doen, zoals dat ook gebeurde met topless van het strand genieten.
Over onze manga collecties ik heb het al eerder in deze reeks gedeeld maar ik heb:
Een nummer van de SJ, de complete Welcome to the N.H.K. reeks, een narutoboekdeel, een B.ichi-boekdeel, een extra groot tenjo tenge boekdeel, een samurai champloo-boekdeel een paar Gb aan manga op mijn PC en een paar honderd Mb op mijn E-reader (voornamelijk Historie)
Op Knights of Sidonia en Uzumaki na is dit wat ik nu heb staan. Bovenste plank, verder geen manga's.HHGttGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April dit jaar had ik alleen nog maar FMA 1 & 2. Nu iets meer
Steve Jobs![]()
Pancake-chanquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mainstream shit. Een symbool van de schijnverontwaardiging die er heest om het gegeven dat China andere mensenrechten en fundamentele vrijheden schendt dan het westen. Zijn kunst is middelmatig. Zijn poëzie is ofwel door waardeloze vertalers aangerand ofwel gewoon slecht.
[..]Echt waar?
Inderdaad, fucking baasquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die Gamagori is zo'n baas he
En Mako heeft een geheim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |