Yes, die 50 jarig jubileum aflevering. Vanavond rond een uurtje of half negen geloof ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?
Ik ben er klaar voorquote:
Is een 50th Anniversary specialquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?
20:50quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, die 50 jarig jubileum aflevering. Vanavond rond een uurtje of half negen geloof ik.
Kloptquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh. Nouja, beter te vroeg dan te laat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die paarse internemonoloog-spookjes.Viel wat tegen de episodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil meer battles.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
volgende week zal wel weer een ep zoals deze week zijn alleen dan met meer mensen en daarna zal hopelijk weer battlesquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Viel wat tegen de episode
Ik wil meer battles.
bij water 7 kwamen er ook ineens 2 edo specials maar dat was rond kerst volgens mij dus als ze het ff uitrekken dan kunnen ze dat weer doenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Qunix het volgende:
One Piece is héél dicht bij de laatste chapter... Ik denk dat er ±6 chapters er tussen zitten. Dus verwacht fillers? Of een special oid?
Contributingquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Eventjes de reeks kwalitatief verbeteren met een van de beste endings ooit.
More like kill la shit amirite?quote:Oja; Kill la Kill ga ik droppen als het volgende week niet beter is.
Huh? De manga loopt 30-40 chapters voor hoor. Volgens mij ben je in de war met de laatste chapter van de huidige arcquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Qunix het volgende:
One Piece is héél dicht bij de laatste chapter... Ik denk dat er ±6 chapters er tussen zitten. Dus verwacht fillers? Of een special oid?
Ik ben bang dat het gevechtsgehalte weer even laag zal liggen als dat van Maoyuu, wat uit de pen van dezelfde schrijver kwam. Het lijkt in elk geval dezelfde fouten te maken, of liever, ik heb er veelal dezelfde problemen mee. Gelukkig heeft Kiroku no chiheisen ook twee maal zo veel tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Viel wat tegen de episode
Ik wil meer battles.
Do you even Great Saiyaman Saga?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:10 schreef Kyubey het volgende:
Ik kijk nu Dragonball Evolution.
Nu weet ik waarom iedereen het zo slecht vindtGoku, waarom ben je zo edgy en waarom zit je in hemelsnaam op UniTech Highschool?
Was dat niet met Gohan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het gevechtsgehalte weer even laag zal liggen als dat van Maoyuu, wat uit de pen van dezelfde schrijver kwam. Het lijkt in elk geval dezelfde fouten te maken, of liever, ik heb er veelal dezelfde problemen mee. Gelukkig heeft Kiroku no chiheisen ook twee maal zo veel tijd.
[..]
Do you even Great Saiyaman Saga?
Wat was er mis mee deze week?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Eventjes de reeks kwalitatief verbeteren met een van de beste endings ooit.
Oja; Kill la Kill ga ik droppen als het volgende week niet beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |