quote:Anonyous:
I-im sorry for pirating your works and for being a poorfag.
De anime is verdomde traag, maar ik mag de schrijver van Log Horizon wel ook al heb ik nog nooit een MMORPG gespeeld.quote:Mamare Touno (schrijver van LOG DATABASE):
Considering what I am, I can't really say it in a loud voice, but...
You shouldn't worry too much. If you ever become rich, make sure to buy many great works!
hommoquote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
ook al heb ik nog nooit een MMORPG gespeeld.
nicequote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar ik speel gewone RPG's en RTS
quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniet je niet intens van de bebrilde politiek?quote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
De anime is verdomde traag, maar ik mag de schrijver van Log Horizon wel ook al heb ik nog nooit een MMORPG gespeeld.
Natuurlijk maar al die glitchende brillen en Akatsuki moe en zielige meisjes die in sweatshops moeten werken.quote:Op zondag 24 november 2013 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geniet je niet intens van de bebrilde politiek?
quote:Op zondag 24 november 2013 23:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Natuurlijk maar al die glitchende brillen en Akatsuki moe en zielige meisjes die in sweatshops moeten werken.
Tief op daarmee.quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The villain in glasses
quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The villain in glasses
quote:Op maandag 25 november 2013 11:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja lach maar Mark. Zolang het nog kan.
[ afbeelding ]
Nee. Misschien ooit...quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Doet Kyubey eigenlijk wel eens aan cosplay?
Uit welke anime komt deze Lawson?quote:Op maandag 25 november 2013 13:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Indien ooit, ga voor Miranda Lawson.
Mass Effectquote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Uit welke anime komt deze Lawson?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kinkyer dan de martelkamers in The Tower of Rebirth?Dat is gewoon nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kinkyer dan de martelkamers in The Tower of Rebirth?GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wegspoelen hoor![]()
Als je dat al erg vind moet je eens lezen wat ze daar met de Witte Valk deden.quote:Op maandag 25 november 2013 18:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gast
Even wegspoelen hoor
[ afbeelding ]
Uhuh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |