Hoe bevalt de gorilla?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:15 schreef Qunix het volgende:
Ah! Pink Panther als OST bij Samurai Flamenco
quote:
Vond het na een tijdje wel een beetje afgezaagd, maar inderdaadquote:
Ik ben zelf minder fan van DBZ dan van Dragonballquote:Op zondag 24 november 2013 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]![]()
Veel mensen zullen het niet geloven omdat ze met een slaapmasker op fantaseren over hun kindertijd waar het kamehamehameha's regende als pijpenstelen en Goku met Aliens vocht en daarna een Alien Prins en daarna Alien Hitler en daarna Robots et cetera. Maar voordat de gevechten in Dragonball gewonnen konden worden met powerlevels en laserstralen was ging het nog om de --vaak-- geïmproviseerde kungfu.
En om met dat in gedachten een kungfufilm te maken doet veel meer recht aan het originele idee van DB dan een adaptatie van Dragonball Z waar Akira Toriyama Goku constant wilde vermoorden en van Gohan de protagonist maken en stoppen met schrijven. En wie weet, als James Wong het budget van Pacific Rim of Thor gehad had was het misschien wel zoiets geworden. Maar hoe graag ik en vele anderen ook zoiets zouden willen zien, staat dat hier los van
Als een melige kongfufilm met tonnen Dragonball verwijzingen en grapjes werkt Evolution gewoon. Ik weet niet meer waar Piccolo in de film in opgesloten zat, maar hem te zien uit zijn eeuwenoude gevangenis doet denken aan het hilarische detail dat de originele Piccolo opgesloten zat in een rijstkoker. (En Chow Yun-Fat stal de show als Roshi, een personage dat in DBZ abusievelijk verwaarloosd is.)
Het probleem met Dragonball Evolution is dat het zichzelf niet serieus genoeg nam om de Dragonball fans te plezieren, en tegelijkertijd te veel van Dragonball overnam om een gemakkelijk te begrijpen plot op te zetten voor de niet ingewijden. Daardoor miste het de goedkeuring van beiden en kreeg het te maken met een felle afkeur van de fans van DBZ.
tl;dr verhaal over waarom ik denk dat iedereen DB: E zo slecht vindt
quote:Op zondag 24 november 2013 14:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar Dragonball heeft niet deze opening
quote:Op zondag 24 november 2013 14:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar Dragonball heeft niet deze opening
De Enige studio die anime kan redden en dat ook constant doet is Kyoaniquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De Enige studio die anime kan redden en dat ook constant doet is Kyoani
Het gaat Kyonani niet zo goed af als ze anime steeds weer opnieuw moeten redden.quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De Enige studio die anime kan redden en dat ook constant doet is Kyoani
Daarom; SHAFT! Of Studio Mausu.quote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het gaat Kyonani niet zo goed af als ze anime steeds weer opnieuw moeten redden.
Heb je de eerste Koimonogatari gezien? Het voelt alsof mijn gebeden zijn verhoord.quote:Op zondag 24 november 2013 18:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alleen SHAFT kan anime nog redden.
De eerste 5 minuten gezien, nog geen tijd gehad om verder te kijken. Vreemd, wel tijd om te FOK!'en maar geen tijd voor Monogatari S2.quote:Op zondag 24 november 2013 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je de eerste Koimonogatari gezien? Het voelt alsof mijn gebeden zijn verhoord.
[ afbeelding ]
KYOANI IS GVD DE MEEST BASED STUDIO TER WERELD.quote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het gaat Kyonani niet zo goed af als ze anime steeds weer opnieuw moeten redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |