quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, fucking baas
[ afbeelding ]
Waar ik me een beetje zorgen om maak is dit, van de vorige aflevering:Die laatste snap ik niet... Toen dat stukje kwam zat ik ook steeds te pauzeren om te kijken of er hints of verborgen grappen in zaten, maar kon niets vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ziet niet wat er op haar bril staat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die laatste snap ik niet... Toen dat stukje kwam zat ik ook steeds te pauzeren om te kijken of er hints of verborgen grappen in zaten, maar kon niets vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ziet niet wat er op haar bril staat?Aha, op die fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er iets over gelezen, maar het geintje is dat zij de enige op die verdieping was en er waren nog wat hints geloof ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat zij dat gedaan heeft? Ik zie geen bewijs in dat plaatje.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat zij dat gedaan heeft? Ik zie geen bewijs in dat plaatje.
gelukkig hebben we dit nogquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef Kyubey het volgende:
Deze aflevering was er geen Mako speech
En Ryoko cosplay. En de hele sfeer. En de Pulp Fiction Easter Egg. En de bizarre humor + plotlijn. En, en...quote:
Want Gainax.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Want?
Eerste keer dat ik deze theorie lees trouwens
Ik hoop niet dat ze een Kamina pulledquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Want Gainax.
O ja Mako heeft haar vader vermoord, of gaat dood over een paar episodes.
neequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
En Ryoko cosplay. En de hele sfeer. En de Pulp Fiction Easter Egg. En de bizarre humor + plotlijn. En, en...
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?quote:
Yes, die 50 jarig jubileum aflevering. Vanavond rond een uurtje of half negen geloof ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?
Ik ben er klaar voorquote:
Is een 50th Anniversary specialquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?
20:50quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, die 50 jarig jubileum aflevering. Vanavond rond een uurtje of half negen geloof ik.
Kloptquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh. Nouja, beter te vroeg dan te laat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die paarse internemonoloog-spookjes.Viel wat tegen de episodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil meer battles.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
volgende week zal wel weer een ep zoals deze week zijn alleen dan met meer mensen en daarna zal hopelijk weer battlesquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Viel wat tegen de episode
Ik wil meer battles.
bij water 7 kwamen er ook ineens 2 edo specials maar dat was rond kerst volgens mij dus als ze het ff uitrekken dan kunnen ze dat weer doenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Qunix het volgende:
One Piece is héél dicht bij de laatste chapter... Ik denk dat er ±6 chapters er tussen zitten. Dus verwacht fillers? Of een special oid?
Contributingquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Eventjes de reeks kwalitatief verbeteren met een van de beste endings ooit.
More like kill la shit amirite?quote:Oja; Kill la Kill ga ik droppen als het volgende week niet beter is.
Huh? De manga loopt 30-40 chapters voor hoor. Volgens mij ben je in de war met de laatste chapter van de huidige arcquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Qunix het volgende:
One Piece is héél dicht bij de laatste chapter... Ik denk dat er ±6 chapters er tussen zitten. Dus verwacht fillers? Of een special oid?
Ik ben bang dat het gevechtsgehalte weer even laag zal liggen als dat van Maoyuu, wat uit de pen van dezelfde schrijver kwam. Het lijkt in elk geval dezelfde fouten te maken, of liever, ik heb er veelal dezelfde problemen mee. Gelukkig heeft Kiroku no chiheisen ook twee maal zo veel tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Viel wat tegen de episode
Ik wil meer battles.
Do you even Great Saiyaman Saga?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:10 schreef Kyubey het volgende:
Ik kijk nu Dragonball Evolution.
Nu weet ik waarom iedereen het zo slecht vindtGoku, waarom ben je zo edgy en waarom zit je in hemelsnaam op UniTech Highschool?
Was dat niet met Gohan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het gevechtsgehalte weer even laag zal liggen als dat van Maoyuu, wat uit de pen van dezelfde schrijver kwam. Het lijkt in elk geval dezelfde fouten te maken, of liever, ik heb er veelal dezelfde problemen mee. Gelukkig heeft Kiroku no chiheisen ook twee maal zo veel tijd.
[..]
Do you even Great Saiyaman Saga?
Wat was er mis mee deze week?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Eventjes de reeks kwalitatief verbeteren met een van de beste endings ooit.
Oja; Kill la Kill ga ik droppen als het volgende week niet beter is.
Hoe bevalt de gorilla?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:15 schreef Qunix het volgende:
Ah! Pink Panther als OST bij Samurai Flamenco
quote:
Vond het na een tijdje wel een beetje afgezaagd, maar inderdaadquote:
Ik ben zelf minder fan van DBZ dan van Dragonballquote:Op zondag 24 november 2013 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]![]()
Veel mensen zullen het niet geloven omdat ze met een slaapmasker op fantaseren over hun kindertijd waar het kamehamehameha's regende als pijpenstelen en Goku met Aliens vocht en daarna een Alien Prins en daarna Alien Hitler en daarna Robots et cetera. Maar voordat de gevechten in Dragonball gewonnen konden worden met powerlevels en laserstralen was ging het nog om de --vaak-- geïmproviseerde kungfu.
En om met dat in gedachten een kungfufilm te maken doet veel meer recht aan het originele idee van DB dan een adaptatie van Dragonball Z waar Akira Toriyama Goku constant wilde vermoorden en van Gohan de protagonist maken en stoppen met schrijven. En wie weet, als James Wong het budget van Pacific Rim of Thor gehad had was het misschien wel zoiets geworden. Maar hoe graag ik en vele anderen ook zoiets zouden willen zien, staat dat hier los van
Als een melige kongfufilm met tonnen Dragonball verwijzingen en grapjes werkt Evolution gewoon. Ik weet niet meer waar Piccolo in de film in opgesloten zat, maar hem te zien uit zijn eeuwenoude gevangenis doet denken aan het hilarische detail dat de originele Piccolo opgesloten zat in een rijstkoker. (En Chow Yun-Fat stal de show als Roshi, een personage dat in DBZ abusievelijk verwaarloosd is.)
Het probleem met Dragonball Evolution is dat het zichzelf niet serieus genoeg nam om de Dragonball fans te plezieren, en tegelijkertijd te veel van Dragonball overnam om een gemakkelijk te begrijpen plot op te zetten voor de niet ingewijden. Daardoor miste het de goedkeuring van beiden en kreeg het te maken met een felle afkeur van de fans van DBZ.
tl;dr verhaal over waarom ik denk dat iedereen DB: E zo slecht vindt
quote:Op zondag 24 november 2013 14:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar Dragonball heeft niet deze opening
quote:Op zondag 24 november 2013 14:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar Dragonball heeft niet deze opening
De Enige studio die anime kan redden en dat ook constant doet is Kyoaniquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De Enige studio die anime kan redden en dat ook constant doet is Kyoani
Het gaat Kyonani niet zo goed af als ze anime steeds weer opnieuw moeten redden.quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De Enige studio die anime kan redden en dat ook constant doet is Kyoani
Daarom; SHAFT! Of Studio Mausu.quote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het gaat Kyonani niet zo goed af als ze anime steeds weer opnieuw moeten redden.
Heb je de eerste Koimonogatari gezien? Het voelt alsof mijn gebeden zijn verhoord.quote:Op zondag 24 november 2013 18:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alleen SHAFT kan anime nog redden.
De eerste 5 minuten gezien, nog geen tijd gehad om verder te kijken. Vreemd, wel tijd om te FOK!'en maar geen tijd voor Monogatari S2.quote:Op zondag 24 november 2013 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je de eerste Koimonogatari gezien? Het voelt alsof mijn gebeden zijn verhoord.
[ afbeelding ]
KYOANI IS GVD DE MEEST BASED STUDIO TER WERELD.quote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het gaat Kyonani niet zo goed af als ze anime steeds weer opnieuw moeten redden.
Die vliegtuigscene.quote:Op zondag 24 november 2013 18:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De eerste 5 minuten gezien, nog geen tijd gehad om verder te kijken. Vreemd, wel tijd om te FOK!'en maar geen tijd voor Monogatari S2.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
KYOANI IS GVD DE MEEST BASED STUDIO TER WERELD.
DAT ER ELK SEIZOEN VERSCHILLENDE STUDIO's ZIJN MET AIDS ANIMES TSJA.......
rustig jongen, rustigquote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
KYOANI IS GVD DE MEEST BASED STUDIO TER WERELD.
DAT ER ELK SEIZOEN VERSCHILLENDE STUDIO's ZIJN MET AIDS ANIMES TSJA.......
Waarom cosplayt geen een van die flikkers Satsuki in Junketsu?quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat side- en underboob though. Al zie ik liever Inori.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat side- en underboob though. Al zie ik liever Inori.
[ afbeelding ]
quote:Anonyous:
I-im sorry for pirating your works and for being a poorfag.
De anime is verdomde traag, maar ik mag de schrijver van Log Horizon wel ook al heb ik nog nooit een MMORPG gespeeld.quote:Mamare Touno (schrijver van LOG DATABASE):
Considering what I am, I can't really say it in a loud voice, but...
You shouldn't worry too much. If you ever become rich, make sure to buy many great works!
hommoquote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
ook al heb ik nog nooit een MMORPG gespeeld.
nicequote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar ik speel gewone RPG's en RTS
quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniet je niet intens van de bebrilde politiek?quote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
De anime is verdomde traag, maar ik mag de schrijver van Log Horizon wel ook al heb ik nog nooit een MMORPG gespeeld.
Natuurlijk maar al die glitchende brillen en Akatsuki moe en zielige meisjes die in sweatshops moeten werken.quote:Op zondag 24 november 2013 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geniet je niet intens van de bebrilde politiek?
quote:Op zondag 24 november 2013 23:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Natuurlijk maar al die glitchende brillen en Akatsuki moe en zielige meisjes die in sweatshops moeten werken.
Tief op daarmee.quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The villain in glasses
quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The villain in glasses
quote:Op maandag 25 november 2013 11:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja lach maar Mark. Zolang het nog kan.
[ afbeelding ]
Nee. Misschien ooit...quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Doet Kyubey eigenlijk wel eens aan cosplay?
Uit welke anime komt deze Lawson?quote:Op maandag 25 november 2013 13:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Indien ooit, ga voor Miranda Lawson.
Mass Effectquote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Uit welke anime komt deze Lawson?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kinkyer dan de martelkamers in The Tower of Rebirth?Dat is gewoon nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kinkyer dan de martelkamers in The Tower of Rebirth?GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wegspoelen hoor![]()
Als je dat al erg vind moet je eens lezen wat ze daar met de Witte Valk deden.quote:Op maandag 25 november 2013 18:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gast
Even wegspoelen hoor
[ afbeelding ]
Uhuh.quote:
*instant downloaden gaatquote:Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
De machtige Tokio raven.
En, ja, ze seksen.
die lichtstokjesquote:Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik blijf mij verbazen hoe het publiek is bij een concert.
Oh en dit is K-ON
Maar niks overtreft Haruhi
(die eerste zijn de echte voice-overs van de anime en niet artiesten)quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
die lichtstokjes!
Vind die eerste wel wat minder
Jij bevindt je in het land van de rijzende zon?quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand of shonen jump morgen komt of woensdag?
Stel dat jij een ofuro nikki zou bijhouden en de absolute gekken een beetje generfed zouden worden, zou je dan een redelijke kans maken om de god van tijd en ruimte te worden?quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,brt/badderen was lekker in de middag*
Net als Chronus??quote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stel dat jij een ofuro nikki zou bijhouden en de absolute gekken een beetje generfed zouden worden, zou je dan een redelijke kans maken om de god van tijd en ruimte te worden?
Vast wel, maar zeker weten doe ik niet want ik heb het werk waar Chronus uit komt waarschijnlijk niet gezien en jij Mirai Nikki misschien ook niet. Dus meer zoals Deus ex Machina.quote:
Da ga toch nie werke dwaasquote:Op maandag 25 november 2013 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
*instant downloaden gaat
kijkt hier iemand anime @ telefoon, zoja: hoe zorgen jullie errvoordat je episodes kan spelen?
waarom niet?quote:Op maandag 25 november 2013 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da ga toch nie werke dwaas
Ja dat wel, denk alleen dat het beeld te klein is om fatsoenlijk te kunnen kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
zit hier met een 1.5Ghz quadcore, 2GB ram en 720p scherm; moet toch wel mogelijk zijn?
oh guttekequote:Op maandag 25 november 2013 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vast wel, maar zeker weten doe ik niet want ik heb het werk waar Chronus uit komt waarschijnlijk niet gezien en jij Mirai Nikki misschien ook niet. Dus meer zoals Deus ex Machina.
chuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuuniquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
chuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuunichuuni* Qunix ziet spoiler... Gelukkig, die ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:59 schreef Xaryna het volgende:
Ik luister op werk nu wel eens naar een anime-webradio-channel, en ik had nog nooit iets gehoord dat ik kende, komt eindelijk iets dat ik ken!
Onegai Sensei.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stel dat jij een ofuro nikki zou bijhouden en de absolute gekken een beetje generfed zouden worden, zou je dan een redelijke kans maken om de god van tijd en ruimte te worden?
Ik wissel het af, afhankelijk van mijn bui.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
animenfo radio heb ik letterlijk 2x opgehad en vond het wel voldoende
Oh gutquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik wissel het af, afhankelijk van mijn bui.
In een vreemde bui heb ik een paar uur naar een Disney-channel geluisterd met liedjes van de Disneyfilms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |