quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, fucking baas
[ afbeelding ]
Waar ik me een beetje zorgen om maak is dit, van de vorige aflevering:Die laatste snap ik niet... Toen dat stukje kwam zat ik ook steeds te pauzeren om te kijken of er hints of verborgen grappen in zaten, maar kon niets vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ziet niet wat er op haar bril staat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die laatste snap ik niet... Toen dat stukje kwam zat ik ook steeds te pauzeren om te kijken of er hints of verborgen grappen in zaten, maar kon niets vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ziet niet wat er op haar bril staat?Aha, op die fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er iets over gelezen, maar het geintje is dat zij de enige op die verdieping was en er waren nog wat hints geloof ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat zij dat gedaan heeft? Ik zie geen bewijs in dat plaatje.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat zij dat gedaan heeft? Ik zie geen bewijs in dat plaatje.
gelukkig hebben we dit nogquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef Kyubey het volgende:
Deze aflevering was er geen Mako speech
En Ryoko cosplay. En de hele sfeer. En de Pulp Fiction Easter Egg. En de bizarre humor + plotlijn. En, en...quote:
Want Gainax.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Want?
Eerste keer dat ik deze theorie lees trouwens
Ik hoop niet dat ze een Kamina pulledquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Want Gainax.
O ja Mako heeft haar vader vermoord, of gaat dood over een paar episodes.
neequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
En Ryoko cosplay. En de hele sfeer. En de Pulp Fiction Easter Egg. En de bizarre humor + plotlijn. En, en...
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?quote:
Yes, die 50 jarig jubileum aflevering. Vanavond rond een uurtje of half negen geloof ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?
Ik ben er klaar voorquote:
Is een 50th Anniversary specialquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt die film dan vandaag uit of wat is er aan het gebeuren?
20:50quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, die 50 jarig jubileum aflevering. Vanavond rond een uurtje of half negen geloof ik.
Kloptquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh. Nouja, beter te vroeg dan te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |