SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kawaii <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleughdshgfjsdgflasgfhfgd
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kawaii <3Ik vind dit eigenlijk helemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleughdshgfjsdgflasgfhfgd![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kawaii <3DisgustingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleughdshgfjsdgflasgfhfgd/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik voel me echt ff dom maar wat is MAHL ook alweer?
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik voel me echt ff dom maar wat is MAHL ook alweer?
lolquote:
gelukkig zijn er wel pas 2 nieuwe manga's uitgekomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
jaja jongens, het is alweer een jaar geleden sinds de K-ON! film uitkwam.
K-On Ball!quote:Op woensdag 20 november 2013 08:28 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Euh, wat heb ik allemaal gemist? Ik durf niet op de spoilers te klikken.
Oog-gore. Niks gemist dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:28 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Euh, wat heb ik allemaal gemist? Ik durf niet op de spoilers te klikken.
Het origineel is veel beter, in de dub hebben ze alle homoseksuele relaties er uitgekniptquote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef .Masturbatron. het volgende:
net cardcaptors afgekeken, wat een rukeinde zeg
misschien had ik toch maar die japanse versie moeten kijken
maar ja, die japanese meisjes piepstemmetjes zijn nou eenmaal niet te verdragen
nou ga ik deze serie over een jaartje maar eens overnieuw kijken in het japansquote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het origineel is veel beter, in de dub hebben ze alle homoseksuele relaties er uitgeknipt
Goedzoquote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nou ga ik deze serie over een jaartje maar eens overnieuw kijken in het japans
homoseksuele relaties 0_0 da's nieuws
Wie is Julian en wie is Li?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef .Masturbatron. het volgende:
oh ik zie het hier al...li is op julian lol? ik dacht dat hij op sakura viel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Wie is Julian en wie is Li?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.madison/tomoyo valt op MIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon zodat je niet de verkeerde indruk krijgt. Card Captor Sakura is een shoujo. Eventuele homoseksuele relaties die het misschien zou bevatten zijn er waarschijnlijk omdat het verkoopt en het verkoopt omdat het kleine meisjes tintelingen bezorgt. Als het er uit gehaald is dan is dat waarschijnlijk niet gedaan uit homofobe overwegingen of om kindergeesten niet te vervuilen met homopropaganda of andere smoezen, maar simpelweg omdat het niets toevoegt en de doelgroep waarschijnlijk niet aanspreekt (geschifte ouders daargelaten.)quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nou ga ik deze serie over een jaartje maar eens overnieuw kijken in het japans
homoseksuele relaties 0_0 da's nieuws
CCS in het Japans opnieuw kijken omdat er daar homoseksuele relaties (of alleen de subtekst) in zit lijkt me even zo overbodig als Pokemon opnieuw kijken omdat ze rijstballetjes berlinerbollen noemden en later zelfs vervingen door luxe broodjes.
Als het je alleen om de relaties te doen is kun je net zo goed Boku no Pico of Wandering Son gaan kijken ofzo.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Het gaat om het principe. Bij 4kids knippen ze er wel meer uit door censuur van hysterische ouders en xenofobie. Kijk maar naar Sonic en Pokemon als je voorbeelden wil. En dat terwijl de originele werken meestal veel meer om het lijf hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gewoon zodat je niet de verkeerde indruk krijgt. Card Captor Sakura is een shoujo. Eventuele homoseksuele relaties die het misschien zou bevatten zijn er waarschijnlijk omdat het verkoopt en het verkoopt omdat het kleine meisjes tintelingen bezorgt. Als het er uit gehaald is dan is dat waarschijnlijk niet gedaan uit homofobe overwegingen of om kindergeesten niet te vervuilen met homopropaganda of andere smoezen, maar simpelweg omdat het niets toevoegt en de doelgroep waarschijnlijk niet aanspreekt (geschifte ouders daargelaten.)
CCS in het Japans opnieuw kijken omdat er daar homoseksuele relaties (of alleen de subtekst) in zit lijkt me even zo overbodig als Pokemon opnieuw kijken omdat ze rijstballetjes berlinerbollen noemden en later zelfs vervingen door luxe broodjes.
Als het je alleen om de relaties te doen is kun je net zo goed Boku no Pico of Wandering Son gaan kijken ofzo.Helemaal super.![]()
nee mij kan het geen bal schelen als dat het enige is wat eruit is geknipt hoor =) ik wil het toch opnieuw gaan kijken want ik vond het gwn een leuke seriequote:Op woensdag 20 november 2013 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gewoon zodat je niet de verkeerde indruk krijgt. Card Captor Sakura is een shoujo. Eventuele homoseksuele relaties die het misschien zou bevatten zijn er waarschijnlijk omdat het verkoopt en het verkoopt omdat het kleine meisjes tintelingen bezorgt. Als het er uit gehaald is dan is dat waarschijnlijk niet gedaan uit homofobe overwegingen of om kindergeesten niet te vervuilen met homopropaganda of andere smoezen, maar simpelweg omdat het niets toevoegt en de doelgroep waarschijnlijk niet aanspreekt (geschifte ouders daargelaten.)
Als het je alleen om de relaties te doen is kun je net zo goed Boku no Pico of Wandering Son gaan kijken ofzo.
het is een wonder dat het uberhaupt in amerika is vertoond, is namelijk een heel christelijk land (ze hebben al bezwaar tegen al die magie, laat staan de homoseksuele relaties)![]()
Ik ken genoeg mensen die geen Pokmon mochten kijken van hun ouders (biblebelt jwzquote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nee mij kan het geen bal schelen als dat het enige is wat eruit is geknipt hoor =) ik wil het toch opnieuw gaan kijken want ik vond het gwn een leuke serie
het is een wonder dat het uberhaupt in amerika is vertoond, is namelijk een heel christelijk land (ze hebben al bezwaar tegen al die magie))
Helemaal super.![]()
ja ik ookquote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die geen Pokmon mochten kijken van hun ouders (biblebelt jwz)
dierengeweld enzo
![]()
OH WAUW ik zie nu pas dat er een soort vervolg is op ccs, tsubasa chroniclesmet dezelfde personages. handige site, die myanimelist.net
![]()
"Pokemon hebben de namen van Japanse afgoden."quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die geen Pokmon mochten kijken van hun ouders (biblebelt jwz)
![]()
Tentacruel, de eeuwenoude Japanse god van tentakuru reipu.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Pokemon hebben de namen van Japanse afgoden."🐙![]()
Een boel van mijn klasgenootjes op de basisschool mochten dat ook niet omdat te gewelddadig.
Ik weet nog dat ik op de lerares (van groep 7) zo gek kreeg opgenomen afleveringen van Buffy the Vampire Slayer en Angel te laten zien onder lestijd. De derde keer kwam ik enthousiast met mijn videobanden om te horen dat het hele feest stopgezet werd omdat er ouders waren die geklaagd hadden over kinderen die nachtmerries en of natte lakens kregen van die series. Ik denk dat het niet gezegd hoeft te worden dat dit zich op een christelijke school afspeelde.
[ Bericht 11% gewijzigd door Repelsteeltju op 20-11-2013 19:44:56 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Een typisch geval van ouderlijke kortzichtigheidquote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Pokemon hebben de namen van Japanse afgoden."(al zijn sommige Pokemon wel gebaseerd op het Shintoisme)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Een typisch geval van ouderlijke kortzichtigheid(al zijn sommige Pokemon wel gebaseerd op het Shintoisme)
Bloeddorstig beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Een typisch geval van ouderlijke kortzichtigheid(al zijn sommige Pokemon wel gebaseerd op het Shintoisme)
Zelfs al is het zo, who caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet alsof ik daardoor opeens Japanse Shinto-goden ging aanbidden ofzo
Hoewel, Blastoise was wel rg baas
Ben jij dat trouwens?![]()
![]()
Ja dat ben ikquote:Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zelfs al is het zo, who caresHet is niet alsof ik daardoor opeens Japanse Shinto-goden ging aanbidden ofzo
Hoewel, Blastoise was wel rg baas
Ben jij dat trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja dat ben ikHey dat weet ik toch niet. Niet zo sarcastisch jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 08:38 schreef Qunix het volgende:
Ghost in the Shell: Arise border 2 OVA first 8 min.
Mobiele Suit Gundam UC episode 7 teaser
(17 mei 2014 komt ie uit)Spuit 11.quote:![]()
Net thuis van werk, ga niet alles doorlezenquote:
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Of u bent het eten.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef Kyubey het volgende:
sie sind das essen
did you know that it means
they are the food
xD
Gezien het geschreven wordt als Sie sind das Essen.![]()
Geeneens?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Net thuis van werk, ga niet alles doorlezen
n pagina maar hoor![]()
![]()
Ja, zoals idol jpopdansjes opvoeren voor monsters.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:34 schreef Qunix het volgende:
Voor een KyoAni anime gebeurt er heel veel in Kyoukai no KanataHelemaal super.![]()
Kyoani is dan ook fucking Based
10/10 studio die er bestaat, veel beter dan die shaft shit waar niks gebeurt met die gekantelde aids hoofden/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Gemiddelde Dakgoot post.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyoani is dan ook fucking Based
10/10 studio die er bestaat, veel beter dan die shaft shit waar niks gebeurt met die gekantelde aids hoofden![]()
Als niet het gemiddelde dan toch zeker wel de mediaan.quote:
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Een impliciet dreigement van MAHL, die wil ons het zwijgen opleggen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:quote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een impliciet dreigement van MAHL, die wil ons het zwijgen opleggen.Nee, beter zie je dat maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een impliciet dreigement van MAHL, die wil ons het zwijgen opleggen.*bladert terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Bladert ZEKER terugquote:Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Nee, beter zie je dat maar niet.![]()
oh, is dat alles... (oke toegegeven, denk niet dat de serie mij trekt, maar met de screens heb ik geen problemen mee)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: