SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
sexy tochbrb ff soppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
sexy tochNee, niet echt mijn kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het zelf opgezet, toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Faaack, ik lees nu pas de OP met de meet.
Klopt, al weken, zo niet, maanden geleden. Had ook niks gehoord van mensen die wilde komen. Vandaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf opgezet, toch?
Gaat het nog door?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, al weken, zo niet, maanden geleden. Had ook niks gehoord van mensen die wilde komen. Vandaar.
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon die ze draagt of hetis..
Trouwens, heb jij dat Jysk meisje nog gebeld? Dat had ik gisteren niet meer meegekregenquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij dat Jysk meisje nog gebeld? Dat had ik gisteren niet meer meegekregen
Vuurwerk jongeh!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Baas.als dat niet neuken wordt
Heeft ook wel even geduurd hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nou die shit eens zou durven
Weetje, ooit zou je het toch eens moeten doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nou die shit eens zou durven
Dit gaat over het "voorwerk" neem ik aan en niet het belletje zelf?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft ook wel even geduurd hoor. Ik dacht: fuck it
Jysk-meisje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij dat Jysk meisje nog gebeld? Dat had ik gisteren niet meer meegekregen
Kun je altijd nog oude vrouwtjes hosselenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje, ooit zou je het toch eens moeten doen.
Straks zit je in een tehuis nog steeds met deze gedachten
Ik raak al opgewonden bij de gedachtequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je altijd nog oude vrouwtjes hosselen
Klopt. Bellen is nog steeds wel spannendquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dit gaat over het "voorwerk" neem ik aan en niet het belletje zelf?
Mjah truequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje, ooit zou je het toch eens moeten doen.
Straks zit je in een tehuis nog steeds met deze gedachten
Ja ik hosselde haar nummer gisterenquote:
Leren doe je met vallen en opstaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah true
Al heb ik laatst wel een poging gedaan hoor
Maar dat liep natuurlijk niet zoals bij Vinnie..
Vallen en opstaan is het probleem niet.. Het is de landing..quote:
Ik neem aan dat dat juist weinig is voor jouw doen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een leven
Ik heb vandaag een kwartiertje pauze genomen, fucking druk joh
Ik zie niet wat dat met mijn kou-heid heeft te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik liep vandaag nog gewoon in m'n trui buiten
vliegt de tijd wel voorbijquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een leven
Ik heb vandaag een kwartiertje pauze genomen, fucking druk joh
Ik dacht dat je bedoelde dat je het buiten koud vondquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dat met mijn kou-heid heeft te maken
Geen Ikea-verbod van J. gekregen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegt de tijd wel voorbij
ik ga donderdag ff naar de Ikea![]()
![]()
Normaal een uur in totaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat juist weinig is voor jouw doen?
Je blijft van mn chickie afquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegt de tijd wel voorbij
ik ga donderdag ff naar de Ikea![]()
![]()
Dat helemaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je het buiten koud vond
Wel een stuk beter dan je vorige baan wel, toen had je nooit wat te doenquote:
True, ik ben zo blij met deze baanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een stuk beter dan je vorige baan wel, toen had je nooit wat te doen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, ik ben zo blij met deze baan
Jij mot gewoon je bek houwequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zeiken, je had gewoon je kans moeten pakken
Ikea chick hosselenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen Ikea-verbod van J. gekregen?![]()
de garage zei: een reparatie is voor die auto niet meer de moeite waard. Je kunt de auto het beste bij de sloop verkopen voor sloopwaardequote:
Nieuwe kopen dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de garage zei: een reparatie is voor die auto niet meer de moeite waard. Je kunt de auto het beste bij de sloop verkopen voor sloopwaarde
Punto was het toch? Die dingen zijn zelfs met kapotte koppakking wel meer waard dan 150.-quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de garage zei: een reparatie is voor die auto niet meer de moeite waard. Je kunt de auto het beste bij de sloop verkopen voor sloopwaarde
Neequote:
Privéchauffeur nodig? 100 euro per dagquote:
Voor een half jaar?quote:
gewoon de mond houden over een kapotte koppaking en verkopen aan een louche handelaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punto was het toch? Die dingen zijn zelfs met kapotte koppakking wel meer waard dan 150.-
Hmm hopen dat je het een beetje uithoudt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik het maar op 3 maanden vakantie hou, en evt ergens wat bijverdienen ofzo..
[..]
Privéchauffeur nodig? 100 euro per dag
mag ik je dan james noemen? en dan haal je me in pak op bij de uni enzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik het maar op 3 maanden vakantie hou, en evt ergens wat bijverdienen ofzo..
[..]
Privéchauffeur nodig? 100 euro per dag
James? Bedoel je niet Jason?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik je dan james noemen? en dan haal je me in pak op bij de uni enzo
Gewoon van de domme houden. Ook een optiequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor een half jaar?Misschien kan ik eerst beginnen met een fiets te kopen
[..]
gewoon de mond houden over een kapotte koppaking en verkopen aan een louche handelaar![]()
Gezien, dat zeg je goedquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis dat je haar niet gezien hebt, anders zou je dat ook zijn
Hou ooohoopquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon van de domme houden. Ook een optie
Garage is wel betrouwbaar? Want vaak kunnen ze nog wel gewoon een nieuwe ertussen gooien voor een paar 100.
[..]
Gezien, dat zeg je goed
Nu nog d'r nummer voordat Lola die heeft
Ik hoop het ook.. Wel wat planntjes bedacht om me bezig te houdenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm hopen dat je het een beetje uithoudt.
Nee, ik heb dat gemist, ik had andere bezighedenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis dat je haar niet gezien hebt, anders zou je dat ook zijn
Zolang je maar betaaldquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik je dan james noemen? en dan haal je me in pak op bij de uni enzo
Dat is een bijkomstigheid. Ik heb liever een date met die ikea-chickquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso, je hebt al een date dus wat zeur je
Die snap ik wel jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of anders Frank.(deze snap je dan vast ook wel..)
Mensen die tv kijkenquote:
Is ze niet te Googlen ofzo? Lola wist d'r naam toch? Facebook heeft bijna iedereen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een bijkomstigheid. Ik heb liever een date met die ikea-chick
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
www.facebook.com/ikea ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is ze niet te Googlen ofzo? Lola wist d'r naam toch? Facebook heeft bijna iedereen!
Volgens mij stond er geen achternaam op haar naambordje. En ook al stond die er wel op dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is ze niet te Googlen ofzo? Lola wist d'r naam toch? Facebook heeft bijna iedereen!
Gewoon naam, woonplaats en waar ze werkt kun je ook op zoeken toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij stond er geen achternaam op haar naambordje. En ook al stond die er wel op dan weet ik het niet
Waarom zou je dan op date gaan.quote:
Dat is vrij simpel ja tenzij ze een typisch Nederlandse naam heeft + grote plaatsquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon naam, woonplaats en waar ze werkt kun je ook op zoeken toch?
Zo heb ik dat toen ook gedaan (eigenlijk GvsE) Met Kantinemeisje
Paps kooktquote:
Mja kanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon naam, woonplaats en waar ze werkt kun je ook op zoeken toch?
Zo heb ik dat toen ook gedaan (eigenlijk GvsE) Met Kantinemeisje
Waarom niet? Een date wil niet zeggen dat je in 1 opslag verliefd bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dan op date gaan.
[..]
Dat is vrij simpel ja tenzij ze een typisch Nederlandse naam heeft + grote plaats
Profielfoto's kijken jonguhquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dan op date gaan.
[..]
Dat is vrij simpel ja tenzij ze een typisch Nederlandse naam heeft + grote plaats
Omnom, vorige week al gegetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
Geprakte bloemkool en aardappels met varkensfiletlapje
Jus, bahquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omnom, vorige week al gegeten![]()
![]()
Vulkaantje maken met jus als lava
Morgen staat er Hutspot op 't menu
Ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Profielfoto's kijken jonguh
Maar ik wist dan wel haar achternaam, of iig die had ik deels goed onthouden, dat hielp wel
Joh.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Een date wil niet zeggen dat je in 1 opslag verliefd bent
Of 1 keer zien, wel spreken maar verder niks weten, en nooit meer zien nog ergerquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Moet je wel d'r plaats of achternaam weten.
Alleen weten hoe ze eruit zien is pas kut
[..]
Joh.
Maar waarom op date als je liever met ikea chick zou gaan. Regel dan met haar een date
Beetje overleefd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Eindelijk klaar met werken..
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat had ik toch allamg gedaan als ik haar nummer hadquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Moet je wel d'r plaats of achternaam weten.
Alleen weten hoe ze eruit zien is pas kut
[..]
Joh.
Maar waarom op date als je liever met ikea chick zou gaan. Regel dan met haar een date
Hoi, al beter?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat heb ik een keer gehad ja, dat is helemaal klotequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of 1 keer zien, wel spreken maar verder niks weten, en nooit meer zien nog erger
Ikea is tot 9uur open tochquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik toch allamg gedaan als ik haar nummer had
de spieren die in mijn nek en schouders zitten lijken wel staalkabels, mijn hoofd denkt dat er een drumstel in staat en wat helium erin zit, en mn maag maakt salto's,maar verder voel ik me primaquote:
En weer beetje beter?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Avondquote:
Ik ga niet elke dag 90km rijden om te kijken of ze aan het werk is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad ja, dat is helemaal klote
[..]
Ikea is tot 9uur open toch
Dan is het geen echte liefde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag 90km rijden om te kijken of ze aan het werk is.
dan is het geen echte liefdequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snel naar huis, en weer onder de dekens..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de spieren die in mijn nek en schouders zitten lijken wel staalkabels, mijn hoofd denkt dat er een drumstel in staat en wat helium erin zit, en mn maag maakt salto's,maar verder voel ik me prima
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het geen echte liefde.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan is het geen echte liefde
[..]
Dit. Is heel erg eng..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor slap excuus!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je overleefd het vast welquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb je zacht uitgedrukt
[..]
zou leuk zijn als er dan eens een bus kwam, die wind maakt het er niet warmer opquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snel naar huis, en weer onder de dekens..
Eraan dood gaan zal ik inderdaad niet. Ik heb gewoon absolute tegenzinquote:
Das mooi kut ja.. Ik ben blij dat ik vandaag en morgen maar van 6:30 tot 15:00 hoef ipv 6:30 tot 19:00.. Eigenlijk zelfs 5:30 want dan ben ik al op de zaak.. Maar evenwel..quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me redelijk oncomfortabel hierdoor.
is het niet overleeft?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor slap excuus!
[..]
Je overleefd het vast wel
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je je voorstellen hoe ik me voel???quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Overleven -> -en -> Overlev -> v zit niet in kofschip, dus d.quote:
liefde op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd met eerste keer zien of hoe je dat ook zegt
Vereerd dat je gedachten deelt met een genie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je je voorstellen hoe ik me voel???
Ditquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liefde op het eerste gezicht
Ik ook niet, ik geloof dan ook niet in liefde..
In lust daarentegen...
Groeit er bij jou benzine op je rug?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor slap excuus!
[..]
Je overleefd het vast wel
overleef dan toch? En f zit wel in het fokschaapquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Overleven -> -en -> Overlev -> v zit niet in kofschip, dus d.
Zoniet, dan snap ik nog steeds niks van die hele kuttaal
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liefde op het eerste gezicht
Ik ook niet, ik geloof dan ook niet in liefde..
In lust daarentegen...
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groeit er bij jou benzine op je rug?
Hoeft niet hoor schatjequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Niet miepen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eraan dood gaan zal ik inderdaad niet. Ik heb gewoon absolute tegenzin
Dat is nog engerquote:
Altijd dat gedoe met die bussen daar ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou leuk zijn als er dan eens een bus kwam, die wind maakt het er niet warmer op
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je je voorstellen hoe ik me voel???
Nee, want je moet echt zonder -en doen. Niet het daadwerkelijke woord als je -en doet. Zegmaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
overleef dan toch? En f zit wel in het fokschaap
nee.. Dit is voor mij een teken dat ik echt mn bed in moet omdat ik blijkbaar net zo hard ijl als jijquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vereerd dat je gedachten deelt met een genie.
Ga jij maar eens werken met een kaak die nog niet helemaal naar behoren functioneertquote:
ik vind overleeft iig beter staan en zo doe ik het meestalquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want je moet echt zonder -en doen. Niet het daadwerkelijke woord als je -en doet. Zegmaar.
Niet lullen, frituurpan vullenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga jij maar eens werken met een kaak die nog niet helemaal naar behoren functioneert
Nee, maar dan moet je ook niet zeiken dat je d'r nummer niet hebt gevraagd vind ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groeit er bij jou benzine op je rug?
Normaal niet dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Dit is voor mij een teken dat ik echt mn bed in moet omdat ik blijkbaar net zo hard ijl als jij
Ja, ik heb geen idee hoor. Als het niet klopt wil ik ook graag tegengesproken worden, want ik moet mijn taaltoets nog halenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind overleeft iig beter staan en zo doe ik het meestal
Haters zullen haten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Dit is voor mij een teken dat ik echt mn bed in moet omdat ik blijkbaar net zo hard ijl als jij
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet lullen, frituurpan vullen
Zo te merken werkt die anders weer primaquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga jij maar eens werken met een kaak die nog niet helemaal naar behoren functioneert
Dit doe ik met mijn vingers he..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo te merken werkt die anders weer prima
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet lullen, frituurpan vullen
Niet naar mij luisteren danquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee hoor. Als het niet klopt wil ik ook graag tegengesproken worden, want ik moet mijn taaltoets nog halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff, als kut en toppunt heeft dan zit ik daarquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je ook niet zeiken dat je d'r nummer niet hebt gevraagd vind ik
Yolo enzo.
[..]
Normaal niet dan?
Yoloquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je ook niet zeiken dat je d'r nummer niet hebt gevraagd vind ik
Yolo enzo.
[..]
Normaal niet dan?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet naar mij luisteren danAlsof ik dat al deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
die van mij lag geloof ik vrij hoog. Het meeste zal ik intussen wel weggeblowt hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters zullen haten.
IQ-testen zullen IQ testen.
Ik wacht al op de 'Ik heb het koudquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is te koud voor ijs. Mafkees
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit doe ik met mijn vingers he..
quote:
Ik wist hetquote:
Jij bent de 2e vrouw die dat zegt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nooit te koud voor ijsquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kreeg zeker 10 punten aftrek voor konijnenhaat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die van mij lag geloof ik vrij hoog. Het meeste zal ik intussen wel weggeblowt hebben
daarbij gaat het niet om ijs. Daarbij gaat het on de cookie dough!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent de 2e vrouw die dat zegt.
Behalve toen er over Ben&Jerry's werd begonnen..
Die is al geweest, door mij danquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht al op de 'Ik heb het koud' posts van Vin.
Nee zonder diequote:
yay Ben en Jerry'squote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent de 2e vrouw die dat zegt.
Behalve toen er over Ben&Jerry's werd begonnen..
In dit vreemde geval om de Phish Food..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarbij gaat het niet om ijs. Daarbij gaat het on de cookie dough!!
Ik heb het wel koud ja, maar dat heeft niks met dit ijsje te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht al op de 'Ik heb het koud' posts van Vin.
nee, nee die vraag zat er niet tussenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kreeg zeker 10 punten aftrek voor konijnenhaat?
Neem dan een koude douche als je zo heet bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het wel koud ja, maar dat heeft niks met dit ijsje te maken
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het wel koud ja, maar dat heeft niks met dit ijsje te maken
Helpt niet, water verdampt gelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem dan een koude douche als je zo heet bent
Ik merk wel dat ik steeds lager scoor. Of mijn intelligentie groeit niet mee, of ik word gewoon dommer. Spijtig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, nee die vraag zat er niet tussen
Hot AND steamyquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helpt niet, water verdampt gelijk
werkse!quote:
ach, ik weet nog iig waar het bij mij aan ligtquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik steeds lager scoor. Of mijn intelligentie groeit niet mee, of ik word gewoon dommer. Spijtig.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neukt wel lastig als vocht verdampt
Motorolie smeert goed bij hoge temperaturen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neukt wel lastig als vocht verdampt
Zou ikeachick goed staanquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Motorolie smeert goed bij hoge temperaturen.
Een overall met olievlekken ja?quote:
Nee gewoon nakendquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een overall met olievlekken ja?
Maak me eens niet zo nieuwsgierig
Kan ook, maar ik weet niet hoeveel vrouwen daadwerkelijk met motorolie zouden spelen, wel jammer altijdquote:
Stiekem nog best veel denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik weet niet hoeveel vrouwen daadwerkelijk met motorolie zouden spelen, wel jammer altijd
Die bende is dan ook vrij hardnekkig weg te krijgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik weet niet hoeveel vrouwen daadwerkelijk met motorolie zouden spelen, wel jammer altijd
Valt toch wel mee, die led krengen zijn pas niet te betalen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem nog best veel denk ik.
---
Damn, 12 spaarlampen = 50 euri
Ik ga vanavond keiheet douchenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een warme douche eigenlijk
Zou 't?quote:
Dat maakt het niet minder leuk om ermee te spelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die bende is dan ook vrij hardnekkig weg te krijgen
ik ga zo een uur in bad liggen denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond keiheet douchen![]()
Niet warm te krijgen vandaag
Dat is waar, hoewel er wel weer alternatieven zijn ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou 't?
[..]
Dat maakt het niet minder leuk om ermee te spelen
True, ik schrok me dood gisterenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die bende is dan ook vrij hardnekkig weg te krijgen
[..]
Valt toch wel mee, die led krengen zijn pas niet te betalen.
Goed plan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond keiheet douchen![]()
Niet warm te krijgen vandaag
Heb hier van die lampen waar 5xGU10 per lamp ingaan, 3 lampen. En dan 8euro per lampje ongeveerquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, ik schrok me dood gisteren
Mwah..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel er wel weer alternatieven zijn ook natuurlijk.
Kom je een stukje bij mij brengen?quote:
Nee all minequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je een stukje bij mij brengen?
ik heb geen badquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ga zo een uur in bad liggen denk ik
Als ik geen pik had gehad, dan had je nu al in je auto gezetenquote:
Dan was hij al bij je geweest.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik geen pik had gehad, dan had je nu al in je auto gezeten
True....quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik geen pik had gehad, dan had je nu al in je auto gezeten
Wat aardigquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, ik zal aan je denken als ik er zo in lig
Dat heb ik weerquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan was hij al bij je geweest.
Had je dr naam van d'r badge gelezen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je dr naam van d'r badge gelezen?
De focus zal wel net iets voorbij die badge geweest zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is ze te vinden op social mediaquote:
Ik zou het haast doen...quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo even een bad weghalen ergens lola?
Nee ik niet, ik werd afgeleid door iets andersquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En terecht, ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik werd afgeleid door iets anders
Ik overal op, behalve dat die naambadgequote:
Ze was blond fax. En je weet dat ik niet zo op blondjes val maar damn zij was echt een plaatjequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig geworden hoor
Hmmquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was blond fax. En je weet dat ik niet zo op blondjes val maar damn zij was echt een plaatje
Donker blond toch? Die andere was echt blond blond. Was ook leuk, maar niet half zo leuk als diequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was blond fax. En je weet dat ik niet zo op blondjes val maar damn zij was echt een plaatje
Hounouohopquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit ja, normaal vind ik blond ook niet echt wat, maar dit.. god damnquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ja misschien is ze niet eens single
Ik heb dus geen idee ook!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was het te vergelijken met de badjuf?
Was het nou Haarlem dan of niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit ja, normaal vind ik blond ook niet echt wat, maar dit.. god damn
So truequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ja misschien is ze niet eens single
Amersfoort toch..quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was het nou Haarlem dan of niet?
[..]
So true
Neeheee Amersfoortquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
So true
Dat dan weer welquote:
Groningen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
So true
Ow ik dacht dat ik Vin quottequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik ken Ikeameisje niet! Ik was er niet bij ook
Ik was met m'n gedachten bij de badjufquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze lijken ook zoveel op elkaar he
Niet echt. Badjuf was ook een stuk ouder.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was het te vergelijken met de badjuf?
?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was met m'n gedachten bij de badjuf
Die was 21 ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt. Badjuf was ook een stuk ouder.
Mijn nieuwe fornuis heeft geen bel hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna elke oven heeft een bel?
[..]
Wellicht voor Vin oud
---
Encoden van video duurt lang
Jong is juist leuk. Zien ze er nog knap uit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn nieuwe fornuis heeft geen bel hoor
Gheghe, ik val normaal gesproken niet op jong
Leeftijd maakt me echt serieus niks uit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jong is juist leuk. Zien ze er nog knap uit.
Ik kan ze natuurlijk niet dwingen voor mijn deur weg te gaan, Tijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Geef mij maar wat ouder, dus als Kaneeltje ze te oud vindt mogen ze wel bij mij aankloppen
Je bedoeld van je eigen leeftijdquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn nieuwe fornuis heeft geen bel hoor
Gheghe, ik val normaal gesproken niet op jong
Het zou geen afknapper zijn voor mij, maar ik prefereer een aantal jaar jonger dan ik zelf ben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leeftijd maakt me echt serieus niks uit.
Uiteraard niet te jong en te oud natuurlijk.
Mwoa zijn toch ook een hoop oudere dames die ik leuk vind hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jong is juist leuk. Zien ze er nog knap uit.
Ze gaan vanzelf wel weg als jij ze geen aandacht meer geeftquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan ze natuurlijk niet dwingen voor mijn deur weg te gaan, Tijn.
Voor cougar moet je 40+ zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik val op jong
Ik werd laatst al cougar genoemd
Ik ben 21. Normaal gesproken val ik alleen op oudere meisjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bedoeld van je eigen leeftijd
Je bent ook nog niet zo oud toch.
Het is ook niet dat ze niet leuk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa zijn toch ook een hoop oudere dames die ik leuk vind hoor
Ja, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze gaan vanzelf wel weg als jij ze geen aandacht meer geeft
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik val op jong
Ik werd laatst al cougar genoemd
Hoewel normaal bijna altijd ouder gehad, denk ik dat jonger voor mij ook beter werkt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou geen afknapper zijn voor mij, maar ik prefereer een aantal jaar jonger dan ik zelf ben.
Er zijn ook nog genoeg oudere meisjes die nog een strakke huid hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ze niet leuk kunnen zijn.
[..]
Ja, dat is wel waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |