Motorolie smeert goed bij hoge temperaturen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neukt wel lastig als vocht verdampt
Zou ikeachick goed staanquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Motorolie smeert goed bij hoge temperaturen.
Een overall met olievlekken ja?quote:
Nee gewoon nakendquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een overall met olievlekken ja?
Maak me eens niet zo nieuwsgierig
Kan ook, maar ik weet niet hoeveel vrouwen daadwerkelijk met motorolie zouden spelen, wel jammer altijdquote:
Stiekem nog best veel denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik weet niet hoeveel vrouwen daadwerkelijk met motorolie zouden spelen, wel jammer altijd
Die bende is dan ook vrij hardnekkig weg te krijgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik weet niet hoeveel vrouwen daadwerkelijk met motorolie zouden spelen, wel jammer altijd
Valt toch wel mee, die led krengen zijn pas niet te betalen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem nog best veel denk ik.
---
Damn, 12 spaarlampen = 50 euri
Ik ga vanavond keiheet douchenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een warme douche eigenlijk
Zou 't?quote:
Dat maakt het niet minder leuk om ermee te spelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die bende is dan ook vrij hardnekkig weg te krijgen
ik ga zo een uur in bad liggen denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond keiheet douchen![]()
Niet warm te krijgen vandaag
Dat is waar, hoewel er wel weer alternatieven zijn ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou 't?
[..]
Dat maakt het niet minder leuk om ermee te spelen
True, ik schrok me dood gisterenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die bende is dan ook vrij hardnekkig weg te krijgen
[..]
Valt toch wel mee, die led krengen zijn pas niet te betalen.
Goed plan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond keiheet douchen![]()
Niet warm te krijgen vandaag
Heb hier van die lampen waar 5xGU10 per lamp ingaan, 3 lampen. En dan 8euro per lampje ongeveerquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, ik schrok me dood gisteren
Mwah..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel er wel weer alternatieven zijn ook natuurlijk.
Kom je een stukje bij mij brengen?quote:
Nee all minequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je een stukje bij mij brengen?
ik heb geen badquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ga zo een uur in bad liggen denk ik
Als ik geen pik had gehad, dan had je nu al in je auto gezetenquote:
Dan was hij al bij je geweest.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik geen pik had gehad, dan had je nu al in je auto gezeten
True....quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik geen pik had gehad, dan had je nu al in je auto gezeten
Wat aardigquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, ik zal aan je denken als ik er zo in lig
Dat heb ik weerquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan was hij al bij je geweest.
Had je dr naam van d'r badge gelezen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een bijkomstigheid. Ik heb liever een date met die ikea-chick
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je dr naam van d'r badge gelezen?
De focus zal wel net iets voorbij die badge geweest zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is ze te vinden op social mediaquote:
Ik zou het haast doen...quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo even een bad weghalen ergens lola?
Nee ik niet, ik werd afgeleid door iets andersquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En terecht, ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik werd afgeleid door iets anders
Ik overal op, behalve dat die naambadgequote:
Ze was blond fax. En je weet dat ik niet zo op blondjes val maar damn zij was echt een plaatjequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig geworden hoor
Hmmquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was blond fax. En je weet dat ik niet zo op blondjes val maar damn zij was echt een plaatje
Donker blond toch? Die andere was echt blond blond. Was ook leuk, maar niet half zo leuk als diequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was blond fax. En je weet dat ik niet zo op blondjes val maar damn zij was echt een plaatje
Hounouohopquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |