Waarom zou je dan op date gaan.quote:
Dat is vrij simpel ja tenzij ze een typisch Nederlandse naam heeft + grote plaatsquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon naam, woonplaats en waar ze werkt kun je ook op zoeken toch?
Zo heb ik dat toen ook gedaan (eigenlijk GvsE) Met Kantinemeisje
Paps kooktquote:
Mja kanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon naam, woonplaats en waar ze werkt kun je ook op zoeken toch?
Zo heb ik dat toen ook gedaan (eigenlijk GvsE) Met Kantinemeisje
Waarom niet? Een date wil niet zeggen dat je in 1 opslag verliefd bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dan op date gaan.
[..]
Dat is vrij simpel ja tenzij ze een typisch Nederlandse naam heeft + grote plaats
Profielfoto's kijken jonguhquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dan op date gaan.
[..]
Dat is vrij simpel ja tenzij ze een typisch Nederlandse naam heeft + grote plaats
Omnom, vorige week al gegetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
Geprakte bloemkool en aardappels met varkensfiletlapje
Jus, bahquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omnom, vorige week al gegeten![]()
![]()
Vulkaantje maken met jus als lava
Morgen staat er Hutspot op 't menu
Ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Profielfoto's kijken jonguh
Maar ik wist dan wel haar achternaam, of iig die had ik deels goed onthouden, dat hielp wel
Joh.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Een date wil niet zeggen dat je in 1 opslag verliefd bent
Of 1 keer zien, wel spreken maar verder niks weten, en nooit meer zien nog ergerquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Moet je wel d'r plaats of achternaam weten.
Alleen weten hoe ze eruit zien is pas kut
[..]
Joh.
Maar waarom op date als je liever met ikea chick zou gaan. Regel dan met haar een date
Beetje overleefd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Eindelijk klaar met werken..
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat had ik toch allamg gedaan als ik haar nummer hadquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Moet je wel d'r plaats of achternaam weten.
Alleen weten hoe ze eruit zien is pas kut
[..]
Joh.
Maar waarom op date als je liever met ikea chick zou gaan. Regel dan met haar een date
Hoi, al beter?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat heb ik een keer gehad ja, dat is helemaal klotequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of 1 keer zien, wel spreken maar verder niks weten, en nooit meer zien nog erger
Ikea is tot 9uur open tochquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik toch allamg gedaan als ik haar nummer had
de spieren die in mijn nek en schouders zitten lijken wel staalkabels, mijn hoofd denkt dat er een drumstel in staat en wat helium erin zit, en mn maag maakt salto's,maar verder voel ik me primaquote:
En weer beetje beter?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Avondquote:
Ik ga niet elke dag 90km rijden om te kijken of ze aan het werk is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad ja, dat is helemaal klote
[..]
Ikea is tot 9uur open toch
Dan is het geen echte liefde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag 90km rijden om te kijken of ze aan het werk is.
dan is het geen echte liefdequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snel naar huis, en weer onder de dekens..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de spieren die in mijn nek en schouders zitten lijken wel staalkabels, mijn hoofd denkt dat er een drumstel in staat en wat helium erin zit, en mn maag maakt salto's,maar verder voel ik me prima
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het geen echte liefde.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan is het geen echte liefde
[..]
Dit. Is heel erg eng..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor slap excuus!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je overleefd het vast welquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb je zacht uitgedrukt
[..]
zou leuk zijn als er dan eens een bus kwam, die wind maakt het er niet warmer opquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snel naar huis, en weer onder de dekens..
Eraan dood gaan zal ik inderdaad niet. Ik heb gewoon absolute tegenzinquote:
Das mooi kut ja.. Ik ben blij dat ik vandaag en morgen maar van 6:30 tot 15:00 hoef ipv 6:30 tot 19:00.. Eigenlijk zelfs 5:30 want dan ben ik al op de zaak.. Maar evenwel..quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me redelijk oncomfortabel hierdoor.
is het niet overleeft?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor slap excuus!
[..]
Je overleefd het vast wel
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je je voorstellen hoe ik me voel???quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Overleven -> -en -> Overlev -> v zit niet in kofschip, dus d.quote:
liefde op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd met eerste keer zien of hoe je dat ook zegt
Vereerd dat je gedachten deelt met een genie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je je voorstellen hoe ik me voel???
Ditquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liefde op het eerste gezicht
Ik ook niet, ik geloof dan ook niet in liefde..
In lust daarentegen...
Groeit er bij jou benzine op je rug?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor slap excuus!
[..]
Je overleefd het vast wel
overleef dan toch? En f zit wel in het fokschaapquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Overleven -> -en -> Overlev -> v zit niet in kofschip, dus d.
Zoniet, dan snap ik nog steeds niks van die hele kuttaal
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liefde op het eerste gezicht
Ik ook niet, ik geloof dan ook niet in liefde..
In lust daarentegen...
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groeit er bij jou benzine op je rug?
Hoeft niet hoor schatjequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Niet miepen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eraan dood gaan zal ik inderdaad niet. Ik heb gewoon absolute tegenzin
Dat is nog engerquote:
Altijd dat gedoe met die bussen daar ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou leuk zijn als er dan eens een bus kwam, die wind maakt het er niet warmer op
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je je voorstellen hoe ik me voel???
Nee, want je moet echt zonder -en doen. Niet het daadwerkelijke woord als je -en doet. Zegmaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
overleef dan toch? En f zit wel in het fokschaap
nee.. Dit is voor mij een teken dat ik echt mn bed in moet omdat ik blijkbaar net zo hard ijl als jijquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vereerd dat je gedachten deelt met een genie.
Ga jij maar eens werken met een kaak die nog niet helemaal naar behoren functioneertquote:
ik vind overleeft iig beter staan en zo doe ik het meestalquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want je moet echt zonder -en doen. Niet het daadwerkelijke woord als je -en doet. Zegmaar.
Niet lullen, frituurpan vullenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga jij maar eens werken met een kaak die nog niet helemaal naar behoren functioneert
Nee, maar dan moet je ook niet zeiken dat je d'r nummer niet hebt gevraagd vind ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Groeit er bij jou benzine op je rug?
Normaal niet dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Dit is voor mij een teken dat ik echt mn bed in moet omdat ik blijkbaar net zo hard ijl als jij
Ja, ik heb geen idee hoor. Als het niet klopt wil ik ook graag tegengesproken worden, want ik moet mijn taaltoets nog halenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind overleeft iig beter staan en zo doe ik het meestal
Haters zullen haten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Dit is voor mij een teken dat ik echt mn bed in moet omdat ik blijkbaar net zo hard ijl als jij
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet lullen, frituurpan vullen
Zo te merken werkt die anders weer primaquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga jij maar eens werken met een kaak die nog niet helemaal naar behoren functioneert
Dit doe ik met mijn vingers he..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo te merken werkt die anders weer prima
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet lullen, frituurpan vullen
Niet naar mij luisteren danquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee hoor. Als het niet klopt wil ik ook graag tegengesproken worden, want ik moet mijn taaltoets nog halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff, als kut en toppunt heeft dan zit ik daarquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je ook niet zeiken dat je d'r nummer niet hebt gevraagd vind ik
Yolo enzo.
[..]
Normaal niet dan?
Yoloquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je ook niet zeiken dat je d'r nummer niet hebt gevraagd vind ik
Yolo enzo.
[..]
Normaal niet dan?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet naar mij luisteren danAlsof ik dat al deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
die van mij lag geloof ik vrij hoog. Het meeste zal ik intussen wel weggeblowt hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters zullen haten.
IQ-testen zullen IQ testen.
Ik wacht al op de 'Ik heb het koudquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is te koud voor ijs. Mafkees
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit doe ik met mijn vingers he..
quote:
Ik wist hetquote:
Jij bent de 2e vrouw die dat zegt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nooit te koud voor ijsquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kreeg zeker 10 punten aftrek voor konijnenhaat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die van mij lag geloof ik vrij hoog. Het meeste zal ik intussen wel weggeblowt hebben
daarbij gaat het niet om ijs. Daarbij gaat het on de cookie dough!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent de 2e vrouw die dat zegt.
Behalve toen er over Ben&Jerry's werd begonnen..
Die is al geweest, door mij danquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht al op de 'Ik heb het koud' posts van Vin.
Nee zonder diequote:
yay Ben en Jerry'squote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent de 2e vrouw die dat zegt.
Behalve toen er over Ben&Jerry's werd begonnen..
In dit vreemde geval om de Phish Food..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarbij gaat het niet om ijs. Daarbij gaat het on de cookie dough!!
Ik heb het wel koud ja, maar dat heeft niks met dit ijsje te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht al op de 'Ik heb het koud' posts van Vin.
nee, nee die vraag zat er niet tussenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kreeg zeker 10 punten aftrek voor konijnenhaat?
Neem dan een koude douche als je zo heet bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het wel koud ja, maar dat heeft niks met dit ijsje te maken
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het wel koud ja, maar dat heeft niks met dit ijsje te maken
Helpt niet, water verdampt gelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem dan een koude douche als je zo heet bent
Ik merk wel dat ik steeds lager scoor. Of mijn intelligentie groeit niet mee, of ik word gewoon dommer. Spijtig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, nee die vraag zat er niet tussen
Hot AND steamyquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helpt niet, water verdampt gelijk
werkse!quote:
ach, ik weet nog iig waar het bij mij aan ligtquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik steeds lager scoor. Of mijn intelligentie groeit niet mee, of ik word gewoon dommer. Spijtig.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neukt wel lastig als vocht verdampt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |