SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
sexy tochbrb ff soppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
sexy tochNee, niet echt mijn kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het zelf opgezet, toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Faaack, ik lees nu pas de OP met de meet.
Klopt, al weken, zo niet, maanden geleden. Had ook niks gehoord van mensen die wilde komen. Vandaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf opgezet, toch?
Gaat het nog door?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, al weken, zo niet, maanden geleden. Had ook niks gehoord van mensen die wilde komen. Vandaar.
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon die ze draagt of hetis..
Trouwens, heb jij dat Jysk meisje nog gebeld? Dat had ik gisteren niet meer meegekregenquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij dat Jysk meisje nog gebeld? Dat had ik gisteren niet meer meegekregen
Vuurwerk jongeh!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Baas.als dat niet neuken wordt
Heeft ook wel even geduurd hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nou die shit eens zou durven
Weetje, ooit zou je het toch eens moeten doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nou die shit eens zou durven
Dit gaat over het "voorwerk" neem ik aan en niet het belletje zelf?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft ook wel even geduurd hoor. Ik dacht: fuck it
Jysk-meisje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij dat Jysk meisje nog gebeld? Dat had ik gisteren niet meer meegekregen
Kun je altijd nog oude vrouwtjes hosselenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje, ooit zou je het toch eens moeten doen.
Straks zit je in een tehuis nog steeds met deze gedachten
Ik raak al opgewonden bij de gedachtequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je altijd nog oude vrouwtjes hosselen
Klopt. Bellen is nog steeds wel spannendquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dit gaat over het "voorwerk" neem ik aan en niet het belletje zelf?
Mjah truequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje, ooit zou je het toch eens moeten doen.
Straks zit je in een tehuis nog steeds met deze gedachten
Ja ik hosselde haar nummer gisterenquote:
Leren doe je met vallen en opstaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah true
Al heb ik laatst wel een poging gedaan hoor
Maar dat liep natuurlijk niet zoals bij Vinnie..
Vallen en opstaan is het probleem niet.. Het is de landing..quote:
Ik neem aan dat dat juist weinig is voor jouw doen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een leven
Ik heb vandaag een kwartiertje pauze genomen, fucking druk joh
Ik zie niet wat dat met mijn kou-heid heeft te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik liep vandaag nog gewoon in m'n trui buiten
vliegt de tijd wel voorbijquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een leven
Ik heb vandaag een kwartiertje pauze genomen, fucking druk joh
Ik dacht dat je bedoelde dat je het buiten koud vondquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dat met mijn kou-heid heeft te maken
Geen Ikea-verbod van J. gekregen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegt de tijd wel voorbij
ik ga donderdag ff naar de Ikea![]()
![]()
Normaal een uur in totaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat juist weinig is voor jouw doen?
Je blijft van mn chickie afquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegt de tijd wel voorbij
ik ga donderdag ff naar de Ikea![]()
![]()
Dat helemaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je het buiten koud vond
Wel een stuk beter dan je vorige baan wel, toen had je nooit wat te doenquote:
True, ik ben zo blij met deze baanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een stuk beter dan je vorige baan wel, toen had je nooit wat te doen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, ik ben zo blij met deze baan
Jij mot gewoon je bek houwequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zeiken, je had gewoon je kans moeten pakken
Ikea chick hosselenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen Ikea-verbod van J. gekregen?![]()
de garage zei: een reparatie is voor die auto niet meer de moeite waard. Je kunt de auto het beste bij de sloop verkopen voor sloopwaardequote:
Nieuwe kopen dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de garage zei: een reparatie is voor die auto niet meer de moeite waard. Je kunt de auto het beste bij de sloop verkopen voor sloopwaarde
Punto was het toch? Die dingen zijn zelfs met kapotte koppakking wel meer waard dan 150.-quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de garage zei: een reparatie is voor die auto niet meer de moeite waard. Je kunt de auto het beste bij de sloop verkopen voor sloopwaarde
Neequote:
Privéchauffeur nodig? 100 euro per dagquote:
Voor een half jaar?quote:
gewoon de mond houden over een kapotte koppaking en verkopen aan een louche handelaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punto was het toch? Die dingen zijn zelfs met kapotte koppakking wel meer waard dan 150.-
Hmm hopen dat je het een beetje uithoudt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik het maar op 3 maanden vakantie hou, en evt ergens wat bijverdienen ofzo..
[..]
Privéchauffeur nodig? 100 euro per dag
mag ik je dan james noemen? en dan haal je me in pak op bij de uni enzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik het maar op 3 maanden vakantie hou, en evt ergens wat bijverdienen ofzo..
[..]
Privéchauffeur nodig? 100 euro per dag
James? Bedoel je niet Jason?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik je dan james noemen? en dan haal je me in pak op bij de uni enzo
Gewoon van de domme houden. Ook een optiequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor een half jaar?Misschien kan ik eerst beginnen met een fiets te kopen
[..]
gewoon de mond houden over een kapotte koppaking en verkopen aan een louche handelaar![]()
Gezien, dat zeg je goedquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis dat je haar niet gezien hebt, anders zou je dat ook zijn
Hou ooohoopquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon van de domme houden. Ook een optie
Garage is wel betrouwbaar? Want vaak kunnen ze nog wel gewoon een nieuwe ertussen gooien voor een paar 100.
[..]
Gezien, dat zeg je goed
Nu nog d'r nummer voordat Lola die heeft
Ik hoop het ook.. Wel wat planntjes bedacht om me bezig te houdenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm hopen dat je het een beetje uithoudt.
Nee, ik heb dat gemist, ik had andere bezighedenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis dat je haar niet gezien hebt, anders zou je dat ook zijn
Zolang je maar betaaldquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik je dan james noemen? en dan haal je me in pak op bij de uni enzo
Dat is een bijkomstigheid. Ik heb liever een date met die ikea-chickquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso, je hebt al een date dus wat zeur je
Die snap ik wel jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of anders Frank.(deze snap je dan vast ook wel..)
Mensen die tv kijkenquote:
Is ze niet te Googlen ofzo? Lola wist d'r naam toch? Facebook heeft bijna iedereen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een bijkomstigheid. Ik heb liever een date met die ikea-chick
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een bijkomstigheid. Ik heb liever een date met die ikea-chick
www.facebook.com/ikea ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is ze niet te Googlen ofzo? Lola wist d'r naam toch? Facebook heeft bijna iedereen!
Volgens mij stond er geen achternaam op haar naambordje. En ook al stond die er wel op dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is ze niet te Googlen ofzo? Lola wist d'r naam toch? Facebook heeft bijna iedereen!
Gewoon naam, woonplaats en waar ze werkt kun je ook op zoeken toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij stond er geen achternaam op haar naambordje. En ook al stond die er wel op dan weet ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |