SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
sexy tochbrb ff soppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
sexy tochNee, niet echt mijn kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het zelf opgezet, toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Faaack, ik lees nu pas de OP met de meet.
Klopt, al weken, zo niet, maanden geleden. Had ook niks gehoord van mensen die wilde komen. Vandaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf opgezet, toch?
Gaat het nog door?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, al weken, zo niet, maanden geleden. Had ook niks gehoord van mensen die wilde komen. Vandaar.
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon die ze draagt of hetis..
Trouwens, heb jij dat Jysk meisje nog gebeld? Dat had ik gisteren niet meer meegekregenquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij dat Jysk meisje nog gebeld? Dat had ik gisteren niet meer meegekregen
Vuurwerk jongeh!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Baas.als dat niet neuken wordt
Heeft ook wel even geduurd hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nou die shit eens zou durven
Weetje, ooit zou je het toch eens moeten doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nou die shit eens zou durven
Dit gaat over het "voorwerk" neem ik aan en niet het belletje zelf?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft ook wel even geduurd hoor. Ik dacht: fuck it
Jysk-meisje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij dat Jysk meisje nog gebeld? Dat had ik gisteren niet meer meegekregen
Kun je altijd nog oude vrouwtjes hosselenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje, ooit zou je het toch eens moeten doen.
Straks zit je in een tehuis nog steeds met deze gedachten
Ik raak al opgewonden bij de gedachtequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je altijd nog oude vrouwtjes hosselen
Klopt. Bellen is nog steeds wel spannendquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dit gaat over het "voorwerk" neem ik aan en niet het belletje zelf?
Mjah truequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje, ooit zou je het toch eens moeten doen.
Straks zit je in een tehuis nog steeds met deze gedachten
Ja ik hosselde haar nummer gisterenquote:
Leren doe je met vallen en opstaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah true
Al heb ik laatst wel een poging gedaan hoor
Maar dat liep natuurlijk niet zoals bij Vinnie..
Vallen en opstaan is het probleem niet.. Het is de landing..quote:
Ik neem aan dat dat juist weinig is voor jouw doen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een leven
Ik heb vandaag een kwartiertje pauze genomen, fucking druk joh
Ik zie niet wat dat met mijn kou-heid heeft te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik liep vandaag nog gewoon in m'n trui buiten
vliegt de tijd wel voorbijquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een leven
Ik heb vandaag een kwartiertje pauze genomen, fucking druk joh
Ik dacht dat je bedoelde dat je het buiten koud vondquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dat met mijn kou-heid heeft te maken
Geen Ikea-verbod van J. gekregen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegt de tijd wel voorbij
ik ga donderdag ff naar de Ikea![]()
![]()
Normaal een uur in totaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat juist weinig is voor jouw doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |