Je blijft van mn chickie afquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vliegt de tijd wel voorbij
ik ga donderdag ff naar de Ikea![]()
![]()
Dat helemaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je het buiten koud vond
Wel een stuk beter dan je vorige baan wel, toen had je nooit wat te doenquote:
True, ik ben zo blij met deze baanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een stuk beter dan je vorige baan wel, toen had je nooit wat te doen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, ik ben zo blij met deze baan
Jij mot gewoon je bek houwequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zeiken, je had gewoon je kans moeten pakken
Ikea chick hosselenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen Ikea-verbod van J. gekregen?![]()
de garage zei: een reparatie is voor die auto niet meer de moeite waard. Je kunt de auto het beste bij de sloop verkopen voor sloopwaardequote:
Nieuwe kopen dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de garage zei: een reparatie is voor die auto niet meer de moeite waard. Je kunt de auto het beste bij de sloop verkopen voor sloopwaarde
Punto was het toch? Die dingen zijn zelfs met kapotte koppakking wel meer waard dan 150.-quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de garage zei: een reparatie is voor die auto niet meer de moeite waard. Je kunt de auto het beste bij de sloop verkopen voor sloopwaarde
Neequote:
Privéchauffeur nodig? 100 euro per dagquote:
Voor een half jaar?quote:
gewoon de mond houden over een kapotte koppaking en verkopen aan een louche handelaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punto was het toch? Die dingen zijn zelfs met kapotte koppakking wel meer waard dan 150.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |