Ik wacht al op de 'Ik heb het koudquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is te koud voor ijs. Mafkees
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit doe ik met mijn vingers he..
quote:
Ik wist hetquote:
Jij bent de 2e vrouw die dat zegt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nooit te koud voor ijsquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kreeg zeker 10 punten aftrek voor konijnenhaat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die van mij lag geloof ik vrij hoog. Het meeste zal ik intussen wel weggeblowt hebben
daarbij gaat het niet om ijs. Daarbij gaat het on de cookie dough!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent de 2e vrouw die dat zegt.
Behalve toen er over Ben&Jerry's werd begonnen..
Die is al geweest, door mij danquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht al op de 'Ik heb het koud' posts van Vin.
Nee zonder diequote:
yay Ben en Jerry'squote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent de 2e vrouw die dat zegt.
Behalve toen er over Ben&Jerry's werd begonnen..
In dit vreemde geval om de Phish Food..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarbij gaat het niet om ijs. Daarbij gaat het on de cookie dough!!
Ik heb het wel koud ja, maar dat heeft niks met dit ijsje te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht al op de 'Ik heb het koud' posts van Vin.
nee, nee die vraag zat er niet tussenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kreeg zeker 10 punten aftrek voor konijnenhaat?
Neem dan een koude douche als je zo heet bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het wel koud ja, maar dat heeft niks met dit ijsje te maken
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het wel koud ja, maar dat heeft niks met dit ijsje te maken
Helpt niet, water verdampt gelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem dan een koude douche als je zo heet bent
Ik merk wel dat ik steeds lager scoor. Of mijn intelligentie groeit niet mee, of ik word gewoon dommer. Spijtig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, nee die vraag zat er niet tussen
Hot AND steamyquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helpt niet, water verdampt gelijk
werkse!quote:
ach, ik weet nog iig waar het bij mij aan ligtquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik steeds lager scoor. Of mijn intelligentie groeit niet mee, of ik word gewoon dommer. Spijtig.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neukt wel lastig als vocht verdampt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |