Waarom zou je dan op date gaan.quote:
Dat is vrij simpel ja tenzij ze een typisch Nederlandse naam heeft + grote plaatsquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon naam, woonplaats en waar ze werkt kun je ook op zoeken toch?
Zo heb ik dat toen ook gedaan (eigenlijk GvsE) Met Kantinemeisje
Paps kooktquote:
Mja kanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon naam, woonplaats en waar ze werkt kun je ook op zoeken toch?
Zo heb ik dat toen ook gedaan (eigenlijk GvsE) Met Kantinemeisje
Waarom niet? Een date wil niet zeggen dat je in 1 opslag verliefd bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dan op date gaan.
[..]
Dat is vrij simpel ja tenzij ze een typisch Nederlandse naam heeft + grote plaats
Profielfoto's kijken jonguhquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dan op date gaan.
[..]
Dat is vrij simpel ja tenzij ze een typisch Nederlandse naam heeft + grote plaats
Omnom, vorige week al gegetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
Geprakte bloemkool en aardappels met varkensfiletlapje
Jus, bahquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omnom, vorige week al gegeten![]()
![]()
Vulkaantje maken met jus als lava
Morgen staat er Hutspot op 't menu
Ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Profielfoto's kijken jonguh
Maar ik wist dan wel haar achternaam, of iig die had ik deels goed onthouden, dat hielp wel
Joh.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Een date wil niet zeggen dat je in 1 opslag verliefd bent
Of 1 keer zien, wel spreken maar verder niks weten, en nooit meer zien nog ergerquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Moet je wel d'r plaats of achternaam weten.
Alleen weten hoe ze eruit zien is pas kut
[..]
Joh.
Maar waarom op date als je liever met ikea chick zou gaan. Regel dan met haar een date
Beetje overleefd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Eindelijk klaar met werken..
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat had ik toch allamg gedaan als ik haar nummer hadquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Moet je wel d'r plaats of achternaam weten.
Alleen weten hoe ze eruit zien is pas kut
[..]
Joh.
Maar waarom op date als je liever met ikea chick zou gaan. Regel dan met haar een date
Hoi, al beter?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat heb ik een keer gehad ja, dat is helemaal klotequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of 1 keer zien, wel spreken maar verder niks weten, en nooit meer zien nog erger
Ikea is tot 9uur open tochquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik toch allamg gedaan als ik haar nummer had
de spieren die in mijn nek en schouders zitten lijken wel staalkabels, mijn hoofd denkt dat er een drumstel in staat en wat helium erin zit, en mn maag maakt salto's,maar verder voel ik me primaquote:
En weer beetje beter?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Avondquote:
Ik ga niet elke dag 90km rijden om te kijken of ze aan het werk is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad ja, dat is helemaal klote
[..]
Ikea is tot 9uur open toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |