Als ik geen pik had gehad, dan had je nu al in je auto gezetenquote:
Dan was hij al bij je geweest.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik geen pik had gehad, dan had je nu al in je auto gezeten
True....quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik geen pik had gehad, dan had je nu al in je auto gezeten
Wat aardigquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, ik zal aan je denken als ik er zo in lig
Dat heb ik weerquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan was hij al bij je geweest.
Had je dr naam van d'r badge gelezen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een bijkomstigheid. Ik heb liever een date met die ikea-chick
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je dr naam van d'r badge gelezen?
De focus zal wel net iets voorbij die badge geweest zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is ze te vinden op social mediaquote:
Ik zou het haast doen...quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo even een bad weghalen ergens lola?
Nee ik niet, ik werd afgeleid door iets andersquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En terecht, ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik werd afgeleid door iets anders
Ik overal op, behalve dat die naambadgequote:
Ze was blond fax. En je weet dat ik niet zo op blondjes val maar damn zij was echt een plaatjequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig geworden hoor
Hmmquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was blond fax. En je weet dat ik niet zo op blondjes val maar damn zij was echt een plaatje
Donker blond toch? Die andere was echt blond blond. Was ook leuk, maar niet half zo leuk als diequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was blond fax. En je weet dat ik niet zo op blondjes val maar damn zij was echt een plaatje
Hounouohopquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |